ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО
опубліковано 15 травня 2024 року о 11:57

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 
адміністративної послуги №6.27/1

ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО”

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

та його

територіального підрозділу

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Василівка, вулиця Українська 1;

51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44;

51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Мар'янівка, вул. Центральна,19;

51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Попасне, вул. Центральна, 63;

51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Вільне, вул. Перемоги, 23;

51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А.

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Час прийому:

Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00

Четвер: 08.00 – 20.00,

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV

5

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26.05.1999 № 34/166/131/88 „Про затвердження Правил опіки та піклування”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Необхідність вчинення правочину в інтересах підопічної недієздатної особи

7

Перелік необхідних документів

Заява опікуна недієздатної особи до районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій або виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (органів опіки та піклування) про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного (далі – дозвіл);

копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;

копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування);

згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів);

копія паспорта недієздатної особи;

копія паспорта опікуна недієздатної особи;

копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та / або придбавається;

довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається;

документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа;

копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та / або придбавається;

довідка про реєстрацію місця проживання недієздатної особи

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для отримання дозволу, подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі до центрів надання адміністративних послуг, районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад, або можуть бути надіслані суб’єкту надання адміністративної послуги поштою чи в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання неповного пакету документів;

невідповідність поданих документів вимогам чинного законодавства;

подання недостовірних даних

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача опікуну дозволу / відмова у наданні опікуну дозволу

13

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про результат надсилається суб’єкту звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів (телефоном, на електронну адресу чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).

Відмова у наданні адміністративної послуги надається суб’єкту звернення письмово з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз’ясненням порядку оскарження.

Отримання результату – заявником особисто або уповноваженою ним особою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної

політики України

30.10.2023413-Н


ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №6.27/1

 

ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО ВІДМОВИ ВІД МАЙНОВИХ ПРАВ ПІДОПІЧНОГО”

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради

 


№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання етапів (днів)

1.

Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація заяви

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП


В

Протягом одного робочого дня

2.

Подання заяв на резолюцію селищному голові

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Того ж дня

3.

Отримання документів від відділу Центр надання адміністративних послуг

Спеціаліст відділу соціального захисту населення

В

На наступний день після внесення резолюції

4.

Розгляд даного питання на засідання Виконавчого комітету Губиниської с/р

Голова профільної депутатської комісії

У

Відповідно до плану роботи Губиниської селищної ради

5.

Рішення виконавчого комітету (підготовка проекту рішення)

Спеціаліст відділу соціального захисту населення

В

Протягом п’яти робочих днів

6.

Передача Рішення до відділу Центр надання адміністративних послуг

Спеціаліст відділу соціального захисту населення

В

Протягом одного робочого дня

7.

Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

Загальна кількість днів надання послуги

30 календарних днів

Загальна кількість днів (передбачена законодавством)

30 календарних днів

Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує

Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux