Колективний договір комунального закладу “Мар’янівський заклад дошкільної освіти “Сонечко”Губиниської селищної ради на 2021 – 2025 рік
опубліковано 09 листопада 2021 року о 08:08

Губиниська селищна рада


ЗАРЕЄСТРОВАНО:                              ЗАТВЕРДЖЕНО:

виконком Губиниської                          Загальними зборами

селищної ради, рішення                        трудового колективу

№ ___ від “_________”2021 р.              КЗ  Мар’янівський  ЗДО                         

 Губиниський селищний голова            “Сонечко” Губиниської                                                                

                                                                  селищної ради                                                          

                                                                  Протокол № ________                             

__________Петро ЄРЬОМЕНКО          від”___”_________2021 р.

                                                                 



Колективний договір

 

між  адміністрацією та профспілковим комітетом

комунального закладу “Мар’янівський заклад дошкільної освіти

СонечкоГубиниської селищної ради

на 2021 – 2025 рік

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО:

Голова Дніпропетровської

обласної профорганізації

Всеукраїнської профспілки працівників

харчової, переробної промисловості

та суміжних галузей

   ___________  Анатолій БІЛИК





С. Мар’янівка

2021 р.

І. ЗГАЛЬНІ

Зміст



І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.. 2

ІІ. ВИРОБНИЧІ ТА ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ.. 5

ІІІ.  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЙНЯТОСТІ. 8

IV. ОПЛАТА ПРАЦІ. 9

V. ОХОРОНА  ПРАЦІ. 12

VI. СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВІ ПІЛЬГИ ,  ГАРАНТІЇ,  КОМПЕНСАЦІЇ. 14

VIІ. ГАРАНТІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. 15

VIII. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ КОЛЕКТИВНОГО ДОГОВОРУ.. 16

ІХ. ТЕРМІН ДІЇ, ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ.. 16

КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР.. 17

Додаток № 1  Основні та додаткові оплачувані відпустки. 18

Додаток № 2  Перелік посад з ненормованим робочим днем.. 19

Додаток № 3  Перелік посад з несприятливими умовами праці 20

Додаток № 4Положення про виплату премій,надбавок,доплат. 21-24

Додаток № 5 Перелік робіт під час простою.. 25

Додаток № 6  Перелік посад та робіт з несприятливими умовами праці 26

Додаток № 7 Перелік посад та робіт зі шкідливими умовами праці 27-28

Додаток № 8  Спільна комісія з трудових спорів. 29

Додаток № 9 Комплексний план з охорони праці 30-32

Додаток № 11  Графік відпусток на 2021 рік. 33-34

Додаток № 12  Штатний розпис на 2021-2022 нав.рік. 35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


Цей колективний договір укладено відповідно до положень Конституції України, Кодексу законів про працю України, Законів України «Про колективні договори і угоди», «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», «Про соціальний діалог в Україні», «Про відпустки», «Про охорону праці», «Про оплату праці», законодавства України про охорону здоров'я, інших нормативно-правових актів України, положень 

Територіальної угоди з метою регулювання виробничих, трудових і соціально-економічних відносин і узгодження інтересів найманих працівників і включає зобов`язання сторін, які спрямовані на створення умов для підвищення ефективності роботи комунального закладу ”Мар’янівський заклад дошкільної освіти ”Сонечко” Губиниської селищної ради, реалізації професійних, трудових і соціально-економічних прав та гарантій працівників, встановлення для них додаткових, порівняно із законодавством, пільг та компенсацій. Умови колективних договорів, що погіршують порівняно з чинним законодавством становище працівників освітнього закладу, є недійсними, і застосуванню не підлягають.

       Цей колективний договір укладено строком на років (2021-2025). 

Визнаючи даний Колективний договір нормативним актом, на підставі якого здійснюватиметься регулювання соціально-економічних, виробничих і трудових відносин, сторони домовились про наступне:

1.1.Сторонами колективного договору є комунальний заклад “Мар’янівський заклад дошкільної освіти “Сонечко” Губиниської селищної ради, в особі  директора  Бичівник Віри Миколаївнияка представляє інтереси засновника, з однієї сторони, та  первинною профспілковою організацією Всеукраїнської профспілки працівників харчової, переробної промисловості та суміжних галузей КЗ Мар’янівський ЗДО “Cонечко” Губиниської селищної ради в особі профорганізатора  Ворошило Яни Сергіївни, уповноваженої трудовим колективом   на представництво  інтересів найманих працівників (далі - Сторони) - з другої сторони, яка діє відповідно до Закону України „Про колективні договори і угоди ”, “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”.

1.2. Голова Губиниської  селищної ради Єрьоменко Петро Володимирович визнає первинну профспілкову організацію КЗ Мар’янівський  ЗДО “Сонечко” Губиниської селищної ради на чолі з профорганізатором  Ворошило Я.С. єдиним повноважним представником трудового колективу освітнього закладу в колективних переговорах.

  • При укладанні колективного договору Сторони виходять з того, що його положення не можуть погіршувати становище працівників порівняно з чинним законодавством України. Визначені законодавством норми і гарантії є базовими мінімальними гарантіями, на підставі яких у колективному договорі встановлюються додаткові трудові та соціально-економічні гарантії та пільги з урахуванням реальних можливостей виробничого, матеріального та фінансового забезпечення підприємства.
  • Умови трудових договорів найманих працівників не можуть суперечити положенням колективного договору, а у разі існування (виявлення) такої суперечності, відповідні умови автоматично визнаються недійсними. Невід’ємною частиною даного колективного договору є Додатки № 1-10 Сторони оперативно вживають заходів щодо усунення передумов виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) в ході реалізації зобов’язань та положень колдоговору, віддають перевагу розв’язанню спірних питань шляхом проведення консультацій, переговорів і примирних процедур відповідно до законодавства.
  • Сторони зобов’язуються дотримуватися принципів соціального партнерства: паритетності представництва, рівноправності сторін, взаємної відповідальності, конструктивності й аргументованості при проведенні переговорів (консультацій) щодо укладення колективного договору, внесення змін, доповнень до нього, вирішення усіх питань соціально-економічних і трудових відносин.

Колективний договір схвалений загальними зборами трудового колективу, (протокол № 2 від 02 лютого 2021 року) і набуває чинності з дня його підписання.

Цей колективний договір діє до прийняття нового (з огляду  на обставини).

 Колективний договір укладений згідно з чинним законодавством.

 Положення цього колективного договору діють безпосередньо і є

обов’язковими для дотримання адміністрацією, працівниками і профспілковим комітетом.

1.10.  Дія колективного договору поширюється на всіх працівників освітнього закладу.

1.11. Жодна із сторін, що уклали цей колективний договір, не може протягом усього строку його дії в односторонньому порядку приймати рішення, що змінюють норми, положення, зобов’язання Колективного договору або припиняють його виконання.

1.12. Пропозиції кожної із сторін щодо внесення змін і доповнень до колективного договору розглядаються спільно, відповідні рішення приймаються у 3-денний термін з дня отримання іншою стороною.

1.13. Зміни та доповнення до цього колективного договору вносяться в обов’язковому порядку у зв’язку зі змінами чинного законодавства, з питань, що є предметом Колективного договору, та з ініціативи однієї із сторін після проведення переговорів (консультацій) та досягнення згоди і набувають чинності після схвалення загальними зборами (конференцією) працівників.

1.14. Переговори щодо укладення нового колективного договору на наступний термін починаються не пізніше як за три місяці до закінчення строку дії колективного договору.

1.15. Після схвалення проекту колективного договору уповноважені представники сторін у термін 3 дні підписують колективний договір.

1.16. Після підписання колективний договір подається для повідомної реєстрації в  орган місцевого самоврядування.

1.17.  Через 3 дні після реєстрації колективний договір доводиться до відома працівників освітнього закладу.

  • 1.18.  Положення і норми договору розроблені на основі чинного законодавства України, а саме:
  • Кодексу законів про працю України, Закону  України  “Про колективні договори і угоди”, Законів “Про охорону праці”, “Про відпустки”, “Про основні засади захисту ветеранів праці”, “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”, інших нормативних актів.

ІІ. ВИРОБНИЧІ ТА ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ


  Адміністрація зобов’язується:

Забезпечити розвиток і зміцнення матеріально – технічної бази, ефективну діяльність КЗ Мар’янівський ЗДО “ Сонечко” Губиниської селищної ради, виходячи з фактичних обсягів фінансування та раціонального використання позабюджетних коштів для підвищення результативності роботи освітнього закладу.

Застосовувати засоби матеріального і морального стимулювання якісної праці, раціонального використання наявного обладнання, технічних засобів.

Протягом 2-х днів з часу одержання інформації доводити до відома членів колективу нові нормативні документи стосовно трудових відносин, організації праці, роз’яснювати їх зміст, права та обов’язки працівників.

Зміну та перегляд структури штатного розкладу проводити згідно з чинним законодавством та погодженням з профспілковим комітетом.

Про запровадження нових норм чи зміни чинних норм праці повідомляти працівників не пізніше як за 2 місяці до їх застосування.

Забезпечити гласність всіх заходів щодо нормування праці, роз’яснення працівникам причин перегляду норм праці та умов застосування нових норм.

Здійснювати прийняття на роботу нових працівників лише у випадках забезпечення повної продуктивної зайнятості працюючих і якщо не прогнозується їх звільнення на підставі п.1. ст.40 КЗпП України.

До початку роботи працівника за укладеним трудовим договором роз’ясняти його права, обов’язки, інформувати про умови праці, права на пільги і компенсації за роботу в особливих умовах відповідно до чинного законодавства і даного колективного договору.

Забезпечити наставництво над молодими спеціалістами, сприяти їх адаптації в колективі та професійному зростанню.

Звільнення працівників за ініціативою адміністрації здійснювати за попереднім погодженням з профспілковим комітетом.

Забезпечити своєчасне підвищення кваліфікації працівників, гарантуючи їм при цьому відповідні виплати.

Включати представника профкому до складу тарифікаційної та атестаційної комісій освітнього закладу.

Режим роботи закладу дошкільної освіти затверджувати за погодженням з профкомом.

Не допускати відволікання працівників від виконання ними професійних обов’язків (за винятком випадків, передбачених чинним

законодавством).

2.1.15 Залучати на роботу окремих працівників у вихідні (неробочі) дні лише у виняткових випадках за їх згодою і за погодженням з профкомом. Компенсувати роботу у святкові, неробочі дні згідно з чинним законодавством.

2.1.16 Графік щорічних оплачуваних відпусток затверджувати за    погодженням з профкомом не пізніше 5 січня поточного року і доводити до відома працівників.(додаток №1)

2.1.17 Повідомляти працівника про дату початку відпустки не пізніше, ніж за 2 тижні до встановленого графіком терміну (ст.10 Закону України “Про відпустки”).

Надавати відпустку (або її частину) працівникам протягом року у зв’язку з необхідністю санаторно-курортного лікування згідно чинного законодавства.

Тривалість додаткових оплачуваних відпусток встановлювати згідно з чинним законодавством та іншими нормативними актами і цим колективним договором понад тривалість основної оплачуваної відпустки (ст.8 Закону України “Про відпустки”).

Надавати щорічну додаткову відпустку за ненормований робочий день відповідно до статті 8 Закону України “Про відпустки” (додаток №2).

Надавати щорічну додаткову відпустку за несприятливі та шкідливі умови праці згідно Постанови Кабінету Міністрів № 1290 від 17.11.1997р. (зі змінами) “Списки виробництв робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці”, Закону України “Про відпустки” (п. 7) та постанови Кабінету Міністрів України № 289 від 28.03.2001року (додаток №3).

Надавати щорічну додаткову відпустку працівникам,  які постійно  працюють з комп'ютером, копіювальними та розмножувальними машинами  (ч. 1.ст.7 Закону України “Про відпустки”, постанова КМУ від 17.11.1997 р. № 1290 (зі змінами) .

Жінкам, які працюють і мають двох і більше дітей віком до 15 років, або дитину-інваліда, або які усиновили дитину, одиноким матері або батькові, які виховують дитину (в тому числі і у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особам, які взяли дитину під опіку надавати щорічну додаткову відпустку тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів (ст.73 КЗпП України). За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.( ст.19 Закону “Про відпустки”).

Надавати додаткову оплачувану відпустку громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи строком 14 робочих днів (16 календарних) згідно Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

Встановлювати та надавати працівникам інші види оплачуваних

відпусток у разі:

  • особистого шлюбу або шлюбу дітей -  3 календарних дні;
  • народження дитини - 3 календарних дні;
  • смерті близьких родичів -  3 календарних дні

      за рахунок фонду економії заробітної плати.

У випадку поділу відпустки на частини за бажанням працівника основну безперервну частину відпустки надавати у розмірі не менше 14 календарних днів (ч. 1 ст.12 Закону України “Про відпустки”).

За бажанням працівника виплачувати йому грошову компенсацію за частину щорічної відпустки ( за умови, що тривалість фактично наданих працівникові щорічної і додаткових відпусток не повинна бути менше, ніж 24 календарних дні (ч.ч. 1,4 ст. 24 Закону України “Про відпустки”).

Відкликання працівників із щорічної відпустки здійснювати лише за його згодою у випадках, передбачених чинним законодавством (ст.12 Закону України “Про відпустки”).

 Надавати відпустки без збереження заробітної плати за наявності

особистої заяви працівника  згідно КЗпП України, але не більше 15 календарних днів. (ст.84, ст. 25 Закону України “Про відпустки”), карантин

2.1.30. Забезпечити дотримання працівниками трудової дисципліни, правил внутрішнього розпорядку (додаток № 5)Сприяти створенню в колективі здорового морально - психологічного мікроклімату.

2.1.31. Запобігати виникненню індивідуальних та колективних трудових конфліктів, а у разі виникнення забезпечувати їх вирішення згідно з чинним законодавством.

2.1.32. Забезпечити необхідні умови для ефективної роботи комісії по розгляду індивідуальних трудових спорів.

Профком зобов’язується:


 Роз’яснювати членам трудового колективу зміст нормативних документів щодо організації праці, їх права і обов’язки.

 Сприяти дотриманню трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку.

 Забезпечувати постійний контроль за своєчасним введенням в дію нормативних документів з питань трудових відносин, організації, нормування праці.

 Сприяти упередженню виникнення трудових конфліктів.

ІІІ.  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЙНЯТОСТІ

Адміністрація зобов’язується:


Рішення про зміни в організації виробництва і праці, ліквідацію, реорганізацію, перепрофілювання установи, скорочення чисельності  штату працівників приймати лише після попереднього проведення переговорів (консультацій) з профкомом - не пізніше як за три місяці до здійснення цих заходів.

Надавати всім можливість працювати на умовах неповного робочого часу з оплатою праці пропорційно відпрацьованому часу (за фактично виконану роботу) без будь-яких обмежень трудових прав працівників, із збереженням повної тривалості оплачуваної відпустки та всіх гарантій, пільг, компенсацій, встановлених цим колективним договором.

Здійснювати аналіз стану та прогнозування використання трудових ресурсів у закладі.

Не допускати економічно необґрунтованого скорочення  робочих місць.

Не допускати звільнення працівників, які досягли пенсійного віку без їх згоди, а також зменшення їм навантаження.

При виникненні необхідності звільнення працівників на підставі п.1 ст.40 КЗпП України:

повідомляти не пізніше як за два місяці у письмовій формі державну службу зайнятості про звільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням установи, скороченням чисельності  штату працівників;

звільнення здійснювати лише після використання усіх можливостей забезпечити їх роботою на іншому робочому місці, в т.ч. за рахунок звільнення сумісників, ліквідації суміщення тощо;

направляти на професійну підготовку.


Профспілковий комітет зобов’язується:


Вести роз’яснювальну роботу з питань трудових прав та соціального захисту звільнюваних працівників.

 Сприяти упередженню виникнення трудових конфліктів.

Вести роз’яснювальну роботу з питань трудових прав та соціального захисту вивільнюваних працівників.

Забезпечувати захист звільнюваних працівників згідно з чинним законодавством. Контролювати надання працівникам переважного права залишатися на роботі відповідно до ст.42 КЗпП України.

Не допускати звільнення за ініціативою адміністрації вагітних жінок, жінок, які мають дітей віком до трьох років (до шести років - частина друга ст.149 КЗпП України), одиноких матерів при наявності дитини віком до 15 років або дитини-інваліда (ст.184 КЗпП України), або яка усиновила дитину, а також особи, яка взяла дитину під опіку.

IV. ОПЛАТА ПРАЦІ

Адміністрація зобов’язується:

 

Забезпечити ефективний контроль за дотриманням законодавства про оплату праці,  гласність умов оплати праці; порядку виплати доплат, надбавок, винагород, інших заохочувальних чи компенсаційних виплат згідно положення про преміювання  Не приймати в односторонньому порядку рішень, що змінюють встановлені в колективному договорі умови оплати праці.

Відповідно до ст. 15. 3акону України “Про оплату праці” погоджувати з профспілковим комітетом умови оплати праці.

Передбачати витрати на преміювання, надання матеріальної допомоги працівникам освітнього закладу,  у розмірах не менше 2% планового фонду заробітної плати.

Затвердити попередньо погоджене з профкомом положення про виплату премій , доплат та надбавок працівникам КЗ Мар’янівський ЗДО  “Сонечко” Губиниської селищної ради.( додаток №4)

 Спільно з профкомом:

розподіляти фонд матеріального заохочення;

здійснювати преміювання працівників освітнього закладу.  

Забезпечувати  виплату працівникам  доплати за педагогічне “звання вихователь – методист”, “практичний психолог – методист”, “старший вихователь” в розмірі 10% до посадового окладу.

Виплачувати надбавку в розмірі 10% до посадового окладу  працівникам нагородженим знаком “Відмінник освіти України”, (пункт 12 “Положення про нагрудний знак Відмінник освіти України”) із змінами внесеними наказом МОН України №47 від 03.02.2003р..

Забезпечити виплату педпрацівникам  30-відсоткової надбавки, встановленої з метою підвищення престижності педагогічної  праці згідно чинного законодавства.

Установити підвищення посадового окладу на 10%  педагогічним працівникам згідно постанови КМУ №22 від11.01.2018року .

 Виплачувати надбавку до посадового окладу працівникам за вислугу років у розмірах передбачених чинним законодавством.

 Встановлювати  доплати, надбавки  за:

        - виконання обов’язків тимчасово відсутніх педагогічних працівників –    до 100% посадового окладу (за фактично відпрацьований час);

        - суміщення професій (посад) - до 50% посадового окладу;

        - розширення зони обслуговування – доплата визначається за наявності економії за тарифними ставками згідно штатного розкладу – до 50 %

  посадового окладу;

    - високі досягнення у праці - до 50% посадового окладу;

    - складність та напруженість в роботі - до 50% посадового окладу;

На виконання постанови КМУ від 30.08 2002р. № 1298 забезпечити в кошторисі та в колективному договорі у межах фонду заробітної плати:

  • - преміювання працівників відповідно до їхнього особистого внеску в загальні результати роботи по підсумках роботи за місяць, квартал, півріччя, 9 місяців, року та пов'язані з ювілейними датами, за багаторічну бездоганну трудову та активну громадську діяльність;
  • - виплату матеріальної допомоги працівникам у розмірі до одного посадового окладу.

Виплачувати працівникам  заробітну плату у грошовому вираженні за місцем роботи двічі на місяць: аванс та остаточний розрахунок.

 Заробітну плату за період відпустки виплачувати за 5 днів (але не пізніше, ніж за 3 дні) до початку відпустки.

При кожнiй виплатi заробiтної плати засновник або уповноважений ним орган повинен повiдомити працiвника про такi данi, що належать до перiоду, за який провадиться оплата працi:

загальна сума заробiтної плати з розшифровкою за видами виплат;

розмiри i пiдстави вiдрахувань та утримань iз заробiтної плати;

сума заробiтної плати, що належить до виплати. (ст.110 КЗпП України).

Погодинну оплату праці педагогічних працівників здійснювати лише у випадках:

заміщення протягом менше, ніж два місяці тимчасового відсутнього працівника;

при заміщенні тимчасово відсутнього працівника, яке тривало понад два місяці, оплату здійснювати по тарифікації з першого дня заміщення за всі години фактичного навантаження.

4.1.17.  Здійснювати оплату праці працівників  у випадках, коли навчальна діяльність не проводиться з незалежної від працівника причини,  з розрахунку заробітної плати, встановленої при тарифікації.

