ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 5.1*
адміністративної послуги
з державної реєстрації народження
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження: ЦНАП тайого територіального підрозділу |
51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А 51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Василівка, вулиця Українська 1; 51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44; 51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Мар'янівка, вул. Центральна,19; 51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Попасне, вул. Центральна, 63; 51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Вільне, вул. Перемоги, 23; 51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Час прийому: Понеділок –п’ ятниця : 08.00 – 16.00 Четвер: 08.00 – 20.00 (день роботи з документами) Без перерви на обід Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Тел.(066)9069894 e-mail: znapotg@ukr.net
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
|
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»; постанова Кабінету Міністрів України від 09 січня 2013 року № 9 «Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я»; постанова Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2010 року № 1025 «Про затвердження зразків актових записів цивільного стану, описів та зразків бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану»; Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року № 1064; Порядок надання комплексної послуги «єМалятко», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691; розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги та перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Суб’єктом звернення подаються безпосередньо: 1) до органу державної реєстрації актів цивільного стану: 1. Заява про державну реєстрацію народження. 2. Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків 3. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства, що посвідчує особу заявника (суб’єкта звернення) 4. Документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави 5. Один з документів, що підтверджує факт народження: - документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (медичне свідоцтво про народження, лікарське свідоцтво про перинатальну смерть); - медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я; - медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу та висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я – у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я; - документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини та медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше; - документ, виданий компетентним суб’єктом іншої держави, що підтверджує факт народження, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України; - рішення суду про встановлення факту народження. 6. У випадку реєстрації народження дитини, народженої у результаті застосування допоміжних репродуктивних технологій додатково подається заява жінки, яка народила дитину, про її згоду на запис подружжя батьками дитини, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, та довідка про генетичну спорідненість батьків (матері чи батька) з плодом. 7. Заява матері та батька дитини про визнання батьківства, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, та документ, що підтверджує повноваження представника (засвідчені нотаріально), - у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків. 8. Письмова згода одного з батьків про присвоєння дитині прізвища, якщо батьки мають різні прізвища, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, – у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків. документи, складені іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку; 2) до центру надання адміністративних послуг: 1. Заява про державну реєстрацію народження. 2. Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків 3. Паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця або особи без громадянства, що посвідчує особу заявника (суб’єкта звернення)
4. Документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави 5. Один з документів, що підтверджує факт народження: - документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (медичне свідоцтво про народження, лікарське свідоцтво про перинатальну смерть); - медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я; - медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу та висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я – у разі народження дитини поза закладом охорони здоров’я; - документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини та медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу, довідка з місця проживання дитини – у разі державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше; - документ, виданий компетентним суб’єктом іншої держави, що підтверджує факт народження, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України; - рішення суду про встановлення факту народження. документи, складені іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку; 3) у закладі охорони здоров’я, у якому народилася дитина: 1. Заява про державну реєстрацію народження 2. Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків (суб’єктів звернення) 3. Документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави 4. Один з документів, що підтверджує факт народження: - документ, виданий закладом охорони здоров’я, що підтверджує факт народження дитини (медичне свідоцтво про народження, лікарське свідоцтво про перинатальну смерть); - медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я; документи, складені іноземною мовою, разом з їх перекладами на українську мову, засвідчені в установленому порядку. |
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто. 2. В електронній формі документи подаються за допомогою програмного забезпечення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг батьками дитини (одним з них), яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника.
|
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація народження дитини проводиться в день звернення заявника, а в разі подання заяви в електронній формі або через центр надання адміністративних послуг - у день її надходження до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання такої заяви поза робочим часом відділу державної реєстрації актів цивільного стану. |
12 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
1.Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України. 2.Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану. 3.З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
1. Складання актового запису про народження в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача: а) свідоцтва про народження дитини; витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (довідки) про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України; б) витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертвонародження або смерті на першому тижні життя. 2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження
|
14 |
Можливі способи отримання відповіді (результату) |
1) безпосередньо в органі державної реєстрації актів цивільного стану, що провів державну реєстрацію народження; 2) у закладі охорони здоров’я за місцем подання заяви; 3) у центрі надання адміністративних послуг, що забезпечує видачу результатів адміністративних послуг, які надаються органом державної реєстрації актів цивільного стану, що провів державну реєстрацію народження; 4) поштовим відправленням за рахунок отримувача на поштову адресу за зареєстрованим місцем проживання матері або батька (у разі надання комплексної послуги «єМалятко») |
* - послуга надаватиметься після отримання ідентифікаторів доступу до реєстру
.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції України
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Відділ «ЦНАП» ГСР
від 06.11.2023 р. № 32
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 5.2
адміністративної послуги
Державна реєстрація смерті
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
№ п/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна особа |
Термін виконання (днів) |
1. |
Формування та реєстрація за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр) заяву про державну реєстрацію народження. |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
2. |
Прийом, перевірка документів, які підтверджують факт народження дитини, паспортів або паспортних документів, що посвідчують особи батьків (одного з них), документів, необхідних для визначення походження дитини від батьків, передбачені статтями 121, 125, 135 Сімейного кодексу України, а також паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства), що посвідчує особу заявника |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
3. |
Направляє запити щодо перевірки факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини, за місцем проживання батьків дитини на момент її народження (у разі подання дубліката медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше); контролює своєчасне надходження відповіді на направлені запити |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
4. |
Запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації народження, видачі свідоцтва про народження (витягу з Реєстру відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертво народження або смерті на першому тижні життя), витягу з Реєстру про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
5. |
Формує свідоцтво про народження в Реєстрі, витяг з Реєстру відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертвонародження або смерті на першому тижні життя) або формує витяг з Реєстру про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України; вносить відомості про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
6. |
Видає свідоцтво про народження (витяг з Реєстру відповідно до статей 126, 133, 135 Сімейного кодексу України із зазначенням факту мертво народження або смерті на першому тижні життя), витяг з Реєстру про народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України; вносить відомості до алфавітної книги; або відмовляє у проведенні державної реєстрації народження та видачі свідоцтва |
Начальник відділу ЦНАП |
В день звернення |
|
Загальна кількість днів надання послуги - 1 робочий день |
||
|
Загальна кількість днів (передбачена законом) 30 кал. днів |