06-27 Надання суду подання органу опіки і піклування про можливість призначення опікуна
опубліковано 14 травня 2024 року о 17:01

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

06-27 Надання суду подання органу опіки і піклування про можливість призначення опікуна

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради

Інформація про центр надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

та його ВРМ

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Василівка, вулиця Українська 1;

51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44;

51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Мар'янівка, вул. Центральна,19;

51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Попасне, вул. Центральна, 63;

51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Вільне, вул. Перемоги, 23;

51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А.

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП


Час прийому:

Понеділок, вівторок, середа: 08.00 – 17.00

Четвер: 08.00 – 20.00,

П’ятниця : 08.00 – 16.00

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон (довідки),

адреса електронної пошти, ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com


Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про визнання особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / про обмеження цивільної дієздатності особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника.

Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про призначення опікуна / піклувальника особі, визнаній судом недієздатною / обмеженій судом у цивільній дієздатності

7

Перелік необхідних документів

Заява до місцевої державної адміністрації або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги

Копія рішення / ухвали суду:

рішення про визнання потенційного підопічного недієздатною особою або про обмеження його цивільної дієздатності (за наявності у потенційного підопічного такого правового статусу);

ухвала суду про відкриття провадження у справі, якщо судом розглядається справа про визнання фізичної особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / призначення опікуна особі, визнаній недієздатною, чи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника / призначення піклувальника особі, обмеженій у цивільній дієздатності.

Копії паспортів потенційного опікуна / піклувальника і підопічного (з пред’явленням оригіналу).

Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб (потенційного опікуна / піклувальника та підопічного).

Акти обстеження житлових умов потенційного опікуна / піклувальника та підопічного (якщо місце їх проживання знаходиться за однією адресою складається один акт обстеження).

Висновок про стан здоров’я потенційного опікуна / піклувальника.

Довідка про відсутність судимості потенційного опікуна / піклувальника.

Довідка про дохід з місця роботи потенційного опікуна / піклувальника за останні 6 місяців або декларація про доходи за останній рік, для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення, для непрацюючих – довідка з центру зайнятості.

Копії документів, які підтверджують родинні відносини потенційного опікуна / піклувальника та підопічного.

Заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном / піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном / піклувальником.

Копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна).

Довідка із закладу охорони здоров’я (якщо підопічний перебуває на лікуванні)

8

Спосіб подання документів

Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі


9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання неповного пакету документів;

невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;

подання недостовірних даних

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача особі подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена / відмова у видачі особі вищезазначеного подання

13

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів (телефоном, на електронну адресу чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).

Відмова у наданні адміністративної послуги надається одержувачу письмово з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз’ясненням порядку оскарження.

Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою / подання скеровується до суду для прийняття судом остаточного рішення


 











































































Додаток2

до рішення виконавчого комітету



ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

06-27 Надання суду подання органу опіки і піклування про можливість призначення опікуна

 

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради

 

 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання етапів (днів)

1.

Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП


В

Протягом одного робочого дня

2.

Отримання документів від відділу Центр надання адміністративних послуг

Спеціаліст відділу соціального захисту населення

В

На наступний день після внесення резолюції

3.

Розгляд даного питання на виконкомі Губиниської селищної ради

Виконавчий комітет

У

На черговому засідані виконавчого комітету

4.

Розпорядження селищного голови

Керуюча справами

виконавчого комітету селищної ради

В

Протягом 10 робочих днів

5.

Передача Розпорядження/Рішення до відділу Центр надання адміністративних послуг

Спеціаліст відділу соціального захисту населення

В

Протягом одного робочого дня

6.

Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

Загальна кількість днів надання послуги

30 календарних днів

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

30 календарних днів

Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує

Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux