ПРИЗНАЧЕННЯ тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину
опубліковано 15 травня 2024 року о 11:28

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 

адміністративної послуги 

„ПРИЗНАЧЕННЯ тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме”

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

та його

територіального підрозділу

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Василівка, вулиця Українська 1;

51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44;

51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Мар'янівка, вул. Центральна,19;

51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Попасне, вул. Центральна, 63;

51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Вільне, вул. Перемоги, 23;

51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А.

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП


Час прийому:

Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00

Четвер: 08.00 – 20.00,

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com


Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Сімейний кодекс України від 10.01.2002 № 2947-ІІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 189 „Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме”, від 22.07.2020 № 632 „Деякі питання виплати державної соціальної допомоги”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Накази Міністерства праці та соціальної політики України від 19.09.2006 № 345 „Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомогиˮ, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972, наказ Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Батьки дітей ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме

8

Перелік необхідних документів

Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 09.01.2023 № 3 „Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги та компенсацій”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23.01.2023 за № 145/39201 (далі – заява) (при пред’явленні паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу);

копія свідоцтва про народження дитини;

декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 19.09.2006 № 345 „Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомогиˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972;

довідка про доходи в разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням розміру доходів.

Інформація про склад сім’ї заявника зазначається в декларації.

Залежно від підстав, на яких призначається тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме (далі – тимчасова допомога), додатково подаються:

заява, викладена у довільній формі, що містить відомості, які дають змогу ідентифікувати одного з батьків (платника аліментів), а також відомості про єдиний унікальний номер судової справи або дату ухвалення судового рішення;

копія рішення суду (виконавчого листа) про стягнення з одного з батьків аліментів на дитину (у разі відсутності відомостей про стягнення з одного з батьків аліментів на дитину в Єдиному державному реєстрі судових рішень);

довідка відповідної установи про здійснення стосовно одного з батьків кримінального провадження або про його перебування на примусовому лікуванні, у місцях позбавлення волі, визнання його в установленому порядку недієздатним, а також перебування на строковій військовій службі;

повідомлення органу внутрішніх справ про те, що місце проживання (перебування) одного з батьків дитини не встановлено.

9

Спосіб подання документів

Заява та необхідні документи подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі (з використанням інформаційно-комунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням кваліфікованого електронного підпису) або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців (два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги). перевищує 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку;
подання документів до заяви не в повному обсязі;
виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
заява подана особою, яка не має права на призначення тимчасової допомоги

13

Результат надання адміністративної послуги

Призначення тимчасової допомоги / відмова у призначенні тимчасової допомоги

14

Способи отримання відповіді (результату)

Тимчасову допомогу можна отримати через виплатні об’єкти АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Повідомлення про призначення тимчасової допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу







* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення тимчасової допомоги, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.






















































.










ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної

політики України

30.10.2023413-Н

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА 

адміністративної послуги 

„ПРИЗНАЧЕННЯ тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме”

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання етапів (днів)

1.

Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація справи

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП


В

Протягом одного робочого дня

2.

Формування електронної справи та передача до УСВП Новомосковської РДА

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Того ж дня

3.

Передача паперового пакету документів до УСВП Новомосковської РДА

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 5 робочих днів

4.

Опрацювання електронної та паперової справи

Спеціаліст УСВП Новомосковської РДА

В

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

5.

Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

Загальна кількість днів надання послуги

15 календарних днів

Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує

Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux