ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 5.3
адміністративної послуги
з державної реєстрації шлюбу
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження: ЦНАП |
51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Час прийому: Понеділок –п’ ятниця : 08.00 – 16.00 Четвер: 08.00 – 20.00 (день роботи з документами) Без перерви на обід Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Тел.(066)9069894 e-mail: znapotg@ukr.net |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України; Сімейний кодекс України; Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»;
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»; Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Заява жінки та чоловіка про державну реєстрацію шлюбу |
7 |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення безпосередньо подаються: 1) у відділі державної реєстрації актів цивільного стану заява про державну реєстрацію шлюбу встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб. - заява, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника); рішення суду про надання права на шлюб (у разі звернення осіб віком 16-17 років); паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України; документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний); документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита; документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку); якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства). Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом; 2) у центрі надання адміністративних послуг заява про державну реєстрацію шлюбу встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян; паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства); документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України; посвідка на постійне чи тимчасове проживання іноземця на території України; документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний); документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита; якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства). Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом. |
8 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються жінкою та чоловіком особисто. 2.Якщо жінка та/або чоловік не можуть через поважну причину особисто подати заяву про реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника повинні бути нотаріально засвідчені. 3. Подання заяви про державну реєстрацію шлюбу з накладенням електронних цифрових підписів через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» |
9 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Суб’єкт звернення сплачує державне мито у розмірі 0.05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн); |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація шлюбу проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану з дотриманням строків, визначених статтею 32 Сімейного кодексу України, та з урахуванням побажань наречених |
11 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1.Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2.3 проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про шлюб в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача кожному з подружжя свідоцтва про шлюб; 2. Письмова відмова у проведенні державної реєстрації шлюбу |
13 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
Суб’єкт звернення отримує свідоцтво про шлюб безпосередньо у відділі державної реєстрації актів цивільного стану. У разі подання документів через центр надання адміністративних послуг отримання письмової відмови у проведенні державної реєстрації акту цивільного стану здійснюється в центрі надання адміністративних послуг |
.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Відділ «ЦНАП» ГСР
від 06.11.2023 р. № 32
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 5.2
адміністративної послуги
Державна реєстрація смерті
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
№ п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна особа |
Термін виконання (днів) |
1. |
Формує та реєструє за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр) заяву про державну реєстрацію шлюбу (у разі представництва інтересів осіб, які бажають зареєструвати шлюб, - заяву, на якій нотаріально засвідчено справжність підписів, та документ, що підтверджує повноваження представника); |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
2. |
Перевіряє у Реєстрі відомості про сімейний стан осіб, як бажають зареєструвати шлюб; приймає та реєструє заяву про скорочення місячного терміну державної реєстрації шлюбу (у разі її подання); приймає, перевіряє паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України; рішення суду про надання права на шлюб (у разі звернення осіб віком 16-17 років); документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний); документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита; документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу (у разі порушення суб’єктом звернення питання державної реєстрації шлюбу до спливу місячного строку); переклад тексту документів громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складених іноземною мовою, на українську мову; |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
3. |
Ознайомлює суб’єктів звернення з умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками наречених, як майбутніх подружжя і батьків; інформує про можливість здійснення медичного обстеження та, за бажанням суб’єктів звернення, видає направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я; здійснює перевірку законності перебування іноземця або особи без громадянства на території України шляхом направлення запиту до територіального органу Державної міграційної служби України (у разі відсутності у іноземця чи особи без громадянства посвідки на постійне чи тимчасове проживання; відсутності на останній вільній сторінці паспортного документа іноземця, документа, що посвідчує особу без громадянства, або у вкладному талоні відмітки про отримання посвідки, скріпленої печаткою; якщо посвідка на постійне або тимчасове проживання іноземця чи особи без громадянства видана територіальними органами чи підрозділами Державної міграційної служби України в Автономній Республіці Крим з 20 лютого 2014 року або на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської областей з 01 березня 2014 року; пред’явлення посвідки на постійне або тимчасове проживання іноземця чи особи без громадянства, яка підлягає обміну відповідно до Порядку оформлення, виготовлення і видачі посвідки на постійне проживання та посвідки на тимчасове проживання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2012 року № 251); призначає дату та час державної реєстрації шлюбу; |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
4. |
Складає актовий запис про шлюб в електронному вигляді в Реєстрі та на паперових носіях у присутності суб’єктів звернення; ознайомлює суб’єктів звернення з даними, унесеними до актового запису про шлюб |
Начальник відділу ЦНАП |
Після слину місячного терміну у день укладення шлюбу |
5. |
Формує свідоцтва про шлюб в Реєстрі; вносить відомості про свідоцтва про шлюб до книги обліку бланків свідоцтв |
Начальник відділу ЦНАП |
У день укладення шлюбу |
6. |
Видає свідоцтва про шлюб; вносить відомості до алфавітної книги; або відмовляє у проведенні державної реєстрації шлюбу та видачі свідоцтва про шлюб |
Начальник відділу ЦНАП |
У день укладення шлюбу |
|
Загальна кількість днів надання послуги - 30 кал. днів |
||
|
Загальна кількість днів (передбачена законом) 30 кал. днів |