ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ направлення на комп-ну реабілітацію (абілітацію) осіб з інв-стю, дітей з інв-стю, дітей віком до 3 років (включно), які належать до групи ризику
опубліковано 15 травня 2024 року о 13:56

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 

адміністративної послуги 

„ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, ДО ДЕРЖАВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ УСТАНОВИ, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДО СФЕРИ УПРАВЛІННЯ МІНСОЦПОЛІТИКИ”

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання адміністративних послуг / виконавчий орган ради об’єднаної територіальної громади

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

та його

територіального підрозділу

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Василівка, вулиця Українська 1;

51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44;

51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Мар'янівка, вул. Центральна,19;

51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Попасне, вул. Центральна, 63;

51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Вільне, вул. Перемоги, 23;

51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А.

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Час прийому:

Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00

Четвер: 08.00 – 20.00,

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України ,,Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” від 06.10.2005 № 2961-IV

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 31 „Про затвердження Порядку здійснення реабілітаційних заходів”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України
від 09.08.2016 № 855 „Деякі питання комплексної реабілітації осіб з інвалідністю”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.09.2016 за № 1209/29339

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Індивідуальна програма реабілітації особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.10.2007
№ 623 „Про затвердження форм індивідуальної програми реабілітації інваліда, дитини-інваліда та Порядку їх складанняˮ, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19.10.2007 за № 1197/14464;

виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою № 027/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 14.02.2012
№ 110 „Про затвердження форм первинної облікової документації та Інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’я незалежно від форми власності та підпорядкування”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.04.2012 за № 661/20974;

висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності), з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації) в установі

8

Перелік необхідних документів

Заява про отримання комплексних реабілітаційних (абілітаційних) послуг;

індивідуальна програма реабілітації, видана медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю);

висновок лікарсько-консультативної комісії державного або комунального закладу охорони здоров’я з рекомендаціями стосовно надання послуг (для дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності);

паспорт громадянина України, для іноземців та осіб без громадянства – довідка про звернення за захистом в Україні / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту / посвідчення біженця / паспортний документ іноземця та посвідка на тимчасове проживання або посвідка на постійне проживання, свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років);

документ із зазначенням даних щодо реєстраційного номера облікової картки платника податків або паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті) отримувача;

документ про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації);

виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).

За бажанням отримувача або його законного представника чи уповноваженої особи до заяви можуть додаватися копії відповідних документів

9

Спосіб подання документів

Отримувач або його законний представник чи уповноважена особа для отримання послуг у державній реабілітаційній установі (центрі комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю), що належить до сфери управління Мінсоцполітики, подають заяву до виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у місті (у разі їх утворення) рад або до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій (далі – уповноважений орган), зокрема шляхом надсилання поштою.*
Уповноважений орган протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви перевіряє наявність усіх необхідних відомостей, реєструє заяву, формує електронну справу та надсилає її до державного закладу для прийняття рішення про надання послуг отримувачу

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

3 робочі дні

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Подання документів не в повному обсязі 

13

Результат надання адміністративної послуги

Направлення необхідних документів до державної реабілітаційної установи (центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю), що належить до сфери управління Мінсоцполітики

14

Способи отримання відповіді (результату)

Інформування отримувача або його законного представника чи уповноваженої особи відбувається через засоби поштового, електронного або телекомунікаційного зв’язку


* Відповідно до абзацу третього пункту 6 Порядку здійснення реабілітаційних заходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 31, заява може подаватися отримувачем або його законним представником чи уповноваженою особою до державної реабілітаційної установи (центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю), що належить до сфери управління Мінсоцполітики, через електронний кабінет особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю, іншої особи в централізованому банку даних з проблем інвалідності або за наявності технічної можливості шляхом її формування за допомогою програмних засобів Єдиного державного веб-порталу електронних послуг у довільній формі, придатній для сприйняття змісту відомостей, передбачених формою заяви, затвердженою Мінсоцполітики, з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. У такому випадку вищевказані дії не стосуються питання надання адміністративної послуги.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної

політики України

30.10.2023413-Н

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА 

адміністративної послуги 

 

„ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, ДО ДЕРЖАВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ УСТАНОВИ, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДО СФЕРИ УПРАВЛІННЯ МІНСОЦПОЛІТИКИ”

 

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання етапів (днів)

1.

Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація справи

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП


В

Протягом одного робочого дня

2.

Формування електронної справи та передача до УСВП Новомосковської РДА

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Того ж дня

3.

Передача паперового пакету документів до УСВП Новомосковської РДА

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 5 робочих днів

4.

Опрацювання електронної та паперової справи

Спеціаліст УСВП Новомосковської РДА

В

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

5.

Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

Загальна кількість днів надання послуги

15 календарних днів

Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує

Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux