ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
06-11 Призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (00101)
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження: ЦНАП та його територіального підрозділу |
51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А 51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Василівка, вулиця Українська 1; 51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44; 51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Мар'янівка, вул. Центральна,19; 51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Попасне, вул. Центральна, 63; 51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Вільне, вул. Перемоги, 23; 51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Час прийому: Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00 Четвер: 08.00 – 20.00, Без перерви на обід Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Тел.(066)9069894 e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про місцеве самоврядування» стаття 1 |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, рішення Губиниської селищної ради влади |
Постанова КМУ від 23.09.2020 №859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі»
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення громадян, які зареєстровані і проживають в Губиниській ТГ |
7 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1) У паперовій формі: 1.Заява про згодунадавати соціальні послуги з догляду на непрофесійнійоснові 2. Заява про згоду отримувати соціальні послуги 3. Копії свідоцтва про народження дитини (у разінаданнядитинісоціальнихпослуг з догляду на непрофесійнійоснові) 4. Декларації про доходи та майновий стан (заповнюється на підставідовідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженоюМінсоцполітики. У деклараціїтакожзазначаєтьсяінформація про склад сім’їфізичної особи, яка надаєсоціальніпослуги 5. Копіядовідки до акта огляду медико-соціальноюекспертноюкомісією (для осіб з інвалідністю) 6. Висновкулікарськоїкомісіїмедичного закладу щодо потреби в доглядігромадянпохилоговікувнаслідоккогнітивнихпорушень за формою, затвердженою МОЗ 7. Висновкулікарськоїкомісіїмедичного закладу щодо потреби в доглядіневиліковнохворихосіб, які через порушенняфункційорганізму не можутьсамостійнопересуватися та самообслуговуватися, за формою, затвердженою МОЗ 8. Копіїмедичноговисновку про дитину з інвалідністювіком до 18 років за формою, затвердженою МОЗ 9. Довідки про захворюваннядитини на тяжкеперинатальнеураженнянервовоїсистеми, тяжкувродженувадурозвитку, рідкіснеорфаннезахворювання, онкологічне, онкогематологічнезахворювання, дитячий церебральнийпараліч, тяжкий психічнийрозлад, цукровийдіабет I типу (інсулінозалежний), гостреабохронічнезахворюваннянирок IV ступеня, про те, щодитинаотрималатяжку травму, потребуєтрансплантації органа, потребуєпаліативноїдопомоги, що видана лікарсько-консультативною комісієюлікувально-профілактичного закладу в порядку та за формою, встановленими МОЗ 10. Копіїрішення суду про обмеженняцивільноїдієздатностіабовизнаннянедієздатною особи, якійнадаютьсясоціальніпослуги з догляду на непрофесійнійоснові (для недієздатнихосіб та осіб, цивільнадієздатністьякихобмежена) 11. Копіїрішення суду або органу опіки та піклування про призначенняопікунаабопіклувальникаособі, якійнадаютьсясоціальніпослуги з догляду на непрофесійнійоснові (для опікунівабопіклувальників) 12.Копія документа, щозасвідчуєреєстрацію у Державному реєстріфізичнихосіб – платниківподатків, у якомузазначаєтьсяреєстраційний номер обліковоїкарткиплатникаподатків (крімосіб, які через своїрелігійніпереконаннявідмовилисявідприйняттяреєстраційного номера обліковоїкарткиплатникаподатків, офіційноповідомили про цевідповідномуконтролюючому органу і маютьвідмітку в паспорті) (подаєтьсяфізичною особою, яка надаєсоціальніпослуги, та особою, якійнадаютьсясоціальніпослуги з догляду на непрофесійнійоснові) 13.Копія паспорта громадянинаУкраїниабоіншого документа, щопосвідчує особу та підтверджуєгромадянствоУкраїни. Для іноземців та осіб без громадянства – копіяпосвідченнябіженця, копіяпосвідчення особи, яка потребуєдодатковогозахисту, абокопія паспортного документа іноземця та копіяпосвідки на тимчасовепроживання / посвідка на постійнепроживання (подаєтьсяфізичною особою, яка надаєсоціальніпослуги, та особою, якійнадаютьсясоціальніпослуги на непрофесійнійоснові) 14.Заява про перерахуваннякоштівіззазначеннямрахунка в установі банку 15. Копіятрудової книжки. 16. Акт проведенняобстеження 2) в електроннійформі: 1. Заяви про згодунадаватисоціальніпослуги з догляду на непрофесійнійоснові 2. Заяви про згодуотримуватисоціальніпослуги 3. Декларації про доходи та майновий стан (заповнюється на підставідовідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженоюМінсоцполітики. У деклараціїтакожзазначаєтьсяінформація про склад сім’їфізичної особи, яка надаєсоціальніпослуги, та відомості про членівїїсім’ї (прізвище, власнеім’я та по батькові (за наявності), сімейний стан, число, місяць і рікнародження, серія (за наявності) та номер паспорта громадянинаУкраїничи документа, щопідтверджує право на постійнепроживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства), документ, щозасвідчуєреєстрацію у Державному реєстріфізичнихосіб - платниківподатків (карткаплатникаподатків), абодані про реєстраційний номер обліковоїкарткиплатникаподатків з Державного реєструфізичнихосіб - платниківподатків, внесені до паспорта громадянинаУкраїни 4. Відомостей про свідоцтво про народженнядитини (серія, номер, дата видачі, прізвище, власнеім’я та по батькові (за наявності) дитини, прізвище, власнеім’я та по батькові (за наявності) батьків) 5. Сканованихкопійдокументів, зазначених в абзацах п’ятому - одинадцятомупідпункту 1 цього пункту, з урахуваннямкатегорії особи, яка потребуєнаданнясоціальнихпослуг 6. Сканованакопія заяви про перерахуваннякоштівіззазначеннямрахунка в установі банку Компенсаціяпризначаєтьсяфізичнійособі, яка надаєсоціальніпослуги з догляду без провадженняпідприємницькоїдіяльності на непрофесійнійоснові, без проходженнянавчання та дотриманнядержавнихстандартівсоціальнихпослуг особам із числа членівсвоєїсім’ї, якіспільно з нею проживають, пов’язаніспільнимпобутом, маютьвзаємні права та обов’язки та є: - особами з інвалідністю I групи; - дітьми з інвалідністю; - громадянамипохилоговіку з когнітивнимипорушеннями; - невиліковнохворими, які через порушенняфункційорганізму не можутьсамостійнопересуватися та самообслуговуватися; - дітьми, яким не встановленоінвалідність, але які є хворими на тяжкіперинатальніураженнянервовоїсистеми, тяжківроджені вади розвитку, рідкісніорфаннізахворювання, онкологічні, онкогематологічнізахворювання, дитячий церебральнийпараліч, тяжкіпсихічнірозлади, цукровийдіабет I типу (інсулінозалежний), гостріабохронічнізахворюваннянирок IV ступеня, дітьми, якіотрималитяжку травму, потребуютьтрансплантації органа, потребуютьпаліативноїдопомогивідповідно до переліку тяжких захворювань, розладів, травм, станів, щодають право на одержаннядержавноїдопомоги на дитину, якій не встановленоінвалідність, наданнятакійдитинісоціальнихпослуг, затвердженогопостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 27 грудня 2018 р. № 1161. |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто, представником за довіреністю |
9 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга безоплатна. |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
10 календарних днів |
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
Компенсація не призначається фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду особам, якщо такі особи отримують соціальні послуги догляду вдома, паліативного догляду, стаціонарного догляду |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення та виплатакомпенсації Відмова в призначенніщомісячноїкомпенсаційноївиплати Припиненнявиплатикомпенсації |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримує заявник особисто або через законного представника |
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
06-11 Призначення компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (00101)
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
1. |
Прийом, перевірка повноти пакету документів (з перевіркою місця реєстрації), реєстрація заяви |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
2. |
Отримання документів від відділу Центр надання адміністративних послуг |
Спеціаліст відділу соціального захисту населення |
В |
Один робочий день з дня передачі документів або на наступний робочий день |
3. |
Отримання документів на виплату компенсації від УСЗН |
Спеціаліст відділу соціального захисту населення |
В |
Відповідно до плану роботи Черкаської селищної ради |
4. |
Належне оформлення та реєстрація рішення |
Спеціаліст відділу соціального захисту населення |
В |
Протягом 10 робочих днів після проведення сесії селищної ради |
5. |
Повідомлення рішення заявнику |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 2 робочих днів після отримання примірників рішення адміністратором відділу ЦНАП |
Загальна кількість днів надання послуги |
30 календарних днів |
|||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
30 календарних днів |
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.