ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
06-25 Встановлення піклування та призначення піклувальника
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
Інформація про центр надання адміністративної послуги |
||
1 |
Місцезнаходження: ЦНАП та його ВРМ |
51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А 51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Василівка, вулиця Українська 1; 51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44; 51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Мар'янівка, вул. Центральна,19; 51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Попасне, вул. Центральна, 63; 51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Вільне, вул. Перемоги, 23; 51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Час прийому: Понеділок, вівторок, середа: 08.00 – 17.00 Четвер: 08.00 – 20.00, П’ятниця : 08.00 – 16.00 Без перерви на обід Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон (довідки), адреса електронної пошти, ЦНАП |
Тел.(066)9069894 e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Цивільний кодекс України |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, рішення Губиниської селищної ради |
Спільний наказ Державного комітету у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Звернення громадян, які зареєстровані і проживають в смт Губиниха |
7 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
- заява; - копія довідки МСЕК/ ЛКК на підопічного (за наявності); - довідка із закладу охорони здоров’я (якщо підопічний перебуває на лікуванні); - копії паспортів потенційного опікуна / піклувальника і підопічного (з пред’явленням оригіналу); - висновок про стан здоров’я потенційного опікуна / піклувальника (Форма 5); - довідка про відсутність судимості потенційного опікуна / піклувальника; - копії документів, які підтверджують родинні відносини потенційного опікуна / піклувальника та підопічного; - заяви повнолітніх членів сім’ї, які проживають разом із потенційним опікуном / піклувальником про надання згоди на призначення його опікуном / піклувальником; - копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності підопічного на майно (у разі наявності майна); - інші документи, які виконавчі органи не можуть отримати за допомогою інформаційних систем. |
8 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто, представником за довіреністю |
9 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Адміністративна послуга безоплатна. |
10 |
Строк надання адміністративної послуги |
30 календарних днів з дня реєстрації заяви адміністратором ЦНАП, а у разі неможливості прийняття рішення у такий термін – на першому засіданні виконавчого комітету за графіком після закінчення цього строку |
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
- неповний пакет документів; - невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства; - надання недостовірних даних |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
- рішення виконавчого комітету селищної ради «Про висновок щодо доцільності встановлення опікуна/піклувальника над особою у разі визнання визнання її судом недієздатною/особою, цивільна дієздатність якої обмежена; |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Отримує заявник особисто або через законного представника |
Додаток2
до рішення виконавчого комітету
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
06-25 Встановлення піклування та призначення піклувальника
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
1. |
Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
2. |
Отримання документів від відділу Центр надання адміністративних послуг |
Спеціаліст відділу соціального захисту населення |
В |
На наступний день після внесення резолюції |
3. |
Розгляд даного питання на виконкомі Губиниської селищної ради |
Виконавчий комітет |
У |
На черговому засідані виконавчого комітету |
4. |
Розпорядження селищного голови |
Керуюча справами виконавчого комітету селищної ради |
В |
Протягом 10 робочих днів |
5. |
Передача Розпорядження/Рішення до відділу Центр надання адміністративних послуг |
Спеціаліст відділу соціального захисту населення |
В |
Протягом одного робочого дня |
6. |
Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
Загальна кількість днів надання послуги |
30 календарних днів |
|||
Загальна кількість днів (передбачена законодавством) |
30 календарних днів |
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.