Періоди, впродовж яких:

- не здійснюється навчальний  процес у зв’язку із санітарно-епідеміологічними,  кліматичними обставинами, проведенням ремонтних робіт, чи іншими не залежними від працівників обставинами, є робочим часом працівників, згідно чинного законодавства;

за час простою, коли виникла виробнича ситуація, небезпечна для життя чи здоров’я працівників, або для людей, які їх оточують, і навколишнього природнього середовища не з їх вини, за ними зберігається середня заробітна плата(ст.113 КЗпП України)

У зазначений час працівники залучаються до методичної, організаційно-педагогічної, господарської робіт відповідно до наказу керівника закладу в порядку, передбаченому колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку  відповідно до їх функціональних обов’язків ( п. 77 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 р. № 102, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України за № 56). При відсутності можливості здійснювати таку роботу, оплату здійснювати з розрахунку не менше двох третин заробітної плати (ст. 113 КЗпП України) (додаток №5)


4.1.18. Доплату за заміну тимчасово відсутніх працівників здійснювати за фактично виконану роботу в межах місячної ставки заробітної плати відсутнього працівника (постанова Кабінету Міністрів України і від 31 серпня 1995р. №1033 зі змінами).

4.1.19. Здійснювати розрахунки виплат у всіх випадках: збереження середньої заробітної плати та забезпечення допомогою у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, вагітністю і пологами, виходячи із посадового окладу (ставки) того місця, в якому відбулась подія пов’язана із відповідними виплатами, з урахуванням постійних доплат і надбавок (постанови Кабінету Міністрів України № 100 від 8 лютого 1995р., № 348 від 16 травня 1995р. зі змінами).

4.1.20. Забезпечити збереження за працівниками місця роботи і середнього заробітку за час проходження медичного огляду (ст.17 Закону України “Про охорону праці”).

4.1.21. Забезпечити працівникам, які за графіком роботи працюють у нічний час, додаткову оплату у розмірі 40% годинної тарифної ставки за кожну годину роботи в нічний час.

Вважати зміни нічними, які повністю або частково (не менше 50% робочого часу припадають на період з 22.00 до 6.00 години).

Здійснювати оплату праці за підсумованим обліком робочого часу працівникам,  де за умовами  роботи не може бути дотримана встановлена для даної категорії працівників  щоденна або щотижнева тривалість робочого часу  (ст. 61 КЗпПУ )(сторожі, кочегари).

4.1.22. Працівникам, які застосовують в роботі миючі та дезінфікуючі засоби, займаються прибиранням туалетів встановити доплату 10% від посадового окладу (наказ МО №102 від 15.04.1993р., Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти) (додаток №6).

4.1.23. Сестрі медичній старшій, з базовою та неповною вищою медичною освітою посадовий оклад визначається, виходячи з тарифних розрядів посад фахівців відповідної  кваліфікації,  з  урахуванням підвищення на 10 відсотків згідно наказу Міністерства праці та соціальної політики та Міністерства Охорони здоров’я України № 308/519 від 05.10.2005 зі змінами.

4.1.24. Працівникам, які працюють  біля гарячих плит, електрожарових шаф, інших апаратів для смаження та випікання, роботи яких пов’язані з миттям посуду, тари і технологічного обладнання вручну, пранням білизни із застосуванням кислот, лугу та інших хімічних речовин та миючих засобів встановити доплату 12% від посадового окладу відповідно атестації робочих місць. (додаток №3).

4.1.25. Проводити зміну ставок заробітної плати, посадових окладів згідно Інструкції про порядок обчислення заробітної плати (наказу МОН України №118 від 24.02.2005р.) при здобутті освіти з дня подання відповідного документа, при отриманні категорії за наслідками атестації, при присвоєнні звань.

4.1.26. Гарантувати оплату праці за роботу в понадурочний час, у святкові та вихідні дні у подвійному розмірі (ст.10, 106 КЗпПУ).

4.1.27. Забезпечити виплату доплати педагогам, помічникам вихователів,

 музичним керівникам, інструкторам з фізкультури за перевищення планової наповнюваності груп. (п. 52 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівникам освіти, затвердженої наказом МОН України від 15.04.1993р. № 102 із змінами)

4.1.28. Здійснювати соціальний захист працюючих шляхом своєчасного перерахування внесків до соціальних фондів.


4.2 Профспілковий комітет зобов’язується:


Здійснювати контроль за дотриманням в закладах законодавства про оплату праці.

Сприяти в наданні працівникам установ необхідної консультативної допомоги щодо оплати праці.

Порушувати питання про притягнення до дисциплінарної, адміністративної відповідальності згідно із законодавством осіб, винних у невиконанні вимог законодавства про оплату праці, умов даного колективного договору, що стосується оплати праці - ст.45, 147-1 КЗпП, ст.36 Закону України “Про оплату праці”, ст.18 Закону України “Про колективні договори і угоди”.

Представляти інтереси працівника при розгляді його трудового спору щодо оплати праці в комісії по трудових спорах (ст.226 КЗпП України).

V. ОХОРОНА  ПРАЦІ


Адміністрація зобов’язується

Забезпечити своєчасну розробку і виконання заходів по створенню безпечних та нешкідливих умов праці відповідно до вимог нормативних документів з охорони праці відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 563 від 1 серпня 2001 року із змінами та виконання вимог, передбачених Законом України “Про охорону праці”.(додаток 9)

Забезпечити суворе дотримання посадовими особами та працівниками вимог Закону України “Про охорону праці”, нормативних актів про охорону праці, технологічних процесів, графіків планово-попереджувальних ремонтів устаткування та вентиляції.

Організовувати навчання, самонавчання та перевірку знань працівників з питань охорони праці відповідно до діючих вимог. Активізувати контроль за реалізацією в освітньому закладі “Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу” затвердженого наказом Міністра освіти та науки України №563 від 01.08.2001 року із змінами, нормативних документів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності.

Провести навчання, самонавчання та перевірку знань працівників, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою. Забезпечити видачу миючих засобів працюючим. До самостійної роботи працівників допускати після проходження вступного інструктажу, навчання та перевірки теоретичних знань, первинного інструктажу на робочому місці

Щорічно аналізувати виробничий травматизм і захворюваність. Розробити заходи щодо запобігання нещасних випадків та профзахворювань. Забезпечити проведення розслідувань та облік нещасних випадків на  виробництві, професійних захворювань та нещасних випадків невиробничого характеру відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 21 серпня  2001 року №1094 із змінами та від 22 березня 2001 року №270 із змінами за участю представників  профспілки у роботі комісій по розслідуванню нещасних випадків.

Своєчасно видавати працюючим відповідно до норм спецодяг, спецвзуття, інші засоби індивідуального захисту.

За кошти засновника організовувати проведення попереднього і періодичних медичних оглядів працівників згідно “Порядку проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок”, затвердженого постановою КМУ від 23.05.2001 №559, із змінами.

На зборах трудового колективу обирати уповноваженого з питань охорони праці. Створити йому умови для навчання та виконання функцій громадського нагляду за охороною праці.

Проводити атестацію робочих місць за умовами праці (постанова Кабінету Міністрів № 442 від 01.08.1992р. із змінами). Забезпечувати фінансування атестації робочих місць відповідно до чинного законодавства та розробити за її результатами заходи щодо покращання умов праці.

Забезпечити належне утримання санітарно-побутових приміщень згідно з графіком планового ремонту.

Запроваджувати систему стимулювання працівників, які виконують акти законодавства з питань охорони праці та техніки безпеки, не порушують вимог особистої та колективної безпеки.

  • Зберігати за працівником, який втратив працездатність місце роботи на період до відновлення працездатності. Надавати матеріальну допомогу працівникам у випадку хвороби внаслідок травми на виробництві відповідно до законодавства.
  • Систематично проводити роботу з поліпшення умов праці й виробничої  санітарії.
  • Виконувати заходи щодо покращення пожежної безпеки, знайомити працівників з правилами пожежної безпеки.


5.2 Профспілковий комітет зобов’язується:


Встановити постійний контроль за виконанням вимог до нормативних

актів з охорони праці силами представників профкому з питань охорони праці, комісій.

Регулярно виносити на розгляд зборів, засідань профкому питання стану, умов і охорони праці.


VI. СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВІ ПІЛЬГИ ,  ГАРАНТІЇ,  КОМПЕНСАЦІЇ

 

   6.1.  Адміністрація зобов’язується:

 

6.1.1. Забезпечувати своєчасну і повну виплату  з коштів соціального страхування допомоги у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю та інших соціальних виплат згідно з чинним законодавством.

6.1.2. Надавати матеріальну допомогу працівникам закладів у випадку смерті рідних в розмірі до одного посадового окладу (ставки заробітної плати).


  6.2.   Профспілковий комітет зобов’язується:

 

6.2.1. Сприяти адміністрації в реалізації цього  договору і удосконаленню виробничих відносин, зміцненню трудової дисципліни.

6.2.2. Контролювати здійснення місцевими органами влади доплат, надбавок, компенсацій працівникам. 

6.2.3. Надавати матеріальну допомогу членам профспілки при важких матеріальних умовах, захворюваннях, нещасних випадках.

6.2.4. Налагодити співпрацю з державною інспекцією праці в питаннях, що стосуються

контролю за дотриманням в установах чинного трудового законодавства.

6.2.5. Надавати консультативну і юридичну допомоги членам профспілки. При необхідності відстоювати їх права в державних органах влади.

6.2.6. Вживати заходи щодо недопущення надання роботодавцями необґрунтованих відпусток без збереження заробітної плати  працівникам закладів.


VIІ. ГАРАНТІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ


 


 

  Адміністрація зобов’язується:


Надавати профкому всю необхідну інформацію з питань, що є предметом цього колективного договору, сприяти реалізації права профспілки по захисту трудових і соціально-економічних інтересів працівників.

Згідно з заявами членів профспілки проводити безготівкову сплату членських внесків в розмірі 1%.

 Забезпечити звільнення від основної роботи представників профспілкового комітету для участі у статутних заходах на різних рівнях, а також на час короткострокового навчання із збереженням заробітної плати.

 Не допускати звільнення з роботи за ініціативою адміністрації працівників, які обрані до складу профспілкових органів і не звільнені від виробничої роботи, без згоди відповідного профоргану.

Не застосовувати до працівників, обраних до складу первинної профспілкової організації, дисциплінарних стягнень без погодження з головою первинної профспілкової організації.

Забезпечити вільний доступ до матеріалів, документів, а також до усіх підрозділів і служб закладів для здійснення профкомом наданих профспілкам прав контролю за дотриманням чинного законодавства, станом охорони праці, виконання колективного договору.

Члени профкому, не звільнені від основної роботи, уповноважені профспілки з охорони праці, представники профспілки у спільній комісії по охороні праці звільняються від основної роботи на час короткострокового навчання з збереженням середнього заробітку.

7.1.8. Члени профкому, не звільнені від основної роботи, звільняються від роботи для участі як делегатів скликаються професійними спілками з'їздів, конференцій, а також для участі в роботі їх виборних органів. На цей час за ними зберігається середня заробітна плата.

VIII. КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ КОЛЕКТИВНОГО ДОГОВОРУ


Сторони зобов’язуються:


Визначити осіб, відповідальних за виконання окремих положень колективного договору, та встановити термін їх виконання.

Періодично проводити зустрічі адміністрації та профкому, на яких інформувати сторони про хід виконання колективного договору.

Двічі на рік (серпень-вересень, січень-лютий) спільно аналізувати стан виконання колективного договору, заслуховувати звіт керівника та голови профкому про реалізацію взятих зобов’язань на загальних зборах трудового колективу.

Контроль за виконанням колективного договору здійснювати спільною комісією Сторін (додаток № 8).                                                                                    

У разі несвоєчасного виконання, невиконання зобов’язань (положень) аналізувати причини та вживати термінові заходи щодо забезпечення їх реалізації.

8.1.6  Надрукувати, забезпечити реєстрацію та розмноження колективного договору.

Колективний договір підписаний у трьох примірниках, які зберігаються у кожної із сторін і мають однакову юридичну силу.


  ІХ. ТЕРМІН ДІЇ, ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ

В КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР


9.1.  Колективний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і є дійсним протягом  п’яти років.

9.2. Зміни і доповнення до колективного договору протягом строку дії здійснюються в порядку, установленому Трудовим Кодексом для його укладення (ст. 44 КЗпП).

9.3. Зміни і доповнення додатків до колективного договору здійснюються за взаємною згодою сторін з обов'язковою реєстрацією в органах з праці, при цьому умови колективного договору не можуть бути змінені у бік погіршення становища працівників.

9.4. При необхідності внесення до колективного договору принципових і значних змін і доповнень обговорювати це питання тільки на загальних зборах працівників . З ініціативою щодо внесення змін і доповнень може виступати будь-яка із сторін.

При цьому сторона, яка виступає з ініціативою щодо внесення змін та доповнень до колективного договору, повинна повідомити про це іншу сторону, не пізніше, ніж за 7 днів письмово із зазначенням причин, що викликали зміни або доповнення.

9.5. Будь-які зміни та доповнення до колективного договору, слід довести до всіх працівників організації з поясненням причин, що  їх викликали.

9.6. Якщо працівники організації на зборах висловляться проти запропонованих змін, то розбіжності повинні вирішуватися в суворій відповідності  із  чинним  законодавством.


За  дорученням  сторін  і  загальних   зборів   трудових   колективів               колективний  договір  підписали :



     Від  сторони  роботодавця :                            Від профспілкової  сторони:                                                     


 

Профооргпнізатор  первинної профспілкової організації  КЗ Мар’янівський ЗДО «Сонечко»Губиниської селищної ради Всеукраїнської профспілки працівників харчової, переробної промисловості та суміжних галузей

________Ворошило Я.С.

   


Директор комунального закладу                                              

“Мар’янівський  заклад дошкільної освіти

“Сонечко”

Губиниської селищної ради                                       

Новомосковського району

Дніпропетровської області


 _____________В.М.Бичівник                           




Додаток № 1

                                                                                          до п. 2.1.16. Колективного договору

                                                                                          між адміністрацією

Губиниської селищної  ради   

та  первинною профспілковою

організацією

на 2021-2025 роки



 

ПОГОДЖЕНО

Профорганізатор первинної 

профспілкової організації 

________________Я.С.Ворошило

_______________________20р.


 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор КЗ Марянівський ЗДО «Cонечко»Губиниської селищної ради

_______________ В.М.Бичівник

_______________________20    р.

  


 

 

 

 

 

 


Основні та додаткові оплачувані відпустки

працівникам

КЗ Мар’янівський ЗДО “Cонечко” Губиниської селищної ради

 

№ з/п

Посада

Кількість календар-

них днів основної відпустки

Кількість календар-

них днів додаткової відпустки

Підстава для додаткової відпустки


директор

42

7

ненормований робочий день


вихователь

56




завгосп

24

4

ненормований робочий день


кастелянша

24




медична сестра старша

24

4

шкідливі умови праці


пр. психолог

42




інструктор з фізкультури

42




муз. керівник

42




пом. вихователя

28

4

шкідливі умови праці


машиніст з прання та ремонту білизни

24

4

шкідливі умови праці


прибиральник службових приміщень

24


4

шкідливі умови праці


кухар

24

4

шкідливі умови праці


підсобний працівник

24

4

шкідливі умови праці


робітник з обслуговування

24




сторож

24




бухгалтер

24

7

ненормований робочий день


керівник гуртка

42




двірник

24




оператор котельні

24



    

Додаток № 2


до п. 2.1.20. Колективного договору

між адміністрацією

Губиниської селищної  ради   

та профспілковим комітетом

на 2021-2025 роки


 

ПОГОДЖЕНО

Профорганізатор первинної 

профспілкової організації 

_____________Я.С.Ворошило

_______________________20       р.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор  КЗ Марянівський ЗДО «Сонечко»Губиниської селищної ради

____________В.М.Бичівник

___________________ 20      р.


 

 

 

 

 

 


ПЕРЕЛІК



працівників КЗ  Марянівський ЗДО Сонечко 

Губиниської селищної ради  з ненормованим робочим днем, яким надається додаткова відпустка


№ з/п

Назва   посади

Кількість календарних днів


Директор ЗДО

7 днів


Завідувач господарством

4 дні


Бухгалтер ЗДО

7 днів

 

Примітка: Атестація робочого місця для визначення права на відпустку за особливі умови праці (ненормований робочий день)  не  проводиться.

Необхідно керуватися наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10 жовтня 1997 року № 7 “Про затвердження Рекомендацій щодо порядку надання працівникам з ненормованим робочим днем щорічної додаткової відпустки за особливий характер праці” та Орієнтовним переліком посад працівників з ненормованим робочим днем системи Міністерства освіти України, яким може надаватися додаткова відпустка (лист Міністерства освіти України від 11.03.98             № 1/9-96).



 

Додаток № 3


до п. 2.1.21. Колективного договору

між адміністрацією 

Губиниської селищної  ради   

та  первинною профспілковою

організацією

на 2021-2025 роки


 

ПОГОДЖЕНО

Профорганізатор первинної 

профспілкової організації 

_____________Я.С.Ворошило

_______________________20    р.


 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор КЗ Марянівський ЗДО «Сонечко»Губиниської селищної ради

___________В.М.Бичівник

_______________________20      р.

  


 

 

 

 


 

 


ПЕРЕЛІК



працівників КЗ Марянівський ЗДО Сонечко 

 з несприятливими та шкідливими умовами  праці

яким надається додаткова відпустка


№ з/п

Назва   посади

Кількість календарних днів

1.

медична сестра старша

7

2.

помічник вихователя

4

3.

кухар

4

4.

кухар – підсобний  працівник

4

5.

машиніст з прання білизни

4

6.

прибиральник службових приміщень

4


                                      

Примітка:надаються за умови проведення  атестація робочого місця для визначення права на відпустку за особливі умови праці (несприятливі та шкідливі умови) 


 
 


Додаток № 4


до п. 4.1.1. Колективного договору

між    адміністрацією

Губиниської селищної  ради   

та  первинної профспілкової

 організації

на 2021-2025 роки


 

ПОГОДЖЕНО

Профорганізатор первинної 

профспілкової організації

____________Я.С.Ворошило

«_______»________________20    р.

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор КЗ Марянівський ЗДО «Сонечко »Губиниської селищної ради

_______________ В.М.Бичівник

«_______»________________20 р.

  


 

 

 

 


ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ ПРЕМІЙ, ДОПЛАТ ТА НАДБАВОК

ПРАЦІВНИКАМ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

ГУБИНИСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

 

Загальні положення

 

Положення складено керуючись законом України №1060-XII від 23 травня 1991 р. «Про освіту» (зі змінами), постановою КМУ від 30.08.2002 р. № 1298 «Про оплату праці працівників на основі єдиної тарифної сітки, розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (зі змінами), наказу КМУ № 557 від 26.09.2005 р. «Про порядкування умов оплати праці  та затвердження схем тарифних розрядів  працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» (зі змінами) , «Інструкції  про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти», затвердженої наказом КМУ №102 від 15.04.93 р. (зі змінами) і з метою стимулювання сумлінної праці працівників та визначення порядку і розміру виплати їм премій за підсумками роботи.

Преміювання працівників здійснюється відповідно до їх особистого вкладу в загальні  результати роботи за підсумками роботи за визначений термін.

Надавати педагогічним працівникам щорічну грошової винагороди в розмірі до одного посадового окладу (ставки заробітної плати) за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов'язків.

Премії, що виплачуються працівникам максимальними розмірами не обмежуються.

Працівники дошкільного навчального закладу можуть бути позбавлені премії повністю або частково за недоліки та упущення в роботі, за порушення трудової дисципліни, санітарно-гігієнічного стану, техніки безпеки.

Фонд преміювання утворюється в межах коштів, передбачених на преміювання у кошторисі та економії коштів на оплату праці.

Видатки на преміювання передбачаються в кошторисі.

 

Порядок та умови преміювання


2.1. Голова селищної ради має право щомісячно преміювати керівників  дошкільних навчальних закладів у межах фонду на преміювання передбаченого в кошторисі та економії фонду оплати праці, який формується в результаті діяльності за місяць (рік).

2.2. Підставою для виплати премії керівникам та працівникам дошкільних навчальних закладів, є розпорядження селищного голови

2.3. Керівник дошкільного навчального закладу має право подавати подання на  преміювання працівників  дошкільного навчального закладу  на узгодження голови селищної ради у межах фонду на преміювання передбаченого в кошторисі та економії фонду оплати праці, який формується в результаті діяльності за місяць(рік).

2.4. Премія не виплачується за час перебування у  відпустках, тимчасової непрацездатності, за період довгострокових відряджень.

2.5.  Працівникам, які на дату нарахування премії є звільненими, незважаючи на те, що вони у місяці за результатами якого проводиться преміювання працювали, премії не виплачуються, за винятком працівників, які вийшли на пенсію або звільнилися за станом здоров’я, або згідно з пунктом 1 частини 1 статті 40 КЗпП, або перейшли на іншу роботу в порядку переведення.

2.6. Працівникам, яким винесена догана, премія не виплачується протягом дії дисциплінарного стягнення.


Виплата премій


3.1. При визначенні премії керівникам навчальних закладів враховується:

- своєчасна та якісна підготовка навчального закладу до нового навчального року;

- організація чіткої роботи працівників закладу, створення сприятливого мікроклімату в педагогічному колективі;

- систематична робота щодо зміцнення та покращення матеріально-технічної бази навчального закладу;

- створення належних умов щодо забезпечення охорони життя та здоров’я вихованців;

- організація та проведення навчально-виховного процесу в закладі на високому рівні;

- якісне, повне, сумлінне виконання своїх посадових обов’язків;

- підвищення рівня професійності виконання посадових    завдань;

- компетентність, наявність конкретних результатів в роботі;

- висока власна організованість та раціональність у роботі;

- трудова дисципліна, дотримання норм етики та моралі

3.2. При визначенні розміру премії окремим працівникам враховується:

 -  якісне, повне, сумлінне ставлення до виконання функціональних обов’язків;

- підвищення рівня професійності виконання посадових завдань;

- дотримання в роботі вимог діючого трудового законодавства, Правил внутрішнього трудового розпорядку, інших нормативно-правових актів, які регламентують різні сторони їх трудової діяльності;

 - відсутність порушень трудової дисципліни, техніки безпеки та охорони праці;

-  ініціативність у діяльності та результативність.

3.3. Розмір премії кожному окремому працівнику встановлюється відповідно до особистого внеску та не має обмежень.


4. Причини повного або часткового позбавлення премії


4.1. Несвоєчасне або неякісне виконання завдань і своїх посадових обов’язків.

4.2. Порушення трудової, фінансової дисципліни, відсутність ініціативи та творчого ставлення до роботи.

4.3. Невиконання правомірних вказівок керівника, відсутність результативності у виконанні окреслених задач, низький рівень виконавчої дисципліни.

4.4. Несвоєчасне подання звітних та інших даних відповідно графіку або вимог управлінь, відділів, органів місцевого самоврядування.

4.5. Працівники, яких звільнено з ініціативи адміністрації або на яких накладено адміністративне чи дисциплінарне стягнення, позбавляються премії у повному розмірі.

4.6. Працівників,  які не забезпечили своєчасного і якісного виконання покладених на них завдань, допустили суттєві помилки та упущення в роботі, порушення трудової дисципліни, може бути позбавлено премії частково.


5. Джерела преміювання


5.1. Премія працюючим виплачується за рахунок асигнувань, передбачених на оплату праці. На преміювання також направляються кошти за рахунок економії фонду заробітної плати, що утворюється протягом року в  дошкільному навчальному закладі. Розмір економії заробітної плати визначається як різниця між плановою сумою асигнувань за кошторисом (з урахуванням змін, що відбуваються за встановленим порядком) та сумою фактичних видатків.

 

6. Надбавки  працівникам

 

6.1. Встановити надбавки у розмірі до 50 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати, тарифної ставки) завідуючому, завідуючому господарству, бухгалтеру та практичному психологу:

за високі досягнення у праці;

за виконання особливо важливої роботи (на строк її виконання);

за складність, напруженість у роботі.

6.2. Граничний розмір зазначених надбавок для одного працівника не повинен перевищувати 50 відсотків посадового окладу.

6.3. У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначені надбавки скасовуються або зменшуються.

 

7. Надання матеріальної допомоги 


7.1. Матеріальна допомога на оздоровлення  надається керівникам,  педагогічним, медичним  працівникам та бухгалтеру, на яких поширюється чинність постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298 надається матеріальна допомога в сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік.

7.2.  При наявності економії фонду заробітної плати непедагогічним працівникам виплачується матеріальна допомога у розмірі місячного посадового окладу при наданні щорічної відпустки.

7.3.  Матеріальна допомога надається за основним місцем роботи.

7.4. Матеріальна допомога надається за заявою працівника в межах наявності коштів; розмір її встановлюється поданням керівника ДНЗ та розпорядженням селищного голови.

 

 
 

               Додаток №5

до п.4.1.7. Колективного договору      між адміністрацією

Губиниської селищної ради  та  первинною профспілковою організацією 

                                                                                 на 2021-2025 роки

 



 

ПОГОДЖЕНО

Профорганізатор первинної 

профспілкової організації 

_____________Я.С.Ворошило

_______________________20   р.


 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор КЗ Марянівський ЗДО «Сонечко»Губиниської селищної ради

____________В.М.Бичівник

_______________________20      р.

  


 

 

 

 


 


                            ПЕРЕЛІК

організаційно-педагогічної, методичної  роботи, яку можуть виконувати  педагогічні працівники КЗ  Мар’янівський ЗДО «Сонечко», коли заняття не проводяться з незалежних від працівника причин

Робота з документацією.

Систематизація матеріалів навчального плану.

 Робота за планом самоосвіти.

Виготовлення дидактичного і роздаткового матеріалу.

Виготовлення тематичних міні-посібників, бюлетенів.

Виготовлення картотеки  ігор, спостережень, методичної літератури

Участь у методичних формах роботи різних рівнів (методоб'єднання,

семінари, конференції тощо).

Підвищення комп'ютерної грамотності ( курси  самоосвіти).

Підготовка матеріалів до курсів та виставок педагогічних інновацій.

 Підготовка матеріалів до творчого звіту по атестації педпрацівників.

11. Розробка систем занять з використанням інноваційних технологій.

12. Підготовка матеріалів з досвіду роботи для друку в фаховій пресі.

13. Розробка сценаріїв виховних заходів.

14. Інші види педагогічної діяльності.

15. Робота з сайтом.



 


 

Додаток №6


                                                                                до п. 4.1.22 Колективного договору

                                                                                між  адміністрацією

                                                                               Губиниської селищної  ради та                                                                                                                   п                                                                            первинною  профспілковою організацією

на 2021-2025 роки

 


 

«ПОГОДЖЕНО»

Профорганізатор первинної 

профспілкової організації

__________Я.С.Ворошило

«_______»________________20      р.


 

 

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор  КЗ Марянівський ЗДО «Сонечко»Губиниської селищної ради

___________В.М.Бичівник

«_______»________________20      р.

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 


ПЕРЕЛІК



посад працівників дошкільних навчальних закладів,

яким надається доплата за шкідливі умови праці


№ з/п

Посада

Назва робіт

Відсоток доплати

1

помічник вихователя

Використання дезінфікуючих

засобів,   прибирання туалетів

10%

2

прибиральник службових приміщень

Використання дезінфікуючих

засобів,   прибирання туалетів

10%

                                     


Примітка: Атестація робочого місця для визначення права на  доплату за несприятливі умови праці  не  проводиться. (наказ МО №102 від 15.04.1993р., Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти)

 

 
 

Додаток №7


                                                                                до п. 4.1.23 Колективного договору

                                                                                між  адміністрацією

                                                                               Губиниської селищної  ради та                                                                                                                                                                                                п                                                                             первинною  профспілковою організацією

на 2021-2025 роки

 


 

«ПОГОДЖЕНО»

Профорганізатор первинної 

профспілкової організації

__________Я.С.Ворошило

«_______»________________20      р.


 

 

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор  КЗ Марянівський ЗДО «Сонечко»Губиниської селищної ради

___________В.М.Бичівник

«_______»________________20      р.

  


 

 

 

 

 

 

 

 

 


ПЕРЕЛІК



посад працівників дошкільних навчальних закладів,

яким надається доплата за шкідливі умови праці


№ з/п

Посада

Назва робіт

Відсоток доплати

1

кухар

Робота біля гарячих плит,

електрожарових шаф, кондитер-

ських печей та інших апаратів для

жарення та випікання

Роботи пов’язані з миттям

посуду, тари і технологічного обладнання вручну із застосуванням

кислот, лугу та інших хімічних речовин

12%

2

підсобний робітник

Робота біля гарячих плит,

електрожарових шаф, кондитерських печей та інших апаратів для

жарення та випікання

Роботи пов’язані з миттям

посуду, тари і технологічного обладнання вручну із застосуванням

кислот, лугу та інших хімічних речовин

12%

3

машиніст із прання та ремонту спецодягу та білизни

Роботи з пранням білизни з

використанням миючих і дезінфікуючих засобів


12%

4

старша медична сестра

Приготування дезінфікуючих засобів

10%

                                     


Примітка: доплата надаються за умови проведення  атестація робочого місця для визначення права на доплату  за  шкідливі умови праці. 


 
 


                                                                     

Додаток № 8


                                                                      до п. 8.1.4. Колективного договору

                                                                      між    адміністрацією

                                                                      Губиниської селищної  ради   

та  первинною профспілковою організацією

                                                                      на 2021-2025 роки


 

«ПОГОДЖЕНО»

Профорганізатор первинної профспілкової організації 

___________Я.С.Ворошило

«_______»________________20     р.

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор КЗ Марянівський ЗДО «Сонечко» Губиниської селищної ради

__________             В.М.Бичівник

«_______»________________20      р.

 

 

 

«ПОГОДЖЕНО»

Профорганізатор первинної профспілкової організації 

___________Я.С.Ворошило

«_______»________________20     р.

 

 

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор КЗ Марянівський ЗДО «Сонечко» Губиниської селищної ради

__________             В.М.Бичівник

«_______»________________20      р.


 

 

 

 

 




Спільна комісія 

адміністрації  КЗ Мар’янівський ЗДО «Сонечко» Губиниської селищної ради та  первинної профспілкової організації  КЗ Мар’янівський ЗДО «Сонечко» Губиниської селищної ради Всеукраїнської

 профспілки переробної промисловості та суміжних галузей

по розгляду індивідуальних трудових спорів

 

З боку адміністрації

 

1.


2.


3.

Бичівник  Віра  Миколаївна

Жос Наталія Анатоліївна

Коновалова Наталія Федорівна

Директор КЗ Мар’янівський ЗДО     «Сонечко»


Завідувач господарством


Медична сестра

                                                                                                                                  З боку  профспілки:

 

1


2

    

                              

Ворошило  Яна Сергіївна

Сибірцева Алефтина Миколаївна

Профорганізатор первинної профспілкової    організації

Вихователь


 



 




Додаток №9

                                                                                до п. 5.1.1 Колективного договору

                                                                                між  адміністрацією

                                                                               Губиниської селищної  ради та                                                                                                                                                                                                п                                                                             первинною  профспілковою організацією

на 2021-2025 роки

 


«ПОГОДЖЕНО»

Профорганізатор первинної                                                                 «ЗАТВЕРДЖУЮ»

 профспілкової  організації                                              Директор КЗ Марянівський ЗДО

                                                                                              «Сонечко»Губиниської селищної ради

                                                                                                    _______________В.М.Бичівник

 ___________Я.С.Ворошило

«_______»________________20     р                             «_______»________________20      р         

 

Комплексний план  заходів щодо організації роботи з охорони праці та безпеки     життєдіяльності   на 2018 життєдіяльності   на 2021 рік

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Відповідаль-

ний

Примітка

1

Провести перевірку стану пожежної безпеки навчальних, підсобних та інших приміщень, усунути виявлені недоліки; зробити відповідні записи у журналі оперативного контролю

Щокварталу

директор


2

Скласти акт-дозвіл на проведення занять у спортивній залі

серпень

директор


3

Провести огляд та випробування спортивного обладнання у спортивній залі та на спортивному майданчику

травень, вересень

директор


4

Перевірити:

стан освітлювальної електромережі та електроустаткування;

наявність та справність первинних засобів пожежогасіння.

Результати перевірки оформити актом


2 рази на рік  

завгосп



 



5

Перевірити стан евакуаційних шляхів та системи оповіщення на випадок надзвичайних ситуацій

Січень, червень

завгосп


6

Перевірити та відремонтувати (за потреби) системи вентиляції та кондиціювання повітря

Червень, вересень  

завгосп


7

Провести повторні інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності з усіма працівниками та зробити відповідні записи у журналі реєстрації інструктажів

2 раз на рік 

керівник


8

Організувати перевірку захисного заземлення і опору ізоляції електромереж

Червень

завгосп


9

Контролювати роботу добровільної пожежної дружини

Постійно

начальник ЦЗ


10

Переглянути і поновити нормативні акти з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності:


директор


11

Контролювати ведення журналів реєстрації нещасних випадків з працівниками та дітьми

За потребою

медична сестра старша


12

Посилити контроль за дотриманням протипожежного режиму в дошкільному закладі. Забезпечити справність приладів опалення, електроустановок, технологічного обладнання, зовнішнього протипожежного водопроводу

Постійно

завгосп


13


Провести практичні заняття щодо відпрацювання з працівниками евакуаційних заходів на випадок виникнення пожежі

Квітень

вихователь-методист


14

Організовувати чергування осіб, відповідальних за стан протипожежної безпеки на об’єктах, у місцях з масовим перебуванням людей та під час проведення свят чи інших масових заходів

Постійно під час масових заходів

директор


15

Контролювати ведення журналу обліку видачі інструкцій з охорони праці

Постійно

Директор,завгосп


16

На видних місцях та біля телефонів вивісити таблички із зазначенням номерів телефонів термінового виклику

    Постійно

завгосп


17

Здійснити вибірковий ремонт системи освітлення

Серпень 

завгосп


18

Перевірити та відремонтувати (за потреби) топочну.

Липень  

завгосп


19

Розробити та затвердити угоду з охорони праці на календарний рік

Січень

керівник,

голова ПК


20

Здійснювати періодичні огляди вогнегасників. У разі негативних результатів огляду, закінчення гарантійного терміну експлуатації, після застосування за призначенням направляти відповідні вогнегасники на ПТОВ

Щомісяця

завгосп


23

Проводити Тиждень безпеки дитини

2 раз у рік

педагоги


24

Поновити інформаційні стенди з питань безпеки життєдіяльності

1раз у  квартал

вихователі



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux