ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ
„ПАКУНОК МАЛЮКА”
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місцезнаходження: ЦНАП та його територіального підрозділу |
51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А 51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Василівка, вулиця Українська 1; 51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44; 51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Мар'янівка, вул. Центральна,19; 51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Попасне, вул. Центральна, 63; 51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Вільне, вул. Перемоги, 23; 51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район, с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А. |
2 |
Інформація щодо режиму роботи ЦНАП |
Час прийому: Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00 Четвер: 08.00 – 20.00, Без перерви на обід Субота, неділя- вихідні дні |
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт: ЦНАП |
Тел.(066)9069894 e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2811-ХІІ |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.11.2020 № 1180 „Деякі питання надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 17.07.2018 № 1025 „Деякі питання надання одноразової натуральної допомоги „пакунок малюка” при народженні дитини”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.07.2018 за № 845/32297 |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
7 |
Підстава для отримання |
Народження живонародженої дитини |
8 |
Перелік необхідних документів |
Заява отримувача щодо забезпечення одноразовою натуральною допомогою „пакунок малюка”
У разі народження дитини поза межами закладу охорони здоров’я додатково подається копія (фотокопія) таких документів: свідоцтва про народження дитини; документа, що підтверджує факт народження дитини поза межами закладу охорони здоров’я, виданого закладом охорони здоров’я, який проводив огляд матері та дитини, aбo медична консультативна комісія, якщо заклад охорони здоров’я не проводив огляд матері та дитини відповідно до законодавства. У разі народження дитини за межами України додатково подається копія свідоцтва про народження дитини, виданого органами державної реєстрації актів цивільного стану України, а в разі його відсутності – копії виданого компетентним органом країни перебування та легалізованого в установленому порядку документа про народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, з перекладом на українську мову. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. У разі народження дитини на тимчасово окупованих територіях у Донецькій і Луганській областях чи тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя додатково подається копія свідоцтва про народження дитини, виданого органами державної реєстрації актів цивільного стану України, за умови реєстрації місця проживання отримувача на території України, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, або наявності довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи |
9 |
Спосіб подання документів |
Заява та документи, необхідні для призначення „пакунка малюкаˮ, подаються отримувачем суб’єкту надання адміністративної послуги в паперовій чи електронній формі, або в межах надання комплексної послуги „єМалятко” (у разі технічної можливості) |
10 |
Платність (безоплатність) надання |
Адміністративна послуга надається безоплатно |
11 |
Строк надання |
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів сільських, селищних, міських рад за місцем проживання / перебування отримувача (далі – місцеві структурні підрозділи з питань соціального захисту населення) приймають рішення про надання або відмову в наданні ,,пакунка малюка” протягом одного робочого дня з дня перевірки відомостей про неотримання „пакунка малюка”, але не пізніше ніж через 21 календарний день з дня отримання заяви про надання „пакунка малюка”. У разі відсутності в місцевих структурних підрозділах з питань соціального захисту населення „пакунка малюкаˮ його може бути надано в порядку черговості. |
12 |
Перелік підстав для відмови у наданні |
Отримувачу може бути відмовлено у наданні „пакунка малюкаˮ в разі: подання пакета документів не в повному обсязі; подання пакета документів пізніше ніж через 30 календарних днів з дня народження дитини; подання пакета документів пізніше року з дня народження дитини (у разі народження дитини поза межами закладу охорони здоров’я) |
13 |
Результат надання адміністративної послуги |
Надання „пакунка малюкаˮ / відмова в наданні „пакунка малюкаˮ |
14 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Інформування отримувача про прийняте рішення щодо видачі „пакунка малюка” відбувається у спосіб, зазначений у заяві. Факт передачі „пакунка малюка” отримувачу фіксується в акті приймання-передачі „пакунка малюка”, що складається у двох примірниках, один з яких залишається в отримувача, інший ― зберігається у місцевому структурному підрозділі з питань соціального захисту населення, який видав „пакунок малюка” |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
30.10.2023 № 413-Н
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги
„ПРИЗНАЧЕННЯ ОДНОРАЗОВОЇ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ
„ПАКУНОК МАЛЮКА”
відділ «Центр надання адміністративних послуг»
Губиниської селищної ради
№ з/п |
Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги |
Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ |
Дія (В, У, П, З) |
Строк виконання етапів (днів) |
1. |
Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація справи |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
2. |
Формування електронної справи та передача до УСВП Новомосковської РДА |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Того ж дня |
3. |
Передача паперового пакету документів до УСВП Новомосковської РДА |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом 5 робочих днів |
4. |
Опрацювання електронної та паперової справи |
Спеціаліст УСВП Новомосковської РДА |
В |
Не пізніше 21 дня після надходження заяви зі всіма необхідними документами |
5. |
Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення |
Адміністратор/спеціаліст ЦНАП |
В |
Протягом одного робочого дня |
Загальна кількість днів надання послуги |
21 календарних днів |
Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує
Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.