Колективний договір між адміністрацією і профспілковим комітетом Миколаївського ліцею на 2021-2025 роки
опубліковано 21 лютого 2022 року о 13:14

 

         ЗАТВЕРДЖЕНО

 

      Загальними зборами

      трудового колективу

                                                                          Миколаївського  ліцею

Губиниської селищної ради

 

                                                              ПРОТОКОЛ  № 1 від 31 січня 2022р

 

 Колективний договір 

між адміністрацією і профспілковим комітетом

Миколаївського ліцею

на 2021-2025 роки

 



Зареєстровано    Губиниською

селищною  радою __________________________

 

 Голова  селищної  ради  _______ Петро Єрьоменко

 

 

 

І. Загальні положення


       1.1. Колективний договір на 2021-2025 роки між адміністрацією  Миколаївського ліцею Новомосковської районної ради  в особі  директора Антоненко Надії Василівни та профспілковим  комітетом Миколаївського ліцею  укладено відповідно до Закону України „ Про колективні договори і угоди”, Галузевої угоди між Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та ЦК Профспілки працівників освіти і науки України, угоди між Департаментом освіти і науки облдержадміністрації та обкомом Профспілки, угоди між районним відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради та райкомом профспілки  на 2021 – 2025 роки, законів про освіту, інших законодавчих актів України.

       1.2. На підставі колективного договору, яка є нормативним актом соціального партнерства, здійснюється регулювання трудових відносин в галузі та соціально-економічних питань, що стосуються інтересів працівників, осіб, які навчаються.

       1.3. Колективний договір визначає узгоджені позиції і дії Сторін, спрямовані на їх співробітництво, створення умов для підвищення ефективності роботи школи, реалізацію на цій основі професійних, трудових і соціально-економічних гарантій працівників, осіб, які навчаються, забезпечення їх конституційних прав, досягнення злагоди в суспільстві.

       1.4. Положення колективного договору діють безпосередньо та поширюються на всіх працівників  ліцею та осіб, які навчаються.

       1.5. Гарантії, передбачені колективним договором, є мінімальними. Соціально-економічні пільги та компенсації, які передбачені колективним договором, не можуть бути нижчі від рівнів, встановлених законодавством, Генеральною, Галузевою та даною Угодою. Колективним договором для  працівників та осіб, які навчаються, можуть встановлюються додаткові, порівняно з цим колективним договором, трудові та соціальні гарантії в межах передбачених кошторисами видатків.

       1.6. Колективний договір може бути розірваний або змінений тільки за взаємною домовленістю Сторін Зміни й доповнення вносяться за згодою Сторін після проведення переговорів. Пропозиції однієї із Сторін є обов’язковими для розгляду іншою Стороною. Рішення щодо них приймаються за згодою Сторін у 10-денний термін.

       1.7. Зміни, що випливають із змін чинного законодавства та Генеральної, Галузевої угод вносяться без проведення переговорів, інші зміни та доповнення або припинення дії колективного договору – тільки після переговорів Сторін у наступному порядку:

       - одна із Сторін повідомляє іншу Сторону і вносить сформульовані пропозиції щодо внесення зміни до колективного договору;

       - у семиденний строк Сторони утворюють робочу комісію і розпочинають переговори;

       - після досягнення згоди Сторін щодо внесення змін оформлюється відповідний протокол.

1.8. Після схвалення проекту колективного договору загальними зборами трудового колективу школи уповноважені представники сторін у  п’ятиденний термін підписують колективний договір.

 

                    2. Термін дії колективного договору

 

2.1. Колективний договір схвалений загальними зборами трудового колективу, протокол № 1 від «31» січня 2022 року.

2.2. Колективний договір укладений на 2021-2025 роки, набирає чинності з моменту підписання представниками Сторін і діє до укладення нової або перегляду цього колективного договору.

2.3. Жодна із сторін, що уклали колективний договір, не може впродовж встановленого терміну її дії в односторонньому порядку припинити виконання взятих на себе зобов’язань, порушити узгоджені положення і норми.

2.4. Сторони забезпечують впродовж дії колективного договору моніторинг чинного законодавства України з визначених колективним договором  питань, сприяють реалізації законодавчих норм щодо прав та гарантій працівників, осіб, які навчаються, ініціюють їх захист.

2.5. Сторони створюють умови для інформаційного забезпечення працівників, осіб, які навчаються, про стан виконання норм, положень і зобов’язань колективного договору.


3. Створення умов для забезпечення стабільного 

розвитку галузі

 

3.1. Адміністрація зобов’язується :

3.1.1. Створюватиме необхідні організаційні, матеріально-фінансові умови для реалізації пріоритетних напрямів розвитку освіти.

3.1.2. Забезпечити ефективну діяльність Миколаївського ліцею , виходячи з фактичних обсягів фінансування та раціональне використання коштів для підвищення  результативності  роботи  Миколаївського ліцею, поліпшення становища працівників.

3.1.3. В межах повноважень вживатиме заходів щодо безумовного виконання норм законів в галузі освіти, що стосуються соціально-економічних гарантій, прав та інтересів працівників, осіб, які навчаються.

3.1.4. Організує систематичну роботу для забезпечення підвищення кваліфікації і перепідготовки педагогічних кадрів.

3.1.5. Періодично заслуховуватиме на нарадах директорів установ освіти питання про стан дотримання чинного трудового законодавства в школі.

3.1.6. Сприяти  забезпечення у повному обсязі фінансування заходів соціального захисту в період навчання учнів, які мають статус дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, учнів з ООП, учнів із малозабезпечених і багатодітних сімей, учнів, які мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, реалізації положень Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підтримки учасників бойових дій та їхніх дітей, дітей, один із батьків яких загинув у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або під час масових акцій громадянського протесту, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, для здобуття професійно-технічної та вищої освіти».

3.1.9. Вживати  заходи для реалізації положень, передбачених ст. ст. 54, 57, 59, 61, 66 Закону України „Про освіту” в частині соціально-економічного забезпечення працівників освіти.

3.2. Сторони колективного договору, керуючись принципами соціального партнерства, усвідомлюючи відповідальність за функціонування і розвиток установ і закладів освіти, необхідність покращення становища працівників, домовилися:

3.2.1. Сприяти підвищенню якості освіти, результативності діяльності установ, конкурентоздатності працівників на ринку праці.

3.2.2. Спрямовувати свою діяльність на створення умов для забезпечення стабільної та ефективної роботи ліцею .

3.2.3. Брати участь у діючих органах соціального партнерства.

3.2.4. Брати участь у організації, підготовці та проведення заходів, спрямованих на підвищення професійної майстерності працівників освіти.

3.2.5. Вживати заходів для недопущення прийняття законодавчих актів, які загрожують звуженням прав і свобод громадян в галузі освіти, зокрема тих, що стосуються:

-  закриття загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості;

- ліквідації, реорганізації та перепрофілювання загальноосвітнього закладу;

- зміни нормативів щодо наповнюваності класів загальноосвітнього закладу, передбачених положеннями ст.12 Закону України «Про повну загальну середню освіту», ст. 14 Закону України «Про дошкільну освіту»,  а також норм щодо кількості учнів у групах при поділі класів для вивчення окремих предметів;

- збільшення обсягу педагогічного навантаження порівняно з передбаченим ст. 24 Закону України «Про повну загальну середню освіту» та ст. 22 Закону України «Про позашкільну освіту»;

зменшення кількості годин в навчальних планах закладів загальної середньої освіти;

  • посилення інтенсифікації праці педагогічних працівників;
  • скорочення чисельності педагогічних працівників;

- зміни умов нормування праці педагогічних працівників, зокрема включення обсягу педагогічної роботи, пов’язаної із зовнішнім незалежним оцінюванням, до педагогічного навантаження педагогічних працівників.

3.2.6. Сприяти вирішенню питання щодо забезпечення проведення індексації та компенсації втрати частини доходів у зв’язку з порушенням термінів здійснення відповідних виплат.

3.2.7. Запобігати виникненню колективних трудових спорів (конфліктів), а в разі їх виникнення - прагнути до розв’язання шляхом взаємних консультацій, переговорів відповідно до Закону України „Про порядок вирішення колективних трудових спорів ( конфліктів)”.

3.3. Профспілка зобов’язується:

3.3.1. Сприяти зміцненню виробничої та трудової дисципліни в  ліцеї.

3.3.2. Утримуватись від організації страйків з питань, включених до Угоди, за умови їх вирішення у встановленому законодавством порядку.

 

4. Зайнятість 

 

Адміністрація  ліцею  зобов’язується:

            4.1.1. Забезпечити роботу  ліцею згідно штатного розпису, який відповідає чинному законодавству. Проводити спільні консультації з відділом освіти, сім’ї, молоді та спорту Губиниської селищної ради, райкомом Профспілки працівників освіти і науки України з приводу виникнення обґрунтованої необхідності скорочення більше як 3 відсотків чисельності працівників.

4.1.2. Рішення про зміни в організації виробництва і праці, реорганізації і перепрофілюванні ліцею, що призводить до скорочення чисельності або штату працівників, узгоджувати з відповідними профспілковими органами, приймати не пізніше ніж за 3 місяці до намічених дій з економічним обґрунтуванням та заходи забезпечення зайнятості працівників, що вивільняються. Тримісячний  період використовувати для вжиття заходів, спрямованих на зниження рівня скорочення чисельності працівників.

4.1.3. З метою створення педагогічним працівникам відповідних умов праці, які б максимально сприяли забезпеченню продуктивної зайнятості та зарахуванню періодів трудової діяльності до страхового стажу для призначення відповідного виду пенсії:

- при звільненні педагогічних працівників вивільнені години розподіляти у першу чергу між тими працівниками, які мають неповне тижневе навантаження;

- залучати до викладацької роботи педагогічних та інших працівників ліцею лише за умови забезпечення штатних педагогічних працівників навчальним навантаженням в обсязі не менше відповідної кількості годин на ставку;

- передавати уроки з окремих предметів у початкових класах в т.ч. уроки іноземної мови, фізичної культури, образотворчого мистецтва, музики лише спеціалістам за наявності об’єктивних причин та обов’язкової письмової згоди учителів початкових класів, забезпечуючи при цьому оплату праці відповідно до положень п. 74 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти.

4.1.4. Надавати бажаючим можливість працювати на умовах неповного робочого часу з оплатою праці пропорційно відпрацьованому часу (за фактично виконану роботу) без будь-яких обмежень трудових прав працівників із збереженням повної тривалості оплачуваної відпустки та всіх гарантій, пільг, компенсацій, встановлених колективним договором.

4.1.5. Навчальне навантаження в обсязі менше тарифної ставки встановлювати лише за письмовою згодою працівника.

4.1.6. Здійснювати аналіз стану та прогнозування використання трудових ресурсів у  ліцеї.

4.1.7. Звільнення працівників за ініціативою адміністрації здійснювати за попереднім погодженням з профспілковим комітетом.

4.2. Сторони домовились,

 Що при скороченні чисельності штату працівників переважне право залишення на роботі у випадку однакової продуктивності праці і кваліфікації , крім передбачених законодавством, надається також:

Особам передпенсійного віку;

             - Працівникам, в сім’ях яких є особи, що мають статус безробітних тощо.

Профспілковий комітет зобовязується

Вести роз’яснювальну роботу з питань трудових прав та

соціального захисту вивільнюваних працівників.

Забезпечувати захист вивільнюваних працівників згідно з

чинним законодавством. Контролювати надання працівникам переважного права залишення на роботі відповідно до ст.. 42 КЗпП України. Не допускати звільнення за ініціативою адміністрації  вагітних жінок, які мають дітей віком до трьох років (до шести років – частина друга статті149 КЗпП


Регулювання виробничих, трудових відносин.

Режим праці та відпочинку

 

Адміністрація  ліцею  зобов’язується:

5.1.1. Сприяти удосконаленню правового механізму атестації педагогічних працівників.

5.1.2. Забезпечити контроль за розробкою у ліцеї  правил внутрішнього трудового розпорядку.

5.1.3. Забезпечити дотримання на місцях :

- встановлених чинним законодавством норм тривалості робочого часу і відпочинку для працівників  ліцею;

- нормативних документів щодо порядку здачі в оренду приміщень та обладнання.

5.1.4. Забезпечити контроль за:

- застосуванням у ліцеї надурочних робіт, допускаючи їх лише у випадках і порядку, передбачених чинним законодавством;

- наданням працівникам ліцею щорічних відпусток відповідної тривалості згідно з чинним законодавством.

Забезпечити встановлення педагогічним працівникам скороченої тривалості робочого часу відповідно до чинного законодавства.

Запроваджувати підсумований облік робочого часу для працівників, умови роботи яких неможливі з додержанням щоденної або щотижневої тривалості робочого часу (сторожів, робітників зайнятих експлуатацією та обслуговуванням котелень тощо).

Відповідно зо заявок забезпечити працевлаштування у ліцеї випускників педагогічних навчальних закладів за отриманою спеціальністю, уклавши з ними безстроковий трудовий договір та установивши їм навчальне навантаження в обсязі не нижче кількості годин на ставку заробітної плати.

Забезпечити наставництво над молодими спеціалістами, сприяти їх адаптації в колективі та професійному зростанню.

До початку роботи працівника за укладеним трудовим договором роз’яснити під розписку його права, обов’язки , інформувати про умови  праці, права на пільги і компенсації за роботу в особливих умовах згідно до чинного законодавства і даного колективного договору.

У термін, визначений працівником, за його власним бажанням розривати з ним трудовий договір ( тому числі строковий), якщо у ліцеї не виконується законодавство про охорону праці, умови колективного з цих питань з виплатою відповідної вихідної допомоги (ст.. 7 Закону України «Про охорону праці»).

Протягом двох днів з часу одержання інформації доводити до відома членів трудового колективу нові нормативні документи стосовно трудових відносин, організації праці, роз’яснювати їх зміст, права та обов’язки працівників.

Включати представника профкому до складу комісії як члена комісії, до атестаційної – як заступника.

Затверджувати режим роботи, графіки роботи, розклад уроків за погодженням з профспілковим комітетом.

Сприяти створенню в колективі здорового морально-психологічного мікроклімату.

Не допускати відволікання працівників від виконання ними професійних обов’язків (за винятком випадків, передбачених чинним законодавством).

У разі запровадження чергування у ліцеї у неробочий час завчасно узгоджувати з профспілковим комітетом графіки, порядок і розміри компенсації.

Залучати до роботи окремих працівників у вихідні (неробочі) дні лише у виняткових випадках за їх згодою (за заявою) і за погодженням з профспілковим комітетом.

Забезпечити відповідно до санітарно-гігієнічних норм температурний, повітряний, світловий і водний режим у ліцеї.

Надавати працівникам ліцею щорічні відпустки відповідної тривалості згідно з чинним законодавством.

Графік щорічних оплачуваних відпусток затверджувати адміністрацією за погодженням з профспілковим комітетом на початку календарного року і доводити до відома усіх працівників до 10 травня поточного року.

Письмово повідомляти працівника про дату початку відпустки не пізніше ніж за 2 тижні до встановленого графіком терміну (ст..10 Закону України «Про відпустки»).

У випадку поділу відпустки на частини за бажанням працівника основну безперервну частину відпустки надавати педагогічним працівникам у канікулярний період (п.4 Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 346).

У випадку поділу відпустки на частини за бажанням працівника основну безперервну частину відпустки надавати в розмірі не менше 14 календарних днів.

Перенесення щорічної відпустки здійснювати у порядку, передбаченому ст.. 11 Закону України «Про відпустки».

Надавати відпустку (або її частину) керівникам, педагогічним працівникам протягом навчального року у зв’язку з необхідністю санаторно-курортного лікування (постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 346).

Надавати особам, які працюють на умовах  неповного робочого часу, в т.ч. тим, хто перебуває у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, щорічну основну відпустку повної тривалості.

Жінкам, які мають двох і більше дітей віком до 15 років або дитину-інваліда, за їх бажанням щорічно надавати додаткову  оплачувану відпустку  тривалістю 10 календарних днів без врахування вихідних. Відпустку такої ж тривалості надавати жінкам, які всиновили дітей, батькам, які виховують дітей без матері (в тому числі і у разі тривалого їх перебування у лікувальному закладі), особам, які взяли під опіку дітей (ст.. 19 Закону України «Про відпустки»). За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів (зі змінами, внесене ними Законом України від 19.05.2009р. № 1343-4).

Надавати жінкам (батькам), які мають дітей (дитину) віком до 14 років, щорічну відпустку у зручний для них час.

Здійснювати відкликання працівників із відпустки лише за його згодою у випадках, передбачених чинним законодавством (ст. 12 Закону України «Про відпустки»).

Надавати відпустки без збереження заробітної плати або з частковим її збереженням лише за наявності особистої заяви працівника, згідно  Закону України «Про відпустки». Надавати вище названу відпустку за сімейними обставинами не більше 15 календарних днів на рік (ст.. 26 Закону України «Про внесення  змін до Закону України «Про відпустки»).

Забезпечувати за бажанням працівника у разі звільнення зв’язку із закінченням строку трудового договору, реалізацію права на одержання невикористаної  відпустки з подальшим звільненням (ст.. 3 Закону України «Про відпустки»)

Здійснювати контроль за наданням щорічних основних та додаткових відпусток (крім соціальних), загальна тривалість яких не може перевищувати 59 календарних днів (ст. 10 Закону України «Про відпустки»).


Сторони домовилися, що:

Періоди, впродовж яких у ліцеї не здійснюється навчальний процес (освітня діяльність) у зв’язку із санітарно-епідеміологічними, кліматичними чи іншими, не залежними від працівників обставинами, є робочим часом педагогічних та інших працівниківУ зазначений час працівники залучаються до навчально-виховної, організаційно-методичної, організаційно-педа­гогічної робіт відповідно до наказу директора ліцею  в порядку, передбаченому колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Залучення учителів, які здійснюють індивідуальне навчання дітей за медичними показаннями, до виконання іншої організаційно-педагогічної роботи у канікулярний період, здійснюється в межах кількості годин навчального навантаження, установленого при тарифікації до початку канікул.

Тривалість робочого часу педагогічних працівників, залучених у період, що не збігається із щорічною оплачуваною відпусткою, на строк не більше одного місяця до роботи в оздоровчі табори з денним перебуванням дітей, що діють в канікулярний період у тій же місцевості на базі ліцею, не може перевищувати кількості годин, встановлених при тарифікації до початку такої роботи, чи при укладенні трудового договору.

Залучення педагогічних працівників у канікулярний період, який не збігається з їх щорічною оплачуваною відпусткою, до роботи в оздоровчих таборах, розташованих в іншій місцевості, здійснюється лише за згодою працівників.

Створювати умови для використання педагогічними працівниками вільних від навчальних занять та виконання іншої педагогічної роботи за розкладом окремих днів тижня з метою підвищення кваліфікації, самоосвіти, підготовки до занять тощо за межами навчального закладу.

При складанні розкладів навчальних занять уникати нераціональних витрат часу педагогічних працівників, які здійснюють викладацьку роботу, забезпечувати безперервну послідовність проведення уроків, навчальних занять, не допускати тривалих перерв між заняттями (так званих “вікон”).

Не допускати звільнення педагогічних працівників у зв’язку із скороченням обсягу роботи до закінчення навчального року.

Обмежити укладення строкових договорів з працівниками з мотивації необхідності його випробовування. Не допускати переукладення безстрокового трудового договору на строковий з підстав досягнення працівником пенсійного віку з ініціативи директора  ліцею.

 При застосуванні контрактної форми трудового договору вважати обов’язковим  надання додаткових порівняно з чинним законодавством пільг, гарантій та компенсацій. Трудові договори, що були переукладені один чи декілька разів, за винятком випадків, передбачених частиною другою статті 23 Кодексу законів про працю України, вважати такими, що укладені на невизначений строк.

Забезпечити надання додаткових відпусток працівникам із ненормованим робочим днем тривалістю до 7 календарних днів згідно із списками посад, робіт та професій, визначених колективним договором на підставі Орієнтовного переліку посад працівників з ненормованим робочим днем (додаток № 1).

Встановлювати та надавати працівникам інші види оплачуваних відпусток (у разі особистого шлюбу або шлюбу дітей, народження дитини, смерті близьких родичів, для догляду за хворим членом сім’ї, батькам, діти яких у віці до 18 років вступають до навчальних закладів, розташованих у іншій місцевості, батькам, чиї діти йдуть до першого класу школи, ветеранам, донорам  тощо), в тому числі головам Профспілки, які працюють на громадських засадах, на умовах колективних договорів:

- Інших рідних до 3-х днів;

- Догляд за хворим рідним по крові або по шлюбу  - не більше 30 календарні дні;

- Батьки, діти яких у віці до 18 років вступають до навчальних закладів, розташованих у іншій місцевості до 12 календарних днів без урахування часу, необхідного для проїзду до місцезнаходження навчального закладу та у зворотному напрямі.

Сприяти наданню можливості непедагогічним працівникам закладів освіти і науки, які відповідно до чинного законодавства мають право на викладацьку роботу, виконувати її в межах основного робочого часу.

Забезпечити дотримання чинного законодавства щодо надання в повному обсязі гарантій і компенсацій працівникам школи, які направляються для підвищення кваліфікації, підготовки, перепідготовки, навчання іншим професіям з відривом від виробництва незалежно від наявності у них путівок для лікування в санаторіях-профілакторіях інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Забезпечити дотримання чинного законодавства щодо повідомлення працівників про введення нових і зміну чинних умов праці, зокрема педагогічних працівників щодо обсягу навчального (педагогічного)  навантаження на наступний навчальний рік, не пізніше ніж за 2 місяці до їх запровадження.

Затверджувати кошториси, плани використання бюджетних коштів, штатний розпис, графіки відпусток, навчальне навантаження педагогічних працівників навчальних закладів разом з профкомом закладу.

Погоджувати з профкомами:

- запровадження змін, перегляд умов праці;

- час початку і закінчення роботи, режим роботи змін, поділ робочого часу на частини, застосування підсумованого обліку робочого часу, графіки роботи, згідно з якими передбачати можливість створення умов для приймання працівниками їжі протягом робочого часу на тих роботах, де особливості виробництва не дозволяють встановити перерву.

5.2.17. Забезпечити організацію для вчителів короткотермінових курсів, семінарів, конференцій з питань законодавства про освіту, трудового законодавства.

5.2.18. Затверджувати посадові інструкції працівників школи за погодженням з профспілковими комітетами.

5.2.19. Встановлення у ліцеї п’ятиденного робочого тижня з двома вихідними днями в суботу та неділю.

 

5.4 Профком зобов’язується:

5.4.1. Забезпечення нормативними документами з питань трудового законодавства, проведення навчання з працівниками ліцею з питань законодавства про працю, застосування його норм у практичній роботі.

5.4.2. Організації громадського контролю за додержанням законодавства про працю у ліцеї.

5.4.3. Забезпечення співпраці з районним відділом освіти з метою попередження порушень норм законодавства.

5.4.4. Сприяти дотриманню трудової дисципліни та правил внутрішнього розпорядку.

5.4.5. По можливості оздоровлювати в таборах відпочинку дітей працівників ліцею.

5.4.6. Спільно з адміністрацією проводить поїздки  вихідного дня, святкові вечори, культурне дозвілля, участь  у конкурсах –оглядах художньої самодіяльності.

Нормування і оплата праці.

6.1 Адміністрація ліцею  зобов’язується:

6.1.1. Вживати заходів для дотримання у ліцеї законодавства про оплату праці.

6.1.2. Сприяти забезпеченню реалізацію положень Указу Президента України “Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні” від  30 вересня 2010 року, що стосуються:

- поетапного підвищення розмірів оплати праці педагогічних працівників та приведення цих розмірів у відповідність до вимог ст. 57 Закону України „Про освіту”;

- поширення виплати 20-відсоткової надбавки, встановленої з метою підвищення престижності педагогічної праці, на всі категорії педагогічних працівників.

6.1.3. Вживати заходів для встановлення:

- розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду на рівні не нижче мінімальної заробітної плати;

- підвищених посадових окладів працівникам, яким присвоєні почесні, вчені, педагогічні звання та наукові ступені, замість здійснення доплат за ці звання та наукові ступені.

Запровадження, заміну та перегляд норм праці проводити за погодженням з профспілковим комітетом.

 Забезпечити гласність всіх заходів щодо нормування праці, роз’яснення працівникам причин перегляду норм праці та умов застосування нових норм.

Про запровадження нових норм  чи зміну чинних норм праці повідомляти працівників не пізніше як за 2 місяці до їх запровадження.

Забезпечити в школі гласність умов оплати праці, порядку виплати доплат, надбавок, винагород інших заохочувальних чи компенсаційних виплат, положень про преміювання.

 

 Сторони домовилися: 

Вживати заходів для своєчасної і в повному обсязі виплати заробітної плати працівникам ліцею за період відпусток, а також поточної заробітної плати не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Кваліфікувати несвоєчасну чи не в повному обсязі виплату заробітної плати як грубе порушення законодавства про працю та цієї угоди і вживати спільних оперативних заходів відповідно до законодавства.

Проводити моніторинг та регулярно, не рідше одного разу на квартал, обмінюватися інформацією про стан дотримання законодавства і положень угоди у сфері оплати праці та здійснювати заходи за фактами виявлених порушень.

При встановленні вчителям, викладачам навчального навантаження на новий навчальний рік зберігати, як правило, його обсяг, а також дотримуватися принципу наступності роботи, викладання предметів у класах, групах.

Установлювати педагогічним працівникам, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною, навчальне навантаження під час тарифікації на відповідний навчальний рік у обсязі не менше ставки. На період їх відпустки години навчального навантаження тимчасово передавати іншим вчителям, викладачам. Після закінчення відпустки забезпечувати педагогічним працівникам навантаження, встановлене при тарифікації на початок навчального року.

Домагатися встановлення надбавки за престижність педагогічної праці у фіксованому розмірі 30⁒ посадового окладу (ставки заробітної плати), шляхом внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2011р. № 373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування»

Вживати заходів для забезпечення учителів в обсязі не менше ставки заробітної плати. За відсутності такої можливості довантажувати їх до встановленої норми годин іншими видами навчально-виховної роботи.

З метою дотримання вимог Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2004 року № 601 та Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14 грудня 2012 року № 1423, при встановленні доплат за завідування навчальними кабінетами:

- не обмежувати типів та кількості навчальних кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів, за завідування якими встановлюється додаткова оплата;

- забезпечити оплату за завідування одним працівником кількома навчальними кабінетами.

Здійснювати відповідні доплати керівним працівникам школи, які виконують на підставі норм чинного законодавства викладацьку роботу, за умови покладення на них у випадках виробничої необхідності обов’язків по завідуванню відповідними навчальними кабінетами чи класних керівників.

Встановлювати розміри доплат за суміщення професій, посад, розширення зони обслуговування, за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників без звільнення від своєї основної роботи на підставі колективних договорів з використанням на цю мету усієї економії фонду заробітної плати за відповідними посадами.

Здійснювати додаткову оплату за роботу в нічний час (з 10-ї години вечора до 6-ї години ранку) працівникам, які за графіками роботи працюють у цей час, у розмірі 40 % посадового окладу (ставки заробітної плати).

Здійснювати оплату праці в галузі за роботу в надурочний час, у святкові, неробочі та вихідні дні у подвійному розмірі.

Зберігати за працівниками, які брали участь у страйку через невиконання норм законодавства, колективних договорів та угод з вини роботодавця, заробітну плату в повному розмірі на підставі положень колективних договорів і угод.

Забезпечити своєчасну виплату заробітної плати в робочі дні у строки, встановлені колективним договором, з дотриманням положень ст. 24 Закону України «Про оплату праці». Розмір заробітної плати за першу половину місяця визначати в колективних договорах за погодженням з профкомами, але не менше оплати за фактично відпрацьований час з розрахунку тарифної ставки (посадового окладу) працівника.

У разі коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітну плату виплачувати напередодні.

Здійснювати виплату заробітної плати через установи банків відповідно до чинного законодавства лише на підставі особистих заяв працівників.

Забезпечувати компенсацію втрати частини заробітної плати через порушення термінів її виплати згідно з чинним законодавством.

Своєчасно здійснювати індексацію грошових доходів працівників, та осіб, які навчаються,  відповідно до чинного законодавства у зв'язку із зростанням цін і тарифів на споживчі товари та послуги. Забезпечити виплату доплат, надбавок, премій працівникам у розмірах, визначених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2015 № 1013 «Про упорядкування структури заробітної плати, особливості проведення індексації та внесення змін до деяких нормативно-правових актів». Не допускати зменшення або скасування стимулюючих виплат, надбавок і доплат, які встановлені у граничних розмірах.

При кожній виплаті  заробітної плати повідомляти працівників про загальну суму заробітної плати з розшифровкою з видами виплат, розміри і підстави утримань, суму зарплати, що належить до виплати (ст.. 110 КЗпП України)

Встановити  надбавки працівникам за вислугу років (стаж роботи) в школі згідно ст.. 57 Закону України «Про освіту». Виплачувати педагогічним працівникам допомогу на оздоровлення в розмірі місячного посадового окладу при наданні щорічної відпустки (ст.. 57 Закону України «Про освіту»). Надавати педагогічним працівникам щорічну винагороду  за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків у розмірі посадового окладу відповідно до положення , погодженого з профкомом.

Передбачити в кошторисах видатки на преміювання, надання матеріальної допомоги працівникам установ і закладів освіти, стимулювання творчої праці і педагогічного новаторства керівних, педагогічних, науково-педагогічних працівників у розмірі не менше 2 відсотків планового фонду заробітної плати.

Затвердити попередньо погоджене з профкомом Положення про преміювання та розділяти разом з профкомом преміальний фонд.

Забезпечувати оплату праці працівників ліцею за заміну будь-яких категорій тимчасово відсутніх працівників у повному розмірі за їхньою кваліфікацією.

При заміні тимчасово відсутніх педагогів, яке тривало понад 2 місяці, оплату здійснювати за тарифікацією з першого дня заміни за всі години фактичного навантаження (п. 73 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти).

Здійснювати погодинну оплату праці педагогічних працівників лише у випадках:

за заміну тимчасово відсутніх педагогів протягом менше ніж два місяці;

оплату праці працівників інших установ, які залучаються до педагогічної роботи.

  • Здійснювати за час роботи в період канікул оплату праці педагогічних та інших працівників, яким дозволено вести викладацьку роботу, з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, що передувала початку канікул (п. 71 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти).
  • Здійснювати оплату праці у випадках, коли заняття не проводиться з незалежних від працівника причин (несприятливі метеорологічні умови, епідемії, сільгоспроботи і т.д.) з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації.

Зберігати за працівником місце роботи і середній заробіток за час проходження курсів підвищення кваліфікації. Розрахунки з працівниками проводити згідно з чинним законодавством.

Зберігати за працівниками місце роботи і середній заробіток  за час  проходження медичного огляду (ст.. 10 Закону України «Про охорону праці»).

Забезпечити своєчасне і правильне встановлення і виплату працівникам  заробітної плати з урахуванням зміни розміру мінімальної заробітної плати, освіти, стажу роботи, категорії, звань (п. 6 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти).

Забезпечити встановлення надбавок педагогічним працівникам відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2011 р. № 373 «Про встановлення надбавки педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, вищих навчальних закладів I - II рівня акредитації, інших установ і закладів незалежно від їх підпорядкування» в максимальному розмірі.

Здійснювати оплату праці вчителів, які викладають декілька предметів інваріантної складової навчального плану, зокрема й у іншому загальноосвітньому навчальному закладі, та пройшли курси підвищення кваліфікації з цих предметів, виходячи з присвоєної кваліфікаційної категорії з основного предмета (за фахом). 

Забезпечити підвищення кваліфікації учителів початкових класів з іноземної мови, інформатики, основ здоров’я, які не є фахівцями з цих предметів.

 Встановлювати педагогічним та іншим працівникам, які працюють в інклюзивних класах (групах) та з ВІЛ-інфікованими дітьми, підвищені розміри посадових окладів (ставок заробітної плати) відповідно до пунктів 28, 29 та 31 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102, а також надбавку за складність у роботі в розмірі до 50 відсотків посадових окладів (ставок заробітної плати) відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 № 1298.

Виплачувати при припиненні трудового договору внаслідок порушення власником або уповноваженим ним органом законодавства про працю, колективного чи трудового договору (статті 38 і 39) - у розмірі, передбаченому колективним договором, але не менше чотиримісячного середнього заробітку.

Адміністрації ліцею в тижневий строк доводити до відома

працівника, який пройшов атестацію, та подавати до бухгалтерії для нарахування педагогічним працівникам заробітної плати згідно зі встановленим посадовим окладом (ставкою заробітної плати) з дня прийняття рішення атестаційною комісією  ліцею.

Обчислювати середню заробітну плату для оплати за період відпусток, а також у інших випадках її збереження згідно з чинним законодавством з дотриманням норм постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого № 100 (щодо застосування корегуючи коефіцієнтів).





Профком  ліцею зобов’язується:

          6.3.1. Здійснювати громадський контроль за додержанням у ліцеї законодавства про працю, зокрема за виконанням договірних гарантій з оплати праці та термінів її виплати.

6.3.2. Забезпечувати взаємодію з органами виконавчої влади,органами

державного нагляду для вирішення питань, пов’язаних із реалізацією права працівників на своєчасну і в повному обсязі оплату праці.

6.3.3. Надавати консультації та правову допомогу працівникам-членам

Профспілки щодо захисту їх прав з питань оплати праці та представляти інтереси у комісіях з питань трудових спорів та судах.

6.3.4. Забезпечити систематичний аналіз і оцінку стану реалізації

законодавства з питань оплати праці, підготовку пропозицій щодо удосконалення цієї роботи.

Інформувати районну державну інспекцію праці у

Новомосковському районі стосовно фактів порушень термінів виплати заробітної плати та відповідних зобов’язань за колективними договорами.

Здійснювати роз’яснювальну роботу щодо практики звернення

працівників  ліцею до судів про примусове стягнення заборгованої заробітної плати та сум відшкодування шкоди від нещасних випадків і професійних захворювань у  ліцеї.

Здійснення контролю за проведенням індексації грошових

доходів працівників, осіб, які навчаються, у зв’язку із змінами цін на споживчі товари та послуги, компенсації втрат частини заробітної плати, пов’язаних із порушенням термінів її виплати.

 

7. Охорона праці та здоров’я

7.1. Адміністрація ліцею  зобов’язується:

Забезпечити виконання вимог щодо організації роботи з охорони праці відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 563 від 1 серпня 2001 року та виконання вимог, передбачених Законом України “Про охорону праці”.

Щорічно звітувати на нараді директорів закладів освіти  на загальних зборах трудового колективу питання створення належних умов, безпеки праці і навчання та вжиття заходів щодо попередження травматизму і професійної захворюваності.

Проводити один раз на три роки навчання і перевірку знань з безпеки життєдіяльності (охорона праці, радіаційна безпека тощо) з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, працівників школи відповідно до Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки, молоді та спорту України.

Сприяти  виділення коштів на проведення профілактичних заходів з охорони праці в кошторисах навчальних закладів в обсязі не менше 0,2 відсотка від фонду оплати праці відповідно до положень ст. 19 Закону України  “Про охорону праці”.

Забезпечити контроль за станом пожежної безпеки в школі.

Забезпечувати нормативно-правовим актами з охорони праці.

Забезпечити роботу галузевого кабінету з охорони праці відповідно до Рекомендацій щодо організації роботи кабінету промислової безпеки та охорони праці, затверджених Держгірпромнаглядом 16 січня 2008 року.

Сприяти безкоштовному проходженню обов’язкових  первинних та періодичних медичних оглядів працівників школи з необхідними лабораторними дослідженнями згідно зі ст. 17 Закону України «Про охорону праці» та постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок».

Забезпечити:

             - здійснення доплат працівникам за роботу у шкідливих і важких умовах праці (додаток № 2);

            - надання щорічних додаткових відпусток за роботу у шкідливих і важких умовах праці (додаток № 3);

           - надання щорічних додаткових відпусток за особливий характер праці (додаток № 4);

          - видачі спецодягу, інших засобів індивідуального захисту, мийних та  знешкоджувальних засобів.

Сприятити в кошторисах ліцею необхідні видатки для фінансування профілактичних заходів з охорони праці відповідно до ст.19 Закону України “Про охорону праці”, в тому числі для проведення атестації робочих місць за умовами праці відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 року № 442.

Сприяти включення в штатний розпис шкіл з кількістю працюючих 50 і більше осіб посаду спеціаліста служби охорони праці відповідно до норм ст. 15 Закону України “Про охорону праці” та рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 11 лютого 2010 року.

Розробити і забезпечити виконання заходів щодо подальшої безпечної експлуатації виробничих будівель і споруд, машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, інших засобів виробництва, які не відповідають вимогам нормативних актів про охорону праці.

Забезпечити контроль за виконанням вимог щодо створення здорових, безпечних умов праці і навчання для учасників навчально-виховного процесу відповідно до Законів України “Про охорону праці”, “Про пожежну безпеку”, “Про дорожній рух”, “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”.

Організувати громадські огляди - конкурси з питань охорони праці, прийняти участь в проведенні Всеукраїнського громадського огляду-конкурсу охорони праці в установах, закладах, підприємствах та організаціях Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України відповідно до Положення, затвердженого спільною постановою колегії Міністерства освіти і науки України та президії ЦК Профспілки працівників освіти і науки України від 27 квітня 2004 року.

  • З метою покращення  умов праці жінок реалізувати такі заходи:

не допускати жінок на важкі роботи та роботи зі шкідливими і

 небезпечними умовами праці відповідно до Переліку важких робіт і робіт зі шкідливими і небезпечними умовами праці, на яких забороняється застосування праці жінок (затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.12.1993 року № 256).

Зберігати  за працівниками, які втратили працездатність у

зв’язку з нещасним випадком на виробництві, місце роботи та середню заробітну плату на весь період до відновлення працездатності без визнання їх в установленому порядку інвалідам. У разі неможливості виконання потерпілим попередньої роботи забезпечити відповідно до медичних рекомендацій його перепідготовку і працевлаштування, встановити пільгові умови та режим роботи (ст. 11 Закону України «Про охорону праці»).

Організувати збори колективу  ліцею з метою обрання

уповноваженого з питань охорони праці. Створити його навчання та виконання функцій громадського нагляду за охороною праці (ст.ст. 46,47 Закону України «Про охорону праці»).

На прохання працівника організовувати позачерговий

медичний огляд, якщо працівник пов’язує погіршення стану здоров’я з умовами праці (ст. 19 Закону України «Про охорону праці»).

Виконувати до 01.10 кожного року заплановані заходи з

 підготовки до роботи в зимових умовах.

Поповнювати кабінети куточками з охорони праці,

технічними засобами навчання, засобами агітації і пропаганди, плакатами, пам’ятками і т.д.

Забезпечити належне утримання санітарно-побутових

приміщень.

Сторони домовились:

 

Сприятимуть виділенню коштів з бюджетів усіх рівнів в обсязі не менше як 0,2 відсотка від фонду оплати праці відповідно до ст. 19 Закону України “Про охорону праці”.

Забезпечити  контроль:

- за виконанням заходів щодо створення здорових, безпечних умов праці і навчання для учасників навчально-виховного процесу відповідно до Закону України “Про охорону праці”, інших нормативно-правових актів з охорони праці;

- за реалізацією заходів з охорони праці, передбачених колективним договором за безпечною експлуатацією будівель і споруд ліцею, якістю проведення технічної інвентаризації, планового попереджувального ремонту.



Сторони домовились:

Забезпечити  контроль:

- за виконанням заходів щодо створення здорових, безпечних умов праці і навчання для учасників навчально-виховного процесу відповідно до Закону України “Про охорону праці”, інших нормативно-правових актів з охорони праці;

- за реалізацією заходів з охорони праці, передбачених колективними договорами, угодами в закладах освіти і науки, за безпечною експлуатацією будівель і споруд установ і закладів освіти та науки, якістю проведення технічної інвентаризації, планового попереджувального ремонту.

  Профком зобовязується: 

 

Забезпечити спільно з членськими організаціями Профспілки

ефективний громадський контроль за додержанням передбачених нормативними актами з питань охорони праці вимог щодо поліпшення умов, безпеки праці та навчання, створення належного виробничого побуту, виконання заходів соціального захисту працюючих та осіб, які навчаються.

           7.4.2. Організовувати навчання профспілкового активу, представників профспілки з питань охорони праці щодо підвищення рівня громадського контролю за виконанням адміністрацією вимог законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці.

7.4.3. Забезпечить участь представників профспілки з питань охорони праці, у роботі комісій з розслідування причин нещасних випадків, опрацюванні заходів щодо їх попередження та вирішенні питань, пов'язаних з профілактикою ушкодження здоров'я учасників навчально-виховного процесу.

7.4.4. Сприяти  здійсненню відповідних заходів під час щорічного проведення Всесвітнього дня охорони праці.

7.4.5. Забезпечувати школу нормативно- правовими документами з питань охорони праці.

7.4.6. Виносити на розгляд зборів, засідань профкомів питання стану умов і охорони праці. 


8. Соціальні гарантії, пільги, компенсації

Адміністрація  ліцею  зобов’язується:

Домагатися безумовного забезпечення педагогічним та іншим працівникам ліцею, а також особам, які навчаються, гарантій, передбачених чинним законодавством.

Вживати заходів для безумовного надання відповідно до чинного законодавства:

- випускникам вищих навчальних закладів, які здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш ніж на три роки договір про роботу в загальноосвітніх навчальних закладах, грошової допомоги в п'ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати;

- молодим фахівцям, які одержали направлення на роботу після закінчення навчального закладу, відпустки тривалістю 30 календарних днів з виплатою при цьому допомоги у розмірі мінімальної академічної або соціальної стипендії, але не нижче розміру стипендії, яку вони отримували в останній місяць навчання у вищому навчальному закладі (крім додаткової соціальної стипендії, що виплачується особам, які постраждали від Чорнобильської катастрофи), за рахунок замовника.

Вживати заходів для вирішення в установленому порядку питання щодо:

- встановлення доплати протягом трьох років за першим місцем роботи педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх професійно-технічних навчальних закладів, розташованих у сільській місцевості;

- поширення постанови Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2006 р. № 1361 “Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів” на випускників педагогічних вищих навчальних закладів, які уклали договір про роботу  у ліцеї.

Вжити заходів для забезпечення додаткового матеріального заохочення  молодих спеціалістів з числа педагогічних працівників, які одержали після закінчення вищих навчальних закладів диплом з відзнакою.

Вжити заходів для забезпечення молодих спеціалістів з числа педагогічних працівників методичною літературою та посібниками.

Сприяти вирішенню питань щодо регулярного безоплатного підвезення у сільській місцевості до місця роботи і додому педагогічних працівників.

Забезпечити вирішення питання щодо проведення обов'язкових щорічних безоплатних медичних оглядів працівників школи, придбання медичних книжок нового зразка.


Сторони домовилися: 

Вживати заходів для збереження в наступних роках передбачених ст. 57 Закону України „Про освіту” гарантій щодо оплати праці та забезпечення педагогічних працівників сільської місцевості і селищ міського типу та членів їх сімей безоплатним житлом з опаленням і освітленням.

Вживати заходів для запровадження нових підходів щодо визначення розміру пенсій педагогічним працівникам на рівні 80–90 відсотків заробітної плати та забезпечення призначення пенсій за вислугу років.

Спрямовувати роботу на забезпечення дотримання чинного законодавства:

- у сфері трудових відносин;

- при забезпеченні соціальних гарантій і пільг для працівників освіти, членів їх сімей, а також пенсіонерів, які працювали раніше в галузі освіти;

- молодим спеціалістам у разі переїзду їх у іншу місцевість у зв’язку з направленням на роботу у порядку розподілу після закінчення навчального закладу, аспірантури.

Здійснювати перепрофілювання, закриття, ліквідацію, а також зміну форм власності об’єктів соціально-культурної сфери лише за згодою відповідної профспілкової організації.

Сприяти вирішенню питань щодо надання пільгових путівок на лікування освітянам, які цього потребують, регіональними відділеннями Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Вживати спільних заходів для впровадження недержавного пенсійного забезпечення та обов’язкового професійного страхування працівників освіти.

Вживати заходів для недопущення звуження прав педагогічних працівників, які мають право на пенсію за вислугу років, при запровадженні пенсійного професійного страхування.

Розробити спільні заходи щодо забезпечення реалізації законних прав та інтересів працівників ліцею та осіб, які навчаються, у сфері духовного, культурно-освітнього та фізичного розвитку, організації відпочинку і дозвілля.

Організовувати проведення галузевих спартакіад серед працівників освіти.

Брати участь у оглядах, конкурсах, фестивалях художньої самодіяльності.

Домагатися фінансового забезпечення реалізації статті 44 Закону України „ Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” в частині відрахування навчальними закладами, установами освіти і науки профспілковим організаціям коштів на проведення в трудових колективах культурно-масової та оздоровчої роботи, раціонального їх використання.

Забезпечити виділення коштів для реалізації програм оздоровлення осіб, які навчаються, а також дітей працівників освіти в літній та канікулярний періоди.

Забезпечити надання відповідно до ст. 57 Закону України „ Про освіту ”:

- педагогічним працівникам щорічної грошової винагороди за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків та допомоги на оздоровлення при наданні щорічних відпусток педагогічним працівникам у розмірі одного посадового окладу;

- виплачувати винагороду за сумлінну працю при звільненні педагогічних працівників серед навчального року з урахуванням часу фактичної роботи;

- педагогічним працівникам  надбавок за вислугу років.

Забезпечити надання всім категоріям працівників, включаючи педагогічних, матеріальної допомоги, в тому числі на оздоровлення, в сумі до одного посадового окладу на рік (матеріальна допомога на поховання зазначеним вище розміром не обмежується), виплату премій відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1298 від 30 серпня 2002 року.

Забезпечити:

- оплату простою працівникам, в тому числі непедагогічним, не з їх вини в розмірі середньої заробітної плати, але не менше тарифної ставки (посадового окладу);

- оплату праці вчителів, вихователів, у тому числі груп продовженого дня, вихователів дошкільних навчальних закладів, музичних керівників, викладачів у випадках, коли в окремі дні (місяці) заняття не проводяться з незалежних від них причин (епідемії, метеорологічні умови тощо), із розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації, з дотриманням при цьому умов чинного законодавства;

- збереження заробітної плати при дистанційній формі підвищення кваліфікації  вчителів, зокрема без відриву від освітнього процесу у дистанційному режимі, оплати праці за фактично виконаний ними обсяг навчального навантаження.

Надавати працівникам матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань за рахунок власних коштів відповідно до п. 8 ст. 61 Закону України „Про освіту” у межах затвердженого фонду заробітної плати.

Надавати при виході на пенсію допомогу:

- іншим категоріям працівників – у розмірі посадового окладу (ставки заробітної плати) при наявності власних коштів  ліцею.

Сприяти наданню педагогічним працівникам пільг з оплати за навчання їхніх дітей у дошкільних, вищих навчальних закладах.

Вживати заходів, спрямованих на:

- виконання регіональних програм забезпечення житлом педагогічних і науково-педагогічних працівників;

- безумовне дотримання чинного законодавства щодо забезпечення педагогічних працівників сільської місцевості, селищ міського типу, а також пенсіонерів з їх числа безоплатним житлом з опаленням і освітленням у межах встановлених норм;

- забезпечення у сільській місцевості регулярного безкоштовного підвезення педагогічних працівників до місця роботи і додому.

Забезпечувати компенсацію працівникам вартості бланків

особистих медичних книжок та витратних матеріалів для проведення лабораторних досліджень при наявності власних коштів ліцею.

Вжити заходів щодо відраховування відповідно до ст. 44

Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” не менше 0,3 відсотка фонду оплати праці на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу.

Забезпечити педпрацівникам сільської місцевості умови для реалізації їх права на одержання  у власність земельної ділянки у розмірі середньої земельної частки  відповідно до чинного законодавства

Забезпечення представникам профспілкових організацій, як представникам застрахованих осіб, можливості брати участь у роботі комісії із соціального страхування  ліцею.

Своєчасне ознайомлення представників застрахованих осіб з відомостями щодо суми сплачених страхових внесків на одержану застрахованими особами зарплату, наявності та руху путівок, одержаних від робочих органів відділень Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, та щодо проведених перерахувань за рахунок цього Фонду сум часткової сплати вартості путівок.

Профком  зобов’язується:

 

Вжити заходів для активізації діяльності територіальних органів

Профспілки з метою безумовного забезпечення соціальних гарантій, пільг та компенсацій, передбачених колективним договором.

Забезпечити організацію роз’яснювальної роботи в колективі щодо трудових прав, пенсійного забезпечення працівників галузі, соціального страхування, надавати членам Профспілки відповідну безкоштовну правову допомогу.


Сприяння роботі Профспілки з питань

соціально-економічного захисту працівників школи, осіб,  які навчаються, підвищення ефективності їх діяльності

9.1.  Адміністрація  ліцею зобов’язується:

9.1.1.  Забезпечувати у ліцеї права та гарантії діяльності Профспілки, її організаційних ланок, відповідно до Конституції України, Закону України „Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, ратифікованих Україною конвенцій Міжнародної організації Праці.

9.1.2. Не допускати втручання адміністрації школи у статутну діяльність організаційних ланок Профспілки працівників освіти і науки України, передбачену чинним законодавством.

9.1.3. Вводити до складу атестаційних комісій, робочих та дорадчих органів представників Профспілки;

- утримуватись від будь-яких дій, що можуть бути розцінені як втручання у статутну діяльність Профспілки;

- створювати умови для безперешкодного доступу уповноважених профспілкових представників до закладів освіти, органів виконавчої влади, до компетенції яких відносяться питання прийняття рішень з порушених питань у сфері соціально-трудових відносин;

- не допускати звільнення представників профспілкових органів без згоди Сторін.

9.1.4. Сприяти забезпеченню у ліцеї безготівковий порядок сплати членських профспілкових внесків згідно з особистими заявами членів Профспілки працівників освіти і науки України з подальшим їх перерахуванням на рахунки відповідних профспілкових органів.

9.1.5. Сприяти навчанню профспілкових кадрів та активу, підвищенню їх кваліфікації.

9.1.6. Вивчити можливість включення в програму курсу «Людина і суспільство» тем профспілкових уроків для старшокласників.

9.1.7. Сприяти наданню у безоплатне користування профспілковим комітетам приміщень з усім необхідним обладнанням, опаленням, освітленням, прибиранням, транспортом, охороноюзв’язком (в т.ч. електронна пошта, Internet) для взаємного обміну інформацією.

9.1.8. Забезпечувати вільний вхід до ліцею представників Профспілки працівників освіти і науки України, їх доступ до робочих місць, місць зібрання членів Профспілки, можливість зустрічі та спілкування з працівниками, іншими особами.

9.1.9. Поширювати пільги і винагороди, що застосовуються в закладі, на штатних профспілкових працівників згідно з колективними договорами.

9.2.  Профком  зобов’язується:

9.2.1. Сприяти розробці концепції формування позитивного іміджу Профспілки працівників освіти і науки України.

9.2.2. Посилити роз’яснювальну роботу щодо діяльності Профспілки працівників освіти і науки України, її виборних органів щодо захисту членів профспілки шляхом підвищення ролі профспілкових зборів, активізації  роботи постійних комісій профкомів,  інформування членів профспілки.

9.2.3. Своєчасно доводити до відома комітетів (рад) Профспілки зміст нормативних документів, що стосуються соціально-економічних інтересів працівників освіти, науки та осіб, які навчаються.

9.2.4. Спрямовувати роботу комітетів (рад) Профспілки на організацію контролю за своєчасним введенням в дію нормативних документів з питань трудових відносин, умов, нормування праці, розподілу навчального навантаження, за додержанням в закладах та установах освіти і науки трудового законодавства.

9.2.5 Проводити роз’яснювальну роботу щодо трудових прав та гарантій працівників, інших осіб, які навчаються, а також методів і форм їх захисту через засоби масової інформації, безпосередньо в трудових і учнівських колективах.

9.2.6. Посилити особисту відповідальність голови профкому стосовно питань захисту порушених законних прав та інтересів членів Профспілки.

9.2.7. Сприяти реалізації права профспілкових органів, передбаченого ст. 45 КЗпП України, щодо висунення вимоги власникам або уповноваженим ними органам про розірвання трудового договору (контракту) з керівником установи,  якщо він порушує законодавство про працю, колективні договори.

9.2.8. Проводити колдоговірну кампанію з метою забезпечення:

- відповідності законодавству норм колективних договорів, зокрема з питань оплати праці, режиму роботи, охорони праці, надання відпусток, житлово-побутового забезпечення, оздоровлення, відпочинку тощо;

- відповідальності сторін за невиконання умов колективних договорів;

- вирішення через колективні договори питань, не врегульованих чинним законодавством.

9.2.9.Співпрацювати з територіальною державною інспекцією праці у Дніпропетровській області з метою забезпечення контролю за  додержанням чинного трудового законодавства.

9.2.10.  Сприяти поширенню практики членів профкому інтересів членів Профспілки при розгляді їх трудових спорів у комісіях по трудових спорах, судах.

9.2.11. Інформувати адміністрацію ліцею, райком профспілки про факти порушення гарантій та прав діяльності Профспілки в закладах освіти з метою вжиття відповідних заходів.

9.2.12. Забезпечити попереднє інформування адміністрації ліцею, райком профспілки відділу освіти перед направленням звернення до правоохоронних органів з приводу порушення гарантій та прав діяльності Профспілки

10. Контроль за виконанням колективного договору

та відповідальності сторін

10.1. Контроль за виконанням колективного договору здійснюється спільною комісією Сторін (додаток № 5).

10.2.Сторони забезпечують контроль за виконанням цього колективного договору не рідше одного разу на рік аналізують і узагальнюють хід виконання колективного договору, у разі невиконання окремих положень здійснюють додаткові заходи щодо їх реалізації.

Колективний договір  підписаний у трьох примірниках, які зберігаються у кожної із Сторін і мають однакову юридичну силу.

Укладено ________________на загальних зборах трудового колективу.


Колективний договір підписаний сторонами:

 

Директор                                                        Голова ПК

Губиниського ліцею                                     Губиниського ліцею

Губиниської селищної ради                         Губиниської селищної ради

Новомосковсько району                               Новомосковського району

Дніпропетровської області                           Дніпропетровської області

______________Н.В. Антоненко              ____________Н.А. Вергун 

 

 

                                            Додаток № 1

                                              до колективного договору між

                                         адміністрацією Губиниського ліцею

                                              Губиниської селищної ради

                                              Дніпропетровської області

                                              та профспілковим комітетом Миколаївського ліцею                                                                         

                                           на 2021 – 2025 роки



ПЕРЕЛІК

посад працівників з ненормованим робочим днем

яким надається додаткова відпустка

(до 7  календарних днів)


Згідно штатного розпису  ліцею


Назва посади       

Тривалість відпустки

 

Директор  ліцею

3

Заступник директора з навчально-виховної роботи

3

Заступник директора з  виховної роботи

3

Заступник директора з господарської роботи

3

Практичний психолог

3

Секретар -друкарка

4

Бібліотекар

7

Сестра медична

4

Кухар

4















 

                                            Додаток № 2

                                              до колективного договору між

                                         адміністрацією Губиниського ліцею

                                              Губиниської селищної ради

                                              Дніпропетровської області

                                              та профспілковим комітетом Миколаївського ліцею                                                                        

                                           на 2021 – 2025 роки





ПЕРЕЛІК

робіт із шкідливими і важкими умовами праці,

при виконанні яких здійснюється підвищена оплата



Роботи біля гарячих плит, електрожарових шаф                       -


Роботи з хлоруванням води, виготовленням дезінфікуючих  

розчинів, а також їх використання                                              -



























 

                                            Додаток № 3

                                              до колективного договору між

                                         адміністрацією Губиниського ліцею

                                              Губиниської селищної ради

                                              Дніпропетровської області

                                              та профспілковим комітетом Миколаївського ліцею                                                                         

                                           на 2021 – 2025 роки




ПЕРЕЛІК

посад працівників, робота  яких дає право

на щорічну додаткову відпустку за особливий характер праці




Назва посади       

Тривалість відпустки

 

 

Прибиральник службових приміщень

4


Робітник по обслуговуванню  та ремонту будівель

4






















 

                                            Додаток № 4

                                              до колективного договору між

                                         адміністрацією Губиниського ліцею

                                              Губиниської селищної ради

                                              Дніпропетровської області

                                              та профспілковим комітетом Миколаївського ліцею                                                                        

                                           на 2021 – 2025 роки



Спільна комісія

Адміністрації  Миколаївського  ліцею Губиниської селищної ради

 та Профспілковим комітетом  Миколаївська  ліцею для ведення переговорів

 і здійснення контролю за виконанням колективного договору



з боку адміністрації  Миколаївського ліцею

 

з/п

ПІБ

Посада

1

Антоненко  Надія    Василівна

Директор   ліцею



з боку профкому   Миколаївського  ліцею

 

з/п

ПІБ

Посада

1

Вергун  Наталія  Анатоліївна

Голова ПК

2

Пономаренко Ольга Віталіївна

Член ПК

3

Галата  Олена  Іванівна

Член ПК

4

Дем’янчук  Наталія  Миколаївна

Член ПК

5

Лисогоря  Тетяна  Григорівна

Член ПК

6

Болоховець Тетяна Геннадіївна

Член ПК


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux