ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки”
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження: ЦНАП та його територіального підрозділу |
51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А 51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Василівка, вулиця Українська 1; 51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44; 51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Мар'янівка, вул. Центральна,19; 51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Попасне, вул. Центральна, 63; 51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Вільне, вул. Перемоги, 23; 51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Час прийому: Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00 Четвер: 08.00 – 20.00, Без перерви на обід Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Тел.(066)9069894 e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2004
|
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 22.01.2018 № 73 „Про затвердження форм документів щодо забезпечення структурними підрозділами з питань соціального захисту населення санаторно-курортним лікуванням осіб пільгових категорій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13.02.2018 за № 163/31615 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Грошова компенсація за путівку виплачується особі з інвалідністю, якщо вона протягом попередніх трьох календарних років перебувала на обліку та не одержувала безоплатної санаторно-курортної путівки |
8 |
Перелік необхідних документів |
медична довідка за формою 070/о щодо необхідності забезпечення санаторно-курортним лікуванням, затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я
посвідчення особи з інвалідністю, що підтверджує її належність до пільгової категорії громадян; облікові дані про одержання путівок чи отримання грошової компенсації |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення компенсації, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг; поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)* |
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
11 |
Строк надання |
- |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Подання документів до заяви не в повному обсязі; заява подана особою, яка не має права на призначення компенсації; смерть отримувача даної послуги |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення компенсації / відмова у призначені компенсації |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Повідомлення про призначення компенсації видається одержувачу. Компенсацію можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
30.10.2023 № 413-Н
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
„призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки”
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
1. |
Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація справи |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
2. |
Формування електронної справи та передача до УСВП Новомосковської РДА |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Того ж дня |
3. |
Передача паперового пакету документів до УСВП Новомосковської РДА |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 5 робочих днів |
4. |
Опрацювання електронної та паперової справи |
Спеціаліст УСВП Новомосковської РДА |
В |
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами |
5. |
Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
Загальна кількість днів надання послуги |
15 календарних днів |
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.