00201 Витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб
опубліковано 13 травня 2024 року о 16:10

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 00201

адміністративної послуги 

 

Витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб 

 відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

тайого

територіального підрозділу

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Василівка, вулиця Українська 1;

51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44;

51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Мар'янівка, вул. Центральна,19;

51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Попасне, вул. Центральна, 63;

51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Вільне, вул. Перемоги, 23;

51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А.

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Час прийому:

Понеділок –п’ ятниця : 08.00 – 16.00

Четвер: 08.00 – 20.00 (день роботи з документами)

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: znapotg@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

ЗУ «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні»

ЗУ «Про місцеве самоврядування»

ЗУ «Про адміністративні послуги»

ЗУ «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

ЗУ «Про військовий обов’язок і військову службу»

ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 07.02.2022 №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

Постанова КМУ від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного веб-порталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

6

Акти центральних органів виконавчої влади України

Наказ МВС від 16.08.2016 №816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.09.2016 року за №1241/29371

Наказ МЗС від 22.12.2017 №573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 18.01.2018 року за №77/31529

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування


Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для отримання адміністративної послуги

Подання заяви:

особою, яка декларує або реєструє місце проживання (перебування);

власником (співвласником) житла;

представниками, законними представниками особи або власника (співвласника) житла;

уповноваженою особою з управління (утримання) гуртожитку, що належить до сфери управління підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності;

іпотекодержателем або довірчим власником.

9

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та умови отримання адміністративної послуги

Для отримання витягу з реєстру територіальної громади під час особистого відвідування центру надання адміністративних послуг подається:

заява особи;

паспортний документ особи* (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист) або довідка про звернення за захистом в Україні (пред’являється для посвідчення суб’єкта під час особистого відвідування центру надання адміністративних послуг).

 Іноземці, особи без громадянства, разом з посвідкою на постійне проживання або з посвідкою на тимчасове проживання, додатково подають паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, або рішення про визнання особою без громадянства, видане центральним органом виконавчої влади, що реалізує політику у сфері реєстрації фізичних осіб, та засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад на українську мову сторінки паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства з особистими даними.

У разі звернення законним представником (представником) додатково подається документ, що посвідчує його особу* та підтверджує повноваження.

У разі звернення власником житла додатково подається документ, що підтверджує право власності на житло.

10

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява подається суб’єктом звернення в один із таких способів:

в електронній формі – засобами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг після проходження електронної ідентифікації та автентифікації;

- у паперовій формі – під час особистого відвідування центру надання адміністративних послуг (заява формується посадовою особою органу реєстрації з використанням відповідних програмно-технічних засобів та відтворюється у паперовій формі).

11

Платність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безплатною.

12

Строк надання адміністративної послуги

У день звернення.

13

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

Заявник не подав або подав не в повному обсязі необхідні документи;

У поданих заявником документах або відомостях містяться недостовірні відомості.

14

Результат надання адміністративної послуги

Отримання витягу з реєстру територіальної громади або відмова у видачі витягу з реєстру територіальної громади.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Отримання витягу з реєстру територіальної громади у органі реєстрації або в центрі надання адміністративних послуг. Формування витягу з реєстру територіальної громади засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

16

Примітка

Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.

За зверненням особи, законного представника (представника) витяг з реєстру територіальної громади також може містити інформацію про попередні періоди задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи в адміністративно-територіальній одиниці за місцем звернення особи.

Перевірка витягу проводиться за допомогою еллектронних пристроїв шляхом зчитування унікального електронного ідентифікатора (QR-коду), який забезпечує отримання даних із відомчої інформаційної системи ДМС черезєдину інформаційну систему МВС.






* Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2022 року №1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах воєнного стану» встановлено, що:

- посвідки на тимчасове чи постійне проживання, крім тих, які оформлені громадянам Російської Федерації, строк дії яких закінчився або які підлягають обміну відповідно до законодавства після 24 лютого 2022 р., підтверджують законні підстави для тимчасового чи постійного проживання в Україні та право на в’їзд в Україну на період воєнного стану та протягом 30 календарних днів з дня його припинення чи скасування;

- іноземці або особи без громадянства, крім громадян Російської Федерації, зобов’язані в установленому законодавством порядку подати документи для обміну таких посвідок на тимчасове чи постійне проживання протягом 30 календарних днів з дня припинення або скасування воєнного стану;

- паспорти громадян України у формі картки, строк дії яких закінчився за 30 днів до 24 лютого 2022р. та після 24 лютого 2022 р., та паспорти громадянина України зразка 1994 року, до яких не вклеєна фотокартка особи у разі досягнення нею 25- чи 45-річного віку, строк вклеювання до яких настав за 30 днів до 24 лютого 2022р. та після 24 лютого 2022р., є документами, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України та підлягають обміну або вклеюванню нових фотокарток відповідно до досягнутого віку протягом 30 календарних днів з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 






ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Відділ «ЦНАП» ГСР

від 11.04.2024 р. № 14




ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА 00201


адміністративної послуги

 

Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

 

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа 

Термін виконання

(днів)

1.

Перевірка належності документів особі, яка звернулася для отримання витягу з Реєстру територіальної громади (паспортний документ особи, довідка про звернення за захистом в Україні, документ, що підтверджує право власності на житло), та їх дійсності

Спеціаліст

ЦНАП

В день звернення

2.

Формування витягу на запит органу реєстрації засобами відомчої інфор-маційної системи Державної міграційної служби (надалі – ДМС) та підтвердження печаткою адміністратора ЦНАП

Спеціаліст

ЦНАП

В день звернення

3.

Реєстрація заяви щодо видачі витягу з реєстру територіальної громади

Спеціаліст

ЦНАП

В день звернення

4.

Видача витягу про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб

Спеціаліст

ЦНАП

В день звернення

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux