КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР
на 2021-2025 роки
між відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради
та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
Прийнятий на зборах трудового колективу 22 січня 2021 року
Н А П И С
про повідомну реєстрацію колективного договору
Зареєстрованого ГУБИНИСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ
НОВОМОСКОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Реєстраційний номер ___________ від ____ _____________ 2021 року
Рекомендації реєстраційного органу ________________________________
(вихідний номер і дата надання листа)
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Уповноважена особа
реєструючого органу _______________ ____________________
(підпис) (ініціали та призвище)
М.П.
1.1. Колективний договір на 2021-2025 роки до між роботодавцем в особі начальника відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради Щербакової Олени Володимирівни та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту (методкабінет, бухгалтерія, хозгрупа) - повноважним представником найманих працівників відділу освіти , сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради в особі Мірошниченко Тетяни Миколаївни (далі - Сторони) укладено відповідно до Закону України „ Про колективні договори і угоди ”, Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, угоди між Департаментом освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації та Дніпропетровським обкомом Профспілки працівників освіти і науки України , угоди між відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та Новомосковською районною організацією профспілки працівників освіти і науки України, законів про освіту, інших законодавчих актів України.
1.2. Колективний договір спрямований на удосконалення колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, реалізацію прав та гарантій працівників та роботодавця.
1.3. Колективний договір є засобом захисту соціально-економічних прав та інтересів трудящих, спрямований на забезпечення стабільної роботи відділу освіти Новомосковської райдержадміністрації. Взаємовідносини по виконанню Колдоговору складаються на основі рівноправного партнерства, взаємної відповідальності сторін.
1.1. Кожна із сторін Колективного договору бере на себе зобов’язання надавати можливість представникам іншої сторони брати участь у попередньому розгляді й узгодженні питань, які стосуються соціально-економічних, трудових відносин, захисту інтересів працівників, а також брати участь у засіданнях, нарадах, колегіях, де зазначені питання розглядаються або обговорюються.
1.2. Сторони оперативно вживатимуть заходів щодо усунення передумов виникнення колективних трудових спорів в ході реалізації зобов’язань і положень колективного договору, віддаватимуть перевагу розв’язанню спірних питань шляхом проведення консультацій, переговорів і примирення процедур відповідно до законодавства.
1.3. Договір може бути розірваний або змінений тільки за взаємною домовленістю Сторін. Зміни й доповнення вносяться за згодою Сторін після проведення переговорів. Пропозиції однієї із Сторін є обов’язковими для розгляду іншою Стороною. Рішення щодо них приймаються за згодою Сторін у 10-денний термін.
1.4. Зміни, що випливають із змін чинного законодавства та Генеральної, Галузевої угод вносяться без проведення переговорів, інші зміни та доповнення або припинення дії Договору – тільки після переговорів Сторін у наступному порядку:
- одна із Сторін повідомляє іншу Сторону і вносить сформульовані пропозиції щодо внесення зміни до Договору;
- у семиденний строк Сторони утворюють робочу комісію і розпочинають переговори;
- після досягнення згоди Сторін щодо внесення змін оформлюється відповідний протокол.
1.5. Невід`ємною частиною договору є додатки до нього (1-7).
1.6. Підписується колективний договір з однієї сторони представником адміністрації в особі начальника відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту, а з другої сторони – від імені трудового колективу відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту головою профспілки.
1.7. Адміністрація та профспілковий комітет забезпечують виконання колективного договору. Інформують про хід його виконання, звітують перед зборами трудового колективу.
1.8. Гарантії, передбачені Колективним договором, є мінімальними. Соціально-економічні пільги та компенсації не можуть бути нижчі від рівнів, встановлених законодавством, Генеральною, Галузевою Угодою.
1.9. Сторони визнають цей договір нормативно-правовим актом і зобов`язу- ються виконувати встановлені в ньому норми, умови і домовленості.
2.1. Колективний договір укладено на 2021-2025 роки, набирає чинності з моменту підписання представниками Сторін і діє до укладення нового або перегляду цього договору.
2.2. Жодна із сторін, що уклали договір, не може впродовж встановленого терміну її дії в односторонньому порядку припинити виконання взятих на себе зобов’язань, порушити узгоджені положення і норми.
2.3. Сторони забезпечують впродовж дії договору моніторинг чинного законодавства України з визначених договором питань, сприяють реалізації законодавчих норм щодо прав та гарантій працівників, ініціюють їх захист.
2.4. Сторони створюють умови для інформаційного забезпечення працівників, про стан виконання норм, положень і зобов’язань цього договору.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЙНЯТОСТІ
Адміністрація зобов’язується:
3.1. Рішення про зміни в організації виробництва і праці, ліквідацію, реорганізацію, перепрофілювання установи, скорочення чисельності штату працівників приймати лише після попереднього проведення переговорів (консультацій) з профкомом - не пізніше як за три місяці до здійснення цих заходів.
3.2. Надавати можливість всім працівникам працювати на умовах неповного робочого часу з оплатою праці пропорційно відпрацьованому часу (за фактично виконану роботу) без будь-яких обмежень трудових прав працівників, із збереженням повної тривалості оплачуваної відпустки та всіх гарантій, пільг, компенсацій, встановлених цим колективним договором.
3.3. Здійснювати аналіз стану та прогнозування використання трудових ресурсів у відділі освіти, сім’ ї, молоді та спорту.
3.4. Не допускати економічно необґрунтованого скорочення робочих місць.
3.5. Не допускати звільнення працівників, які досягли пенсійного віку без їх згоди, а також зменшення їм навантаження.
3.6. Вживати заходів для недопущення у відділі освіти, сім’ ї, молоді та спорту вивільнень працюючих з ініціативи уповноваженого органу.
3.7. При виникненні необхідності вивільнення працівників на підставі п.1 ст.40 КЗпП України:
- повідомляти не пізніше як за два місяці у письмовій формі державну службу зайнятості про вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням установи, скороченням чисельності штату працівників;
Профспілковий комітет зобов’язується:
3.8. Вести роз’яснювальну роботу з питань трудових прав та соціального захисту вивільнюваних працівників.
3.9. Сприяти упередженню виникнення трудових конфліктів.
3.10. Вести роз’яснювальну роботу з питань трудових прав та соціального захисту вивільнюваних працівників.
3.11. Забезпечувати захист вивільнюваних працівників згідно з чинним законодавством. Контролювати надання працівникам переважного права залишатися на роботі відповідно до ст.42 КЗпП України.
4. РЕГУЛЮВАННЯ ВИРОБНИЧИХ, ТРУДОВИХ ВІДНОСИН.
РЕЖИМ ПРАЦІ ТА ВІДПОЧИНКУ
Адміністрація зобов`язується:
4.1. Забезпечити ефективну діяльність відділу освіти, сім’ ї, молоді та спорту виходячи з фактичних обсягів фінансування та раціонального використання бюджетних коштів для підвищення результативності роботи відділу.
4.2. Застосовувати засоби матеріального і морального стимулювання якісної праці, раціонального використання наявного обладнання, технічних засобів.
4.3. Протягом 2-х днів з часу одержання інформації доводити до відома членів трудового колективу нові нормативні документи стосовно трудових відносин, організації праці, роз’яснювати їх зміст, права та обов’язки працівників.
4.4. Зміну та перегляд норм праці проводити за погодженням з профспілковим комітетом.
4.5. Про запровадження нових норм чи зміни чинних норм праці повідомляти працівників не пізніше як за 2 місяці до їх застосування.
4.6. Забезпечити гласність всіх заходів щодо нормування праці, роз’яснення
працівникам причин перегляду норм праці та умов застосування нових норм.
4.7. До початку роботи працівника за укладеним трудовим договором роз’ясняти його права, обов’язки, інформувати про умови праці, права на пільги і компенсації за роботу в особливих умовах відповідно до чинного законодавства і даного колективного договору.
4.8. Забезпечити наставництво над молодими спеціалістами, сприяти їх адаптації в колективі та професійному зростанню.
4.9. Звільнення працівників за ініціативою адміністрації здійснювати за попереднім погодженням з профспілковим комітетом.
4.10. Забезпечити своєчасне підвищення кваліфікації працівників, гарантуючи їм при цьому відповідні виплати.
4.11. Не допускати відволікання працівників від виконання ними професійних обов’язків (за винятком випадків, передбачених чинним законодавством).
4.12. Залучати працівників до роботи в неробочий час, як виняток, лише з дозволу профкому з оплатою праці у відповідному розмірі та чинним законодавством.
4.13. Графік щорічних оплачуваних відпусток затверджувати за погодженням з профкомом не пізніше 5 січня поточного року і доводити до відома працівників.
4.14. Повідомляти працівника про дату початку відпустки не пізніше, ніж за 2 тижні до встановленого графіком терміну (ст.10 Закону України “Про відпустки” ).
4.15. Надавати відпустку (або її частину) працівникам протягом року у зв’язку з необхідністю санаторно-курортного лікування (постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997р. № 346).
4.16. Тривалість додаткових оплачуваних відпусток встановлювати згідно з чинним законодавством та іншими нормативними актами і цим колективним
договором понад тривалість основної оплачуваної відпустки (ст.8 Закону України “Про відпустки”).
4.17. Забезпечити надання додаткових відпусток працівникам із ненормованим робочим днем тривалістю до 7 календарних днів згідно із списками посад, робіт та професій, визначених колективними договорами на підставі Орієнтовного переліку посад працівників з ненормованим робочим днем.
4.18. Жінкам, які працюють і мають двох і більше дітей віком до 15 років, або дитину-інваліда, або які усиновили дитину, одиноким матері та батькові, які виховують дитину (в тому числі і у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особам, які взяли дитину під опіку надавати щорічну додаткову відпустку тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів (ст.73 КЗпП України). За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.( ст.19 Закону “Про відпустки”)
4.19. У випадку поділу відпустки на частини за бажанням працівника основну безперервну частину відпустки надавати у розмірі не менше 14 календарних днів. (ч. 1 ст.12 Закону України “Про відпустки”).
4.20. За бажанням працівника виплачувати йому грошову компенсацію за частину щорічної відпустки (за умови, що тривалість фактично наданих працівникові щорічної і додаткових відпусток не повинна бути менше, ніж 24 календарних дні (ч. ч. 1,4 ст. 24 Закону України “Про відпустки”).
4.21. Відповідно до ст. 57 Закону України “Про освіту” надавати допомогу на оздоровлення, у тому числі і тим педагогічним працівникам, які:
- працюють за строковим трудовим договором, мають право на відпустку повної тривалості і виявили бажання при розрахунку взяти відпустки незалежно від тривалості відпустки (за умови, що у відповідному календарному році вони не використовували право на одержання допомоги на оздоровлення як педагогічні чи науково-педагогічні працівники);
4.22. Відкликання працівників із щорічної відпустки здійснювати лише за його згодою у випадках, передбачених чинним законодавством (ст.12 Закону України “Про відпустки”).
4.23. Рекомендовано встановлювати та надавати працівникам інші види оплачуваних відпусток:
- у разі особистого шлюбу або шлюбу дітей – до 3 календарних днів;
- смерті близьких родичів – до 3 календарних днів;
- працівникам, діти яких у віці до 18 років вступають до навчальних закладів, розташованих у іншій місцевості – 3 календарних днів;
- працівникам, діти яких вступають до 1 класу навчальних закладів – 1 календарний день;
- працівникам відділу у день народження – 1 календарний день.
4.24. Надавати відпустки без збереження заробітної плати за наявності особистої заяви працівника згідно КЗпП України, але не більше 15 календарних днів. (ст.84, ст. 25 Закону України “Про відпустки”).
4.25. Зберігати за працівником місце роботи та середній заробіток за час проходження курсів підвищення кваліфікації, у день проходження медичного
огляду (ст. 19 «Закону України “Про охорону праці”).
4.26. При вивільненні працівника у зв`язку із змінами в організації виробництва, в тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням установи, скороченням чисельності штату працівників повідомляти про це не пізніше як за 2 місяці у письмовій формі державну службу зайнятості, а в десятиденний строк після вивільнення подати списки фактично вивільнених працівників.
4.27. Забезпечити дотримання працівниками трудової дисципліни, правил внутрішнього розпорядку. Сприяти створенню в колективі здорового морально - психологічного мікроклімату (Правила внутрішнього трудового розпорядку).
4.28. Запобігати виникненню індивідуальних та колективних трудових конфліктів, а у разі виникнення забезпечувати їх вирішення згідно з чинним законодавством.
Профспілковий комітет зобов`язується:
4.29. Роз'яснювати членам трудового колективу зміст нормативних документів щодо організації праці, їх права та обов’язки.
4.30. Сприяти дотриманню трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку.
4.31. Забезпечувати постійний контроль за своєчасним введенням в дію нормативних документів з питань трудових відносин, організації, нормування праці.
4.32. Сприяти упередженню виникнення трудових конфліктів.
5. НОРМУВАННЯ І ОПЛАТА ПРАЦІ
Адміністрація зобов`язується:
5.1. Забезпечити ефективний контроль за дотриманням законодавства про оплату праці.
5.2. Не приймати в односторонньому порядку рішень, що змінюють встановлені в колективному договорі умови оплати праці.
5.3. Відповідно до ст. 15 3акону України “Про оплату праці” погоджувати з профспілковим комітетом умови оплати праці.
5.4. Сприяти забезпеченню реалізації положень Указу Президента України “Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні” від 30 вересня 2010 року щодо поетапного підвищення розмірів оплати праці педагогічних працівників та приведення цих розмірів у відповідність до вимог ст. 57 Закону України „ Про освіту ”.
5.5. Забезпечити надбавку педагогічним працівникам в розмірі до 30
відсотків, встановленої з метою підвищення престижності педагогічної праці (постанова Кабінету Міністрів України № 373 від 23 березня 2011).
5.6. Забезпечити своєчасну і в повному обсязі виплату заробітної плати працівникам відділу за період відпусток, а також поточної заробітної плати в робочі дні двічі на місяць у строки: не пізніше 07 і 22 числа кожного місяця. Розмір заробітної плати за першу половину місяця встановити за фактично відпрацьований час з розрахунку тарифної ставки (посадового окладу) працівника з урахуванням надбавок та доплат, а саме:
- за вислугу років;
- за педагогічне звання;
- за престижність;
- за складність та напруженість в роботі.
5.7. У разі коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітну плату виплачувати напередодні.
5.8. При виплаті заробітної плати повідомляти працівникові про: - загальну суму заробітної плати з розшифровкою за видами виплат;
- розміри і підстави утримань; - суму зарплати, що належить до виплати (ст. 110 КЗпПУ).
5.9. Забезпечувати компенсацію втрати частини заробітної плати через порушення термінів її виплати згідно з чинним законодавством.
5.10. Здійснювати виплату заробітної плати через установи банків відповідно до чинного законодавства лише на підставі особистих заяв працівників.
5.11. Своєчасно здійснювати індексацію грошових доходів працівників, осіб, які навчаються, відповідно до чинного законодавства у зв’язку із зростанням цін і тарифів на споживчі товари та послуги. Забезпечити виплату доплат, надбавок, премій працівникам у розмірах, визначених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 № 1013 “Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів”. Не допускати зменшення або скасування стимулюючих виплат, надбавок і доплат, які встановлені у граничних розмірах.
5.12. Здійснювати розрахунки виплат у всіх випадках: збереження середньої заробітної плати та забезпечення допомогою у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, вагітністю і пологами, виходячи із посадового окладу (ставки) того місця, в якому відбулась подія пов’язана із відповідними виплатами, з урахуванням постійних доплат і надбавок (постанови Кабінету Міністрів України № 100 від 8 лютого 1995р., № 348 від 16 травня 1995р.).
5.13. Всебічно сприяти передбаченню в кошторисах доходів і видатків відділу витрат на матеріальну допомогу, преміювання, щорічну грошову винагороду за сумлінну працю і зразкове виконання службових обов`язків, оздоровлення згідно з чинним законодавством і погоджувати їх розподіл з профспілковим комітетом (ст. 57 Закону України “Про освіту”)
5.14. Економію з фонду заробітної плати, яка склалася протягом року, направляти на :
- преміювання працівників, матеріальну допомогу та встановлення їм доплат
і надбавок у відповідності до п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 року №1298 .
5.15. Затвердити попередньо погоджене з профспілковим комітетом положення про преміювання.
5.16. Встановлювати доплати :
за суміщення професій (посад) – до 50% посадового окладу;
за розширення зони обслуговування – доплата визначається за наявності економії за тарифними ставками згідно штатного розкладу – до 50 % посадового окладу;
за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника – до 50% посадового окладу (за фактично відпрацьований час);
за педагогічні звання в розмірі 10% посадового окладу
5.17. Встановлювати надбавки :
за високі досягнення у праці – до 50% посадового окладу;
за складність та напруженість в роботі – до 50% посадового окладу
5.18. Доплату за заміну тимчасово відсутніх працівників здійснювати за фактично виконану роботу в межах місячної ставки заробітної плати відсутнього працівника, (постанова Кабінету Міністрів України і від 31 серпня 1995р. №1033).
5.19. Проводити підвищення та зміну ставок заробітної плати, посадових окладів згідно Інструкції про порядок обчислення заробітної плати (наказу МОН України №118 від 24.02.2005р.) при здобутті освіти з дня подання відповідного документа, при отриманні категорії за наслідками атестації, при присвоєнні звання.
5.20. Гарантувати оплату праці за роботу в понадробочий час, у святкові та
вихідні дні у подвійному розмірі згідно ст. 106, 10. КЗпПУ.
5.21. Забезпечити відповідно до п.8.3.3. Галазувої угоди між МОН та ЦК Профспілки освітян: оплату простою працівникам, включаючи непедагогічних, не з їх вини в розмірі середньої заробітної плати, але не менше тарифної ставки (посадового окладу);
5.23. Виплачувати при припиненні трудового договору внаслідок порушення власником або уповноваженим ним органом законодавства про працю, колективного чи трудового договору (статті 38 і 39) - у розмірі, передбаченому колективним договором, але не менше чотиримісячного середнього заробітку.
Профспілковий комітет зобов`язується:
5.27. Здійснювати контроль за дотриманням у відділі законодавства про оплату праці.
5.28. Сприяти в наданні працівникам установ необхідної консультативної допомоги щодо оплати праці.
5.29. Порушувати питання про притягнення до дисциплінарної, адміністративної відповідальності згідно із законодавством осіб, винних у невиконанні вимог законодавства про оплату праці, умов даного колективного договору, що стосується оплати праці - ст.45, 147-1 КЗпП, ст.36 Закону України “Про оплату праці”, ст.18 Закону України “Про колективні договори і угоди”.
5.30. Представляти інтереси працівників при розгляді трудових спорів щодо оплати праці в комісії по трудових спорах (ст.226 КЗпП України).
6. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА ЗДОРОВ`Я
Адміністрація зобов`язується:
6.1. Забезпечити виконання вимог щодо організації роботи з охорони праці відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 563 від 1 серпня 2001 року та виконання вимог, передбачених Законом України “Про охорону праці”.
6.2. Забезпечити проведення розслідувань та облік нещасних випадків на виробництві, професійних захворювань та нещасних випадків невиробничого характеру відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2001 року №1094 та від 22 березня 2001 року № 270 за участю представників профспілки у роботі комісій по розслідуванню нещасних випадків.
6.3. Активізувати контроль за реалізацією у відділі нормативних документів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності.
6.4. Розробити та реалізувати комплексні заходи щодо охорони праці відповідно до Закону України “Про охорону праці”. Вживати відповідних заходів щодо зниження захворюваності працівників, виробничого травматизму, поліпшення стану безпеки праці.
6.5. Організовувати навчання, самонавчання та перевірку знань працівників з питань охорони праці відповідно до діючих вимог.
6.6. Забезпечувати виділення коштів на проведення профілактичних заходів з охорони праці в кошторисах навчальних закладів в обсязі не менше 0,2 відсотка від фонду оплати праці відповідно до положень ст. 19 Закону України “Про охорону праці”.
6.7. Зберігати за працівником, який втратив працездатність місце роботи на період до відновлення працездатності.
6.8. Надавати матеріальну допомогу працівникам у випадку хвороби внаслідок травми на виробництві відповідно до законодавства.
6.9. Передбачити в кошторисах на преміювання, надання матеріальної допомоги працівникам відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту, стимулювання творчої праці і педагогічного новаторства керівних, педагогічних, науково-педагогічних працівників у розмірі не менше 2 відсотків планового фонду заробітної плати.
6.10. Передбачити в кошторисах видатки на надання матеріальної допомоги на оздоровлення всім категоріям працівників відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту із місцевого бюджету не менше 50 % одного посадового окладу в межах фонду заробітної плати, окрім педагогічних працівників, які фінансуються за рахунок освітньої субвенції.
6.11. Забезпечувати працівників спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами згідно з діючими правилами (додаток ).
6.12. Щорічно аналізувати виробничий травматизм і захворюваність. Розробити заходи щодо запобігання нещасних випадків та профзахворювань.
6.13. До самостійної роботи працівників допускати після проходження вступного інструктажу, навчання та перевірки теоретичних знань, первинного інструктажу на робочому місці.
6.14. Систематично проводити роботу з поліпшення умов праці й виробничої санітарії.
6.15. Виконувати заходи щодо покращення пожежної безпеки, знайомити працівників з правилами пожежної безпеки.
Профспілковий комітет зобов`язується:
6.14. Встановити постійний контроль за виконанням нормативних актів з охорони праці силами представників профкому з питань охорони праці, комісій.
6.15. Регулярно виносити на розгляд засідання профкому питання стану охорони праці.
7. СОЦІАЛЬНІ ПІЛЬГИ , ГАРАНТІЇ, КОМПЕНСАЦІЇ
Адміністрація зобов`язується:
7.1. Забезпечити дотримання чинного порядку щодо включення жінкам до стажу роботи, який дає право на щорічні відпустки, періодів їх роботи на умовах неповного робочого часу під час частково оплачуваної відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
7.2. Вживати заходів для проведення відповідних виплат працівникам відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту згідно з законами України “Про державну допомогу сім`ям з дітьми”, “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, “Про охорону праці”.
7.3. Сприяти забезпеченню дотримання вимог ст. 115 КЗпП України та ст. 21
Закону України “Про відпустки”, згідно з яким заробітна плата працівників за весь час щорічної відпустки виплачуються не пізніше ніж за три дні до початку відпустки.
7.4. Забезпечити надання відповідно до ст. 57 Закону України „ Про освіту ”:
- педагогічним працівникам щорічної грошової винагороди за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків та допомоги на оздоровлення при наданні щорічних відпусток педагогічним працівникам у розмірі одного посадового окладу; - виплачувати винагороду за сумлінну працю при звільненні педагогічних працівників серед навчального року з урахуванням часу фактичної роботи; - педагогічним працівникам надбавок за вислугу років.
7.5. Надавати жінкам, які мають двох і більше дітей до 15 років або дитину-інваліда соціальну оплачувану відпустку тривалістю 10 календарних днів без урахування вихідних згідно ст. 19 Закону України “Про відпустки”.
7.6. Надавати додаткову оплачувану відпустку за ненормований робочий день (згідно додатку 1 до Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України):
головний бухгалтер – 7 календарних днів;
бухгалтер – 7 календарних днів;
економіст – 7 календарних днів;
секретар – 7 календарних днів;
юристконсульт – 7 календарних днів;
начальник господарчого обслуговування – 7 календарних днів;
водій – 7 календарних днів (Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів, затверджених наказом Мінтрансу від 17 січня 2002 р. № 18, ст..8 Закон України “Про відпустки”).
7.7. Сприяти працівникам у призначення їм пенсій за вислугу років та за віком.
Профспілковий комітет зобов`язується:
7.8. Сприяти адміністрації в реалізації цього договору і удосконаленню виробничих відносин, зміцненню трудової дисципліни.
7.9. Контролювати здійснення місцевими органами влади доплат, надбавок, компенсацій працівникам.
8. СПРИЯННЯ РОБОТІ ПРОФСПІЛКИ З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗАХИСТУ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ, ОСІБ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ, ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ
Адміністрація зобов`язується:
8.1.Забезпечувати у відділі освіти, сім’ї, молоді та спорту права та гарантії діяльності Профспілки, її організаційних ланок відповідно до Конституції України, Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності ”, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, ратифікованих Україною конвенцій Міжнародної організації Праці.
8.2. Забезпечити виконання вимог профспілкового комітету при здійсненні ними функцій контролю за дотриманням законодавства про працю та соціальні гарантії.
8.3. Надавати на вимогу профспілкової сторони відповідні документи, інформацію та пояснення, що стосується додержання законодавства про працю, умови праці, виконання колективного договору, соціально-економічних прав працівників відповідно до ст. 45 Закону України “Про професійні спілки”.
8.4. Забезпечити звільнення від основної роботи представників профспілкового комітету для участі у статутних заходах на різних рівнях, а також на час короткострокового навчання із збереженням заробітної плати.
8.5. Не допускати звільнення з роботи за ініціативою адміністрації працівників, які обрані до складу профспілкових органів і не звільнені від виробничої роботи, без згоди відповідного профоргану.
8.6. Не застосовувати до працівників, обраних до складу профспілкового комітету, дисциплінарних стягнень без погодження з відповідним профорганом.
9. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ КОЛЕКТИВНОГО ДОГОВОРУ
9.1. Колективний договір поширюється на всіх працівників відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту та набирає чинності з дня його підписання і діє до укладення нового.
9.2. Контроль за виконанням колективного договору здійснювати спільною комісією Сторін (додаток № 2).
9.3. Двічі на рік спільно аналізувати стан виконання колективного договору, заслуховувати звіт керівника та голови профкому про реалізацію взятих зобов’язань на загальних зборах трудового колективу.
9.4. За спільною домовленістю сторін в колективний договір можна вносити доповнення та зміни, які не можуть погіршувати умови праці, трудові та соціальні гарантії, передбачені чинним законодавством.
9.5. Колективний договір укладено 22 січня 2021 року на загальних зборах трудового колективу відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради Новомосковського району Дніпропетровської області
Колективний договір підписали:
Начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та
спорту Губиниської селищної ради ________________Олена ЩЕРБАКОВА
Голова профспілкового комітету
відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
Губиниської селищної ради __________________Тетяна МІРОШНИЧЕНКО
Додаток № 1
до колективного договору між адміністрацією відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
на 2021-2025 роки
ПРАВИЛА
внутрішнього трудового розпорядку відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
Губиниської селищної ради
Загальні положення
1. Відповідно до Конституції України громадяни України мають право на працю, тобто на одержання гарантованої роботи з оплатою праці відповідно до її кількості та якості і не нижче встановленого державою мінімального розміру, включаючи право на вибір професії, роду занять і роботи відповідно до покликання, здібностей, професійної підготовки, освіти та з урахуванням суспільних потреб.
У відділі освіти, сім’ї, молоді та спорту трудова дисципліна ґрунтується на свідомому виконанні працівниками своїх трудових обов'язків і є необхідною умовою організації ефективної праці.
Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу.
2. Ці Правила поширюються на усіх працівників відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради.
3. Метою цих Правил є визначення обов'язків працівників відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту передбачених нормами, які встановлюють внутрішній розпорядок у відділі освіти.
4. Усі питання, пов'язані із застосуванням Правил внутрішнього трудового розпорядку, розв'язує начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту в межах наданих йому повноважень, та у випадках, передбачених діючим законодавством і Правилами внутрішнього трудового розпорядку, спільно або за погодженням з профспілковим комітетом.
II. Порядок прийняття і звільнення працівників
1. Громадяни України вільно обирають види діяльності, не заборонені законодавством, а також професію, місце роботи відповідно до своїх здібностей.
Працівники відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту приймаються на роботу за трудовими договорами, контрактами або на конкурсній основі відповідно до чинного законодавства.
2. При прийнятті на роботу начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту зобов'язаний зажадати від особи, що працевлаштовується:
- подання трудової книжки, оформленої у встановленому порядку,
- пред'явлення паспорта, диплома або іншого документа про освіту чи професійну підготовку.
Військовослужбовці, звільнені із Збройних Сил України, Служби безпеки України, Прикордонних військ України, Цивільної оборони України, Управління охорони вищих посадових осіб України, інших військових формувань, створених відповідно до законодавства України, та військовослужбовці, звільнені із Збройних Сил колишнього Союзу РСР і Збройних Сил держав учасниць СНД, пред'являють військовий квиток.
Особи, які влаштовуються на роботу, що вимагає спеціальних знань, зобов'язані подати відповідні документи про освіту чи професійну підготовку (диплом, атестат, посвідчення), копії яких завіряються керівником і залишаються в особовій справі працівника.
При укладанні трудового договору забороняється вимагати від осіб, які поступають на роботу, відомості про їх партійну та національну приналежність, походження та документи, подання яких не передбачено законодавством.
3. Посади педагогічних працівників заміщуються відповідно до вимог Закону України “Про освіту”, Положення про порядок наймання та звільнення педагогічних працівників закладів освіти, що є у загальнодержавній власності, затвердженого наказом Міносвіти України від 5 серпня 1993 року N 293.
4. Працівники відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту можуть працювати за сумісництвом відповідно до чинного законодавства.
5. Прийняття на роботу оформляється наказом по відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту який оголошується працівнику під розписку.
6. На осіб, які працювали понад п'ять днів, ведуться трудові книжки. На тих хто працює за сумісництвом, трудові книжки ведуться за основним місцем роботи.
Запис у трудову книжку відомостей про роботу за сумісництвом проводиться за бажанням працівника власником або уповноваженим ним органом за місцем основної роботи.
Ведення трудових книжок необхідно здійснювати згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мінюсту і Міністерства соціального захисту населення України від 29 вересня 1993 року N 58.
Трудові книжки працівників зберігаються як документи суворої звітності у відділі освіти.
Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника.
7. Приймаючи працівника або переводячи його в установленому порядку на іншу роботу, начальник відділу освіти зобов'язаний:
а) роз'яснити працівникові його права і обов'язки та істотні умови праці, наявність на робочому місті, де він буде працювати, небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, та можливі наслідки їх впливу на здоров'я, його права на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства і колективного договору;
б) ознайомити працівника з Правилами внутрішнього трудового розпорядку та колективним договором;
в) визначити працівникові робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;
г) проінструктувати працівника з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної охорони.
8. Припинення трудового договору може мати місце лише на підставах, передбачених чинним законодавством, та умовами, передбаченими в контракті.
9. Розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу допускається у випадках, передбачених чинним законодавством та умовами контракту.
10. Припинення трудового договору оформляється наказом начальника відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту.
11. Начальник відділу освіти , сім’ї, молоді та спорту зобов'язаний в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у відповідності з чинним законодавством. Записи про причини звільнення у трудовій книжці повинні проводитись у відповідності з формулюванням чинного законодавства із посиланням на відповідний пункт, статтю закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.
Основні права та обов'язки працівників
1. Працівники відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту мають право на:
- захист професійної честі, гідності;
- індивідуальну педагогічну діяльність;
- участь у громадському самоврядуванні;
- користування подовженою оплачуваною відпусткою;
- підвищення кваліфікації, перепідготовку, вільний вибір змісту, програм, форм навчання, організацій та установ, які здійснюють підвищення кваліфікації і перепідготовку.
2. Працівники відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту зобов'язані:
а) працювати сумлінно, дотримуватись Правил внутрішнього трудового розпорядку, дисципліни праці;
б) виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки, передбачені відповідними правилами та інструкціями;
в) берегти обладнання, інвентар, матеріали, тощо.
3. Коло обов'язків (робіт), що їх виконує кожний працівник за своєю спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, визначається посадовими інструкціями і положенням, затвердженими в установленому порядку відповідно кваліфікаційних довідників посад службовців і тарифно-кваліфікаційних довідників робіт і професій працівників, положень і Правил внутрішнього трудового розпорядку відділу освіти та умовами контракту, де ці обов'язки конкретизуються.
IV. Основні обов’язки адміністрації відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
1. Адміністрація відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту зобов'язана:
а) визначити працівникам робочі місця, забезпечувати їх необхідними засобами роботи;
в) впроваджувати в практику кращий досвід роботи, пропозиції працівників, спрямовані на поліпшення роботи відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту;
г) організовувати підготовку необхідної кількості кадрів, їх атестацію, правове і професійне навчання як у відділі освіти, сім’ї, молоді та спорту так і відповідно до угод в інших навчальних закладах;
д) укладати і розривати трудові договори, угоди, контракти з керівниками підрозділів відповідно до чинного законодавства, Закону України "Про освіту" та Положення про порядок наймання і звільнення педагогічних працівників закладу освіти, що є у загальнодержавній власності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 5 серпня 1993 року N 293;
є) видавати заробітну плату працівникам у встановлені строки. Надавати відпустки всім працівникам відділу освіти відповідно до графіка відпусток;
ж) забезпечити умови для виконання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, належне технічне обладнання всіх робочих місць, створювати здорові та безпечні умови праці, необхідні для виконання працівниками трудових обов'язків;
з) дотримуватись чинного законодавства, активно використовувати засоби щодо вдосконалення управління, зміцнення договірної та трудової дисципліни;
и) додержуватись умов колективного договору, чуйно ставитись до повсякденних потреб працівників відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту забезпечувати надання їм установлених прав і пільг;
к) забезпечувати належне утримання приміщення, опалення, освітлення, вентиляції, обладнання.
V. Робочий час і його використання
1. Для працівників установлюється п'ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями: суботою і неділею.
2. Встановити наступний графік роботи :
понеділок, вівторок, середа, четвер :
початок роботи – 8.00 год.;
обідня перерва – 12.00 – 12.45 год.;
кінець роботи – 17.00 год.
п’ятниця :
початок роботи – 8.00 год.;
обідня перерва – 12.00 – 12.45 год.;
кінець роботи – 15.45 год.
у передсвяткові дні :
початок роботи – 8.00 год.;
обідня перерва – 12.00 – 12.45 год.;
кінець роботи – 16.00 год.
3. Режим роботи технічного персоналу установити за окремо складеним графіком, який затверджується начальником відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту і погоджується з профспілковим комітетом.
4. Надурочна робота та робота у вихідні та святкові дні не допускається. Залучення окремих працівників до роботи в установлені для них вихідні дні допускається у виняткових випадках, передбачених законодавством, за письмовим наказом начальника відділу освіти за погодженням профспілкового комітету. Робота у вихідний день може компенсуватися за погодженням сторін наданням іншого дня відпочинку або у грошовій формі у подвійному розмірі.
5. Начальник відділу освіти , сім’ї, молоді та спорту залучає працівників до чергування в установі. Графік чергування і його тривалість затверджує начальник відділу освіти за погодженням з профспілковим комітетом.
Забороняється залучати до чергування у вихідні і святкові дні вагітних жінок і матерів, які мають дітей віком до 3-х років.
Жінки, які мають дітей-інвалідів або дітей віком від трьох до чотирнадцяти років, не можуть залучатись до чергування у вихідні і святкові дні без їх згоди.
6. Графік надання щорічних відпусток погоджується з профспілковим комітетом і складається на кожний календарний рік.
Надання відпустки працівникам оформляється наказом начальника відділу освіти. Поділ відпустки на частини допускається на прохання працівника за умови, щоб основна її частина була не менше чотирнадцяти календарних днів. Перенесення відпустки на інший період допускається в порядку, встановленому чинним законодавством.
7. Працівникам відділу освіти забороняється:
а) змінювати на свій розсуд графік роботи;
в) передоручати виконання трудових обов'язків.
VI. Заохочення за успіхи в роботі
1. За зразкове виконання посадових обов'язків, тривалу і бездоганну роботу, новаторство в праці і за інші досягнення в роботі застосовуються заохочення, передбачені чинним законодавством, колективним договором.
2. Працівникам, які успішно і сумлінно виконують свої трудові обов'язки, надаються в першу чергу переваги і соціальні пільги в межах своїх повноважень. Таким працівникам надається також перевага при просуванні по роботі.
Заохочення оголошується в наказі начальника відділу освіти, доводиться до відома всього колективу відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту і заноситься до трудової книжки працівника.
VII. Стягнення за порушення трудової дисципліни
1. За порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано один з таких заходів стягнення:
а) догана;
б) звільнення.
Звільнення, як дисциплінарне стягнення може бути застосоване відповідно до п. 3, 4, 7, 8 ст.40, ст.41 Кодексу законів про працю України.
2. До застосування дисциплінарного стягнення начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмові пояснення. У випадку відмови працівника дати письмові пояснення складається відповідний акт.
Дисциплінарні стягнення застосовуються начальником відділу освіти безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше одного місяця від дня її виявлення, не рахуючи часу хвороби працівника або перебування його у відпустці.
Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.
3. За кожне порушення трудової дисципліни накладається тільки одне дисциплінарне стягнення.
4. Дисциплінарне стягнення оголошується в наказі і повідомляється працівникові під розписку.
5. Якщо протягом року з дня накладення дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення.
Якщо працівник не допустив нового порушення дисципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник, то стягнення може бути знято до закінчення одного року. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовуються.
Власник або уповноважений ним орган має право замість накладання дисциплінарного стягнення передати питання про порушення трудової дисципліни на розгляд трудового колективу або його органу.
Додаток № 2
до колективного договору між адміністрацією відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
на 2021-2025 роки
Комплексні заходи
Щодо досягнення встановлених нормативів безпеки і гігієни праці виробничого середовища, підвищення наявності рівня охорони праці,
Запобігання випадкам виробничого травматизму
Та професійних захворювань і аварій
№ п/п |
Зміст заходів |
Ефективність заходів (робіт) |
Вартість заходів (тис.грн.) |
1.
|
Не допусками залучення працівників до виконання робіт непередбачених трудовим договором |
Запобігання випадкам виробничого травматизму |
- |
2.
|
Провести ремонтні роботи чи реконструкцію дверей, вікон для збереження в приміщеннях необхідного температурного режиму |
Підвищення наявності рівня охорони праці |
- |
3.
|
Проведення робочих інструктажів з охорони праці та безпеки життя та праці. |
Запобігання випадкам виробничого травматизму та професійних захворювань і аварій |
- |
4. |
Придбання миючих та дез. засобів |
Досягнення встановлених нормативів безпеки і гігієни праці |
1,5 |
5.
|
Придбання аптечки, повірка вогнегасників, інше |
Досягнення встановлених нормативів безпеки і гігієни праці |
0,7 |
6. |
Страхування автотранспорту та водія |
Запобігання випадкам виробничого травматизму та професійних захворювань і аварій |
1,7 |
Додаток № 3
до колективного договору між адміністрацією відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
на 2021-2025 роки
ПЕРЕЛІК
посад працівників з ненормованим робочим днем
системи Міністерства освіти і науки України,
яким надається додаткова відпустка, та її тривалість
№ з/п |
Посада |
Максимальна кількість календарних днів додаткової відпустки |
1 |
Головний бухгалтер |
7 |
2 |
Бухгалтер |
7 |
3 |
Економіст |
7 |
4 |
Секретар |
7 |
5 |
Юристконсульт |
7 |
6 |
Начальник господарчого обслуговування |
7 |
7 |
Водій (Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів, затверджених наказом Мінтрансу від 17 січня 2002 р. № 18, ст..8 Закон України «Про відпустки») |
7 |
Додаток № 4
до колективного договору між адміністрацією відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
на 2021-2025 роки
ПЕРЕЛІК І РОЗМІРИ ДОПЛАТ ТА НАДБАВОК
до тарифних ставок, окладів і посадових окладів працівників підприємств, установ і організацій, що мають міжгалузевий характер (крім бюджетної сфери), для встановлення у галузевих, територіальних угодах та колективних договорах
(додаток №3 до Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні на 2019-2021 роки від 14.05.2019)
Найменування доплат і надбавок |
Розміри доплат і надбавок |
Доплати: |
|
За виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника |
До 50 відсотків тарифної ставки (окладу, посадового окладу) відсутнього працівника |
За інтенсивність праці |
До 50 відсотків тарифної ставки (окладу) |
Надбавки: |
|
За класність водіям легкових і вантажних автомобілів, автобусів |
Водіям: 2-го класу – 10 відсотків 1-го класу – 25 відсотків установленої тарифної ставки за відпрацьований водієм час |
За високі досягнення у праці |
До 50 відсотків посадового окладу |
За виконання особливо важливої роботи на певний термін |
До 50 відсотків посадового окладу |
Додаток № 5
до колективного договору між адміністрацією відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
на 2021-2025 роки
Положення про преміювання
Загальні положення
Економісту відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради передбачити щорічно у кошторисі витрати на преміювання працівників відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту а також стимулювання творчої праці і педагогічного новаторства у розмірах не менше 2-х відсотків планового фонду заробітної плати згідно з діючою Інструкцією про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти (затверджена наказом МО України від 15.04.1993 п. № 102, наказу МОН України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ». Крім того, на преміювання працівників відділу освіти спрямувати кошти за рахунок економії фонду заробітної плати, яка складається протягом року.
Премії максимальними розмірами не обмежувати, надавати в межах фонду заробітної плати .
Розміри премій і матеріальної допомоги встановлювати кожному конкретному працівнику за погодженням з профспілковим комітетом відділу.
Розміри премій визначати з урахуванням доплат і надбавок, перелічених у додатку № 8 діючої інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти у відсотках до посадового окладу або у сумовому виразі.
Преміювання працівників відділу здійснювати за наказом начальника відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради.
2. Порядок, показники і умови преміювання.
2.1. Начальник відділу має право преміювати працівників відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту у межах загальних коштів, передбачених кошторисом відділу на оплату праці.
2.2. При преміюванні забезпечити зв'язок виплати премії з результатами праці кожного окремого працівника, а також враховувати конкретні показники діяльності відділу, підрозділу.
2.3. Розмір виплати премії кожному працівнику встановлюється в залежності від особистого внеску у підсумки діяльності відділу освіти. Розмір премії не обмежується, надається в межах фонду заробітної плати.
2.4. Працівники відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту можуть бути позбавлені премії повністю або частково за недоліки та упущення у роботі:
2.4.1. – за порушення дисципліни;
2.4.2. – несвоєчасне надання навчально-методичної, планової документації;
2.4.3. – невиконання плану роботи без поважних причин;
2.4.4. – невиконання правомірних вказівок начальника відділу;
2.4.5. – порушення техніки безпеки;
2.4.6. – незадовільне утримання робочих кабінетів, порушення санітарного стану;
2.4.7. – відсутність ініціативи й творчості в роботі;
2.4.8. – несвоєчасне подання звітних та інших матеріалів до вищестоящих органів управління.
2.5. Питання преміювання працівників за підсумками діяльності відділу розглядати щомісяця.
2.6. При нагородженні грошовими преміями враховувати:
2.6.1. забезпечення реалізації державної освітньої політики в освітньому процесі закладів освіти Губиниської селищної ради;
2.6.2. організація якісної і ефективної роботи відділу, дотримання вимог охорони праці;
2.6.3. організація і створення необхідних умов для участі закладів у позашкільній роботі;
2.6.4. дотримання трудової дисципліни і правил внутрішнього розпорядку;
2.6.5. дотримання санітарно-гігієнічних умов;
2.6.6. ініціатива, яка сприяє зміцненню матеріально-технічної бази відділу, одержанню додаткових доходів від госпрозрахункової діяльності;
2.6.7. створення сприятливих умов праці й побуту для працівників відділу;
2.6.8. своєчасне і якісне складання звітності, відсутність фінансових порушень, ефективне використання кошторису;
2.6.9. пріоритетні напрямки розвитку діяльності;
2.6.10. нормативно-правове забезпечення інновацій в закладах освіти;
2.6.11. організація єдності в освітній діяльності в освітніх закладах;
2.6.12. дотримання чинного законодавства, використання засобів щодо вдосконалення управління, зміцнення трудової дисципліні.
Додаток № 6
до колективного договору між адміністрацією відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
на 2021-2025 роки
Положення
про виплату педагогічним працівникам щорічної грошової винагороди за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків.
Загальне положення
1.1. Дане Положення розроблено на підставі вимог постанов Кабінету Міністрів України від 05.06.2000 р. № 898 та від 31.01.2001 р. № 78.
1.2. Керівник установи спільно з профспілковим комітетом має право надавати грошову винагороду за сумлінну працю та зразкове виконання службових обов’язків педагогічним працівникам, що перебувають в штаті установи (за винятком сумісників), перебували в штаті установи в той період, за який видається винагорода, у межах фонду заробітної плати та коштів, передбачених за статтею 57 Закону України «Про освіту».
1.3. При виплаті винагороди повинен бути забезпечений зв'язок цієї виплати з результатами праці кожного окремо працівника.
1.4. Керівник установи має право зменшити розмір, або позбавити працівників даної виногороди повністю або частково при наявності серйозних виробничих упущень чи недоліків. У той же час він має право заохочувати педпрацівників за особливі досягнення чи успіхи, які сприяли підвищенню ефективності освітнього процесу.
1.5. Розмір виногороди для кожного окремо працівника не може перевищувати протягом календарного року місячного посадового окладу (ставки) заробітної плати з урахуванням підвищень. Середня заробітна плата та тижневе навантаження у даному випадку до уваги не береться.
1.6. Конкретні розміри даної виплати встановлюють в залежності від особистого вкладу кожного працівника в підсумки діяльності установи в межах фонду заробітної плати. Дана винагорода видається на підставі наказу керівника установи, а керівнику - за наказом вищестоящої організації.
2. Умови виплати винагороди.
2.1. Щорічна грошова винагорода нараховується за фактично відпрацьований час на посадовий оклад або ставку заробітної плати з урахуванням доплат, які впливають на підвищення розміру ставки заробітної плати.
2.2. Розмір винагороди обмежується розміром 1 посадового окладу або 1 ставки заробітної плати.
2.3. Педпрацівники установ та закладів освіти можуть бути позбавлені одноразової винагороди або частково:
- за упущення в роботі;
- порушення трудової дисципліни;
- відсутність творчості, ініціативи;
- за невиконання навчальних планів і програм;
- за відсутність результативності в роботі;
- за низький рівень виконавчої дисципліни.
Додаток № 7
до колективного договору між адміністрацією відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та профспілковим комітетом відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
на 2021-2025 роки
Спільна комісія
адміністрації відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та профспілкового комітету відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту для ведення переговорів і здійснення контролю
за виконанням колективного договору
З боку адміністрації відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту
Губиниської селищної ради:
1
|
Щербакова Олена Володимирівна |
Начальник відділу |
2 |
Лимар Лідія Василівна |
Заступник начальника відділу |
3 |
Приходько Світлана Іванівна |
Головний бухгалтер відділу |
4 |
Бондаренко Лариса Іванівна |
Старший бухгалтер відділу |
З боку профспілкового комітету , сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради:
|
||
1 |
Мірошниченко Тетяна Миколаївна |
Голова ПК |
2 |
Шарапова Світлана Сергіївна |
Член ПК |
3 |
Москаленко Таміла Дмитрівна |
Член ПК |
4 |
Черевко Оксана Сергіївна |
Член ПК |