УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ВЕТЕРАНАМ ПРАЦІ
опубліковано 15 травня 2024 року о 14:01

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги

УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ВЕТЕРАНАМ ПРАЦІ”

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг 

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

та його

територіального підрозділу

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Василівка, вулиця Українська 1;

51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44;

51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Мар'янівка, вул. Центральна,19;

51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Попасне, вул. Центральна, 63;

51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Вільне, вул. Перемоги, 23;

51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А.

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП


Час прийому:

Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00

Четвер: 08.00 – 20.00,

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com

 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” від 16.12.1993 № 3721-XII

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.07.1994 № 521 „Про порядок видачі посвідчення і нагрудного знака „Ветеран праці”

Умови отримання адміністративної послуги

6

Підстава для отримання

Наявність необхідного трудового стажу та факт перебування на пенсії

7

Перелік необхідних документів

Заява;

копія паспорта громадянина України;

копія документа, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у якому зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків;

одна фотокартка розміром 30 × 40 міліметрів

8

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для установлення статусу, видачі посвідчення ветерану праці, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

9

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

10

Строк надання

Надається на протязі дня, за умови наявності всіх необхідних документів  

11

Перелік підстав для відмови у наданні

Заявник не є пенсіонером;

заявник не має необхідного страхового стажу

12

Результат надання адміністративної послуги

Видача посвідчення „Ветеран праці” / відмова у видачі посвідчення „Ветеран праці”

13

Способи отримання відповіді (результату)

Посвідчення видається особисто заявнику або його законному представнику


До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для установлення статусу, видачі посвідчення ветерану праці, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради
























ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної

політики України

30.10.2023413-Н

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА 

адміністративної послуги 

 

УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ВЕТЕРАНАМ ПРАЦІ”

 

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання етапів (днів)

1.

Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація справи

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП


В

Протягом одного робочого дня

2.

Формування електронної справи та передача до УСВП Новомосковської РДА

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Того ж дня

3.

Передача паперового пакету документів до УСВП Новомосковської РДА

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 5 робочих днів

4.

Опрацювання електронної та паперової справи

Спеціаліст УСВП Новомосковської РДА

В

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

5.

Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

Загальна кількість днів надання послуги

15 календарних днів

Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує

Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux