ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ВЕТЕРАНАМ ПРАЦІ”
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження: ЦНАП та його територіального підрозділу |
51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А 51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Василівка, вулиця Українська 1; 51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44; 51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Мар'янівка, вул. Центральна,19; 51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Попасне, вул. Центральна, 63; 51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Вільне, вул. Перемоги, 23; 51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП
|
Час прийому: Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00 Четвер: 08.00 – 20.00, Без перерви на обід Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Тел.(066)9069894 e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” від 16.12.1993 № 3721-XII |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 29.07.1994 № 521 „Про порядок видачі посвідчення і нагрудного знака „Ветеран праці” |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
6 |
Підстава для отримання |
Наявність необхідного трудового стажу та факт перебування на пенсії |
7 |
Перелік необхідних документів |
Заява; копія паспорта громадянина України; копія документа, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у якому зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків; одна фотокартка розміром 30 × 40 міліметрів |
8 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для установлення статусу, видачі посвідчення ветерану праці, подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг; поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)* |
9 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
10 |
Строк надання |
Надається на протязі дня, за умови наявності всіх необхідних документів |
11 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Заявник не є пенсіонером; заявник не має необхідного страхового стажу |
12 |
Результат надання адміністративної послуги |
Видача посвідчення „Ветеран праці” / відмова у видачі посвідчення „Ветеран праці” |
13 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Посвідчення видається особисто заявнику або його законному представнику |
* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для установлення статусу, видачі посвідчення ветерану праці, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
30.10.2023 № 413-Н
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
„УСТАНОВЛЕННЯ СТАТУСУ, ВИДАЧА ПОСВІДЧЕНЬ ВЕТЕРАНАМ ПРАЦІ”
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
1. |
Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація справи |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
2. |
Формування електронної справи та передача до УСВП Новомосковської РДА |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Того ж дня |
3. |
Передача паперового пакету документів до УСВП Новомосковської РДА |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 5 робочих днів |
4. |
Опрацювання електронної та паперової справи |
Спеціаліст УСВП Новомосковської РДА |
В |
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами |
5. |
Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
Загальна кількість днів надання послуги |
15 календарних днів |
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.