ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ГРОМАДЯН, ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ПОЛІПШЕННЯ ЖИТЛОВИХ УМОВ
опубліковано 14 травня 2024 року о 17:02

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ 

 

ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ГРОМАДЯН, 

ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ПОЛІПШЕННЯ ЖИТЛОВИХ УМОВ

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради

 Інформація про центр надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

та його

територіального підрозділу

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Василівка, вулиця Українська 1;

51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44;

51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Мар'янівка, вул. Центральна,19;

51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Попасне, вул. Центральна, 63;

51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Вільне, вул. Перемоги, 23;

51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А.

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП


Час прийому:

Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00

Четвер: 08.00 – 20.00,

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com

 

 Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Акти законодавства щодо надання послуги

  •  Умови отримання адміністративної послуги

5

Підстава для одержання адміністративної послуги

Звернення громадян, які зареєстровані і проживають в

  • смт Губиниха

6

Перелік документів, необхідних для надання послуги та вимоги до них

1. Заява про взяття на квартирний облік, яка підписується повнолітніми членами сім’ї, які мають намір стати на облік (форма заяви додається);

2. Згода на збір та обробку персональних даних (форма згоди додається);

3. Довідка про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207;

4. Довідка про зареєстрованих у приміщенні осіб, в якій зазначити постійність або тимчасовість проживання, зареєстрованих осіб, їх дату народження та ступінь родинних відносин по відношенню до заявника, підтверджених копіями свідоцтва про шлюб, розлучення, народження тощо;

5. Договір найму (піднайму) жилого приміщення (при наявності);

6. Акт обстеження житлових умов (у разі необхідності);

7. З попереднього місця проживання, якщо за останнім місцем проживання зареєстровані після 1992р. (вказати приймали/не приймали участі у приватизації);

8. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта, який надав заяву про взяття на квартирний облік;

9. Копія свідоцтва про право власності на житло (договору купівлі-продажу, дарування, спадщини) з зазначенням загальної та жилої площі житлового приміщення, кількість кімнат (копія технічного паспорта) для осіб зареєстрованих в квартирі (будинку), що належить на праві приватної власності;

10. Копія паспорта заявника та всіх членів сім’ї, які мають намір стати на квартирний облік;

11. Копія свідоцтва про народження неповнолітніх дітей;

12. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків на заявника і всіх членів сім’ї, які мають намір стати на квартирний облік;

13. Копія свідоцтва про укладення/розірвання шлюбу;

14. Довідка з місця роботи/навчання заявника та повнолітніх членів сім’ї;

15. Копія пенсійного посвідчення;

16. Довідка з Пенсійного фонду України (для пенсіонерів);

17. Довіреність на право представляти інтереси суб’єкта звернення в органах місцевого самоврядування, оформлена в установленому законодавством порядку (у разі звернення уповноваженого представника).

18. підтвердженняпільги(при наявності):

- копія довідки медико-соціальної експертної комісіїІ-ІІ група інвалідності. (ІІІ група інвалідності загального захворювання не дає право на пільгу);

- копія посвідчення ветерана війни;

- копія посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 або 2 категорії;

- оригінал медичного висновку;

- копія/витяг з рішення виконавчого комітету Червоногригорівської селищної ради про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам;

- довідка з управління праці та соціального захисту населення про одержання грошової допомоги одинокої матері.

Копії документів надаються заявником при наявності оригіналів


Внутрішньо переміщені особи, визначені у підпункті 8 пункту 13 Правил надають:

1. Заява про взяття на квартирний облік, яка підписується повнолітніми членами сім’ї, які мають намір стати на облік (форма заяви додається);

2. Копія довідки про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення або копію довідки про безпосередню участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України за формами згідно з додатками 1 і 4 до Порядку надання та позбавлення статусу учасника бойових дій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення чи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. № 413;

3. Копія пільгового посвідчення встановленого зразка;

4. Довідка органу соціального захисту населення про перебування на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника бойових дій, або члена сім’ї загиблого;

5. Копії документів, які підтверджують родинний зв’язок членів сім’ї особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника бойових дій;

6. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника бойових дій;

7. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (видану згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509).

Членами сімей осіб, визначених у абзаці чотирнадцятому пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та особами з інвалідністю I-II групи, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранень, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, держаних під час участі у Революції Гідності, визначеними пунктом 10 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які є внутрішньо переміщеними особами, крім документів, зазначених у цьому пункті, додатково надається копія довідки, видана органом соціального захисту населення, в якому зазначена категорія осіб перебуває на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб, про наявність цих осіб або членів їх сім’ї у:

1) переліку осіб, які під час участі в масових акціях громадського протесту отримали тілесні ушкодження (тяжкі, середньої тяжкості, легкі), затвердженому наказом МОЗ; 

2) списку осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., затвердженому Мінсоцполітики.

7

Оплата

Безоплатно

8

Результат надання адміністративних послуг

Видача рішення про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов або вмотивованої відмови

9

Строк надання послуги

30 календарних днів

10

Спосіб отримання відповіді (результату)

Результат надання адміністративної послуги отримується особисто суб’єктом звернення або довіреною особою за місцем звернення

 

Примітка: Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, здійснюється якщо:

- забезпеченість жилою площею нижче встановленого рівня (не більше 7 кв.м жилої площі на одну особу);

- проживання у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам;

- тяжкі форми захворювань згідно з переліком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я УРСР, у зв’язку з чим не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім’ї;

- проживання за договором піднайму;

- проживання за договором найму не менше 5 років в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

- проживання у гуртожитках;

- проживання в одній кімнаті по дві і більше сім’ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі старші за 9 років, крім подружжя (в т.ч. якщо займане ним жиле приміщення складається більш як з однієї кімнати);

- внутрішньо переміщені особи з числа учасників бойових дій відповідно до пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та особи з інвалідністю внаслідок війни, визначені в пунктах 10-14 частини другої статті 7, та члени їх сімей, а також члени сімей загиблих, визначені абзацами четвертим - восьмим, чотирнадцятим, шістнадцятим - двадцять другим пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

















Додаток2

до рішення виконавчого комітету



ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК ГРОМАДЯН, 

ЯКІ ПОТРЕБУЮТЬ ПОЛІПШЕННЯ ЖИТЛОВИХ УМОВ

 

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради




п/п

Етапи послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

( В, У,П, З)

Термін виконання (днів)

1

Прийом заяви та перевірка повноти пакету документів у особовій справі заявника

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 1 дня

2

Реєстрація заяви та підготовка до передачі до відділу ЖКГ

Адміністратор ЦНАП

В

Того ж дня

3

Передача пакету документів відділу ЖКГ

Адміністратор ЦНАП

В

Протягом 2 дня

4

Опрацювання документів спеціалістом, підготовка та розгляд комісії

Спеціаліст відділу ЖКГ

В

Протягом 5 днів

5

Підготовка проекту рішення

Спеціаліст відділу ЖКГ

В

Протягом 5 днів

6

Розгляд проекту рішення

Виконавчий комітет

П

На черговому засідані виконавчого комітету

7

Підготовка рішення про взяття або відмову у постановці на квартирний облік.

Спеціаліст відділу ЖКГ

В

Протягом 10 робочих днів

8

Передача адміністратору центру надання адміністративних послуг повідомлення

Спеціаліст відділу ЖКГ

В

Протягом 1 дня

9

Видача заявнику повідомлення про взяття або відмову у постановці на квартирний облік

Адміністратор центру надання адміністративних послуг

В

Протягом 1 дня

Загальна кількість днів надання послуги

25 днів

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

30 днів

Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує

Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux