ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
06-27 Надання суду подання органу опіки і піклування про можливість призначення опікуна
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження: ЦНАП та його ВРМ |
51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А 51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Василівка, вулиця Українська 1; 51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44; 51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Мар'янівка, вул. Центральна,19; 51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Попасне, вул. Центральна, 63; 51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Вільне, вул. Перемоги, 23; 51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Час прийому: Понеділок, вівторок, середа: 08.00 – 17.00 Четвер: 08.00 – 20.00, П’ятниця : 08.00 – 16.00 Без перерви на обід Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон (довідки), адреса електронної пошти, ЦНАП |
Тел.(066)9069894 e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України; Цивільний процесуальний кодекс України |
5 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для отримання |
Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про визнання особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / про обмеження цивільної дієздатності особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника. Підготовка заяви до суду (розгляд у суді справи) про призначення опікуна / піклувальника особі, визнаній судом недієздатною / обмеженій судом у цивільній дієздатності |
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява до місцевої державної адміністрації або виконавчого органу місцевого самоврядування (органу опіки та піклування) про отримання послуги Копія рішення / ухвали суду: рішення про визнання потенційного підопічного недієздатною особою або про обмеження його цивільної дієздатності (за наявності у потенційного підопічного такого правового статусу); ухвала суду про відкриття провадження у справі, якщо судом розглядається справа про визнання фізичної особи недієздатною, встановлення над нею опіки та призначення їй опікуна / призначення опікуна особі, визнаній недієздатною, чи про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, встановлення над нею піклування та призначення їй піклувальника / призначення піклувальника особі, обмеженій у цивільній дієздатності. Копії паспортів потенційного опікуна / піклувальника і підопічного (з пред’явленням оригіналу). Довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб (потенційного опікуна / піклувальника та підопічного). Акти обстеження житлових умов потенційного опікуна / піклувальника та підопічного (якщо місце їх проживання знаходиться за однією адресою складається один акт обстеження). Висновок про стан здоров’я потенційного опікуна / піклувальника. Довідка про відсутність судимості потенційного опікуна / піклувальника. Довідка про дохід з місця роботи потенційного опікуна / піклувальника за останні 6 місяців або декларація про доходи за останній рік, для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення, для непрацюючих – довідка з центру зайнятості. Копії документів, які підтверджують родинні відносини потенційного опікуна / піклувальника та підопічного. Заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном / піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном / піклувальником. Копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна). Довідка із закладу охорони здоров’я (якщо підопічний перебуває на лікуванні) |
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі
|
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
10 |
Строк надання |
Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування) |
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання неповного пакету документів; невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства; подання недостовірних даних |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача особі подання про можливість призначення опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена / відмова у видачі особі вищезазначеного подання |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів (телефоном, на електронну адресу чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку). Відмова у наданні адміністративної послуги надається одержувачу письмово з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз’ясненням порядку оскарження. Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою / подання скеровується до суду для прийняття судом остаточного рішення |
Додаток2
до рішення виконавчого комітету
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
06-27 Надання суду подання органу опіки і піклування про можливість призначення опікуна
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
1. |
Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
2. |
Отримання документів від відділу Центр надання адміністративних послуг |
Спеціаліст відділу соціального захисту населення |
В |
На наступний день після внесення резолюції |
3. |
Розгляд даного питання на виконкомі Губиниської селищної ради |
Виконавчий комітет |
У |
На черговому засідані виконавчого комітету |
4. |
Розпорядження селищного голови |
Керуюча справами виконавчого комітету селищної ради |
В |
Протягом 10 робочих днів |
5. |
Передача Розпорядження/Рішення до відділу Центр надання адміністративних послуг |
Спеціаліст відділу соціального захисту населення |
В |
Протягом одного робочого дня |
6. |
Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
Загальна кількість днів надання послуги |
30 календарних днів |
|||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
30 календарних днів |
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством