Видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства
опубліковано 15 травня 2024 року о 14:01

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 

адміністративної послуги 

„видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства”

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження:

ЦНАП

та його

територіального підрозділу

51250 Дніпропетровська область, Новомосковський район,

смт Губиниха, вул. Шевченко, 14 А

51273, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Василівка, вулиця Українська 1;

51234, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Новостепанівка, вул. Мороза, буд.44;

51261, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Мар'янівка, вул. Центральна,19;

51242, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Попасне, вул. Центральна, 63;

51260, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Вільне, вул. Перемоги, 23;

51254, Дніпропетровська область, Новомосковський район,

с. Миколаївка, вул. Центральна, 50А.

2

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

Час прийому:

Понеділок – п’ятниця : 08.00 – 16.00

Четвер: 08.00 – 20.00,

Без перерви на обід

Субота, неділя- вихідні дні

3

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП


Тел.(066)9069894

e-mail: selisnaradagubiniska@gmail.com

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” від 16.11.2000 № 2109-IІІ, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” від 18.05.2004 № 1727-ІV

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2005 № 261 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства соціальної політики України
від 11.01.2019 № 35 „Про затвердження Порядку оформлення, видачі, обліку та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю” та „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.02.2019 за № 130/33101

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Факт встановлення інвалідності особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства та призначення державної соціальної допомоги особі з інвалідністю з дитинства та дитині з інвалідністю відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”; державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю відповідно до Закону України „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю” (далі – державна соціальна допомога)

8

Перелік необхідних документів

Паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу одержувача;

одна фотокартка розміром 30 × 40 міліметрів

9

Спосіб подання документів

Заява та документи, необхідні для видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства (далі – посвідчення), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:

через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг;

поштою або в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)*

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

11

Строк надання

Посвідчення оформлюється та видається у день звернення за його отриманням, але не пізніше 15 робочих днів після призначення державної соціальної допомоги

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Особа не є отримувачем державної соціальної допомоги

13

Результат надання адміністративної послуги

Отримання / відмова у видачі посвідчення

14

Способи отримання відповіді (результату)

Посвідчення видається особисто одержувачу державної соціальної допомоги, або видається законному представнику (опікуну) такої особи або іншій особі, яка представляє інтереси недієздатної особи, на підставі нотаріально засвідченої довіреності у разі пред’явлення паспорта та відповідних документів, що підтверджують особу одержувача.

У разі коли особа за станом здоров’я, за її письмовою заявою, не може прибути до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у місті (у разі утворення) рад (далі – органи соціального захисту населення) для отримання посвідчення, видача посвідчення проводиться з доставкою за її місцем проживання та покладається на орган соціального захисту населення, в якому особа перебуває на обліку як одержувач державної соціальної допомоги, в межах адміністративно-територіальної одиниці

 

* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для видачі посвідчення, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства соціальної

політики України

30.10.2023413-Н

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА 

адміністративної послуги 

 

„видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства”

 

відділ «Центр надання адміністративних послуг» 

Губиниської селищної ради


 

№ з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа і структурний підрозділ

Дія

(В, У, П, З)

Строк виконання етапів (днів)

1.

Прийом, перевірка повноти пакету документів, реєстрація справи

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП


В

Протягом одного робочого дня

2.

Формування електронної справи та передача до УСВП Новомосковської РДА

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Того ж дня

3.

Передача паперового пакету документів до УСВП Новомосковської РДА

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом 5 робочих днів

4.

Опрацювання електронної та паперової справи

Спеціаліст УСВП Новомосковської РДА

В

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

5.

Повідомлення заявнику про результат розгляду заяви та прийняте рішення

Адміністратор/спеціаліст ЦНАП

В

Протягом одного робочого дня

Загальна кількість днів надання послуги

15 календарних днів

Умовні позначки: В – виконує, У – бере участь, П – погоджує, З – затверджує

Дії або бездіяльність посадових осіб місцевого самоврядування можуть бути оскаржені у встановленому законодавством порядку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux