00033 державної реєстрації смерті
опубліковано 14 травня 2024 року о 08:10

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 5.2

адміністративної послуги 

з державної реєстрації смерті

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги 

та/або центру надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Час прийому:

Понеділок –п’ ятниця : 08.00 – 16.00

Четвер: 08.00 – 20.00 (день роботи з документами)

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: znapotg@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

  • Цивільний кодекс України;
  • Сімейний кодекс України;
  • Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито»;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»;

Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 № 1064


6

Акти центральних органів виконавчої влади

  • Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за № 719/4940

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання адміністративної послуги

Заява родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб


8

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єктом звернення безпосередньо подаються

1) до відділу державної реєстрації актів цивільного стану:

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр);

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;

або рішення суду, постановлене відповідно до статті 317 Цивільного процесуального кодексу України, про встановлення факту смерті, що відбулася на тимчасово окупованій території України;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності);

2) до центру надання адміністративних послуг:

заява встановленої форми, що формується та реєструється за допомогою програмних засобів ведення Реєстру;

документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою;

паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого, паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) суб’єкта звернення (у разі їх наявності)

9

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто до органу державної реєстрації актів цивільного стану або до центру надання адміністративних послуг

10

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

11

Строк надання адміністративної послуги

Державна реєстрація смерті проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану:

у день подання суб’єктом звернення безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації;

у день звернення суб’єкта звернення або не пізніше наступного робочого дня у разі отримання відділом державної реєстрації актів цивільного стану заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації, поданої через центр надання адміністративних послуг

12

Перелік підстав для відмови у державній реєстрації

1. Державна реєстрація суперечить вимогам законодавства України.

2. Державна реєстрація повинна проводитися в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану.

3. З проханням про державну реєстрацію звернулася недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього повноважень

13

Результат надання адміністративної послуги

1. Складання актового запису про смерть в електронному вигляді в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та на паперових носіях і видача свідоцтва про смерть, витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідки) про смерть для отримання допомоги на поховання.

2. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті

14

Можливі способи отримання відповіді (результату)

Суб’єкт звернення отримує:

у відділі державної реєстрації актів цивільного стану свідоцтво про смерть та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідку) про смерть для отримання допомоги на поховання;

у центрі надання адміністративних послуг, у разі подання заяви про державну реєстрацію смерті та документів, необхідних для такої державної реєстрації, через центр надання адміністративних послуг свідоцтво про смерть, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян (або довідку) про смерть для отримання допомоги на поховання або письмову відмову в проведенні державної реєстрації смерті













































































.






ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Відділ «ЦНАП» ГСР

від 06.11.2023 р. № 32


ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 5.2

адміністративної послуги

Державна реєстрація смерті 

 відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


п/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа 

Термін виконання

(днів)

1.

Посадова особа відділу для проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про смерть:

- приймає документи та перевіряє їх повноту;

- запрошує суб’єкта звернення для державної реєстрації та видачі свідоцтва про смерть.

Начальник відділу ЦНАП

В день звернення

2.

Складає актовий запис про смерть в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр), ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями.


Начальник відділу ЦНАП

В день звернення

3.

Формує свідоцтво про смерть в Реєстрі

Начальник відділу ЦНАП

В день звернення

4.

Вносить відомості про свідоцтво про смерть до книги обліку бланків свідоцтв про смерть та видає свідоцтво про смерть

Начальник відділу ЦНАП

В день звернення

5.

Відмовляє у проведенні державної реєстрації смерті та видачі свідоцтва, якщо:

- державна реєстрація смерті суперечить вимогам законодавства України;

- державна реєстрація смерті повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів цивільного стану;

- з проханням про державну реєстрацію смерті звернулась недієздатна особа.

Начальник відділу ЦНАП

В день звернення

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